Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door stimp0r Bekijk bericht
    toen ik er om kwart over 6 voor mijn kartonnen was kon je ook al meteen los kopen
    top dat ga we dan ook maar doen.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
      Waar kan je het jaartal zien? Bij mij staat wel Wolff-Twello op inderdaad. En bij het artikelnummer op het laatst staat /10 , misschien dat het jaartal? In dat geval heb ik dus ook die versie... op het karton stond wel Big-19, beetje vreemd dit.


      Verder wel prachtig om te zien wat een kartonnen er in alle vroegte werden ingeladen haha. Pallets vol naar voren gebracht, en maar overpakken, mooi gezicht hoor En ondanks de drukte schoot het wel lekker op. Het had toch wel iets, zo vroeg al uit de veren, al die freaks bij elkaar daar heheh.
      op de potten zelf staat ook 2010

      Comment


        ik ben verdorie zomaar mijn gratis cake twv 54,- vergeten zeg. naja boeie

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door stimp0r Bekijk bericht
          ik ben verdorie zomaar mijn gratis cake twv 54,- vergeten zeg. naja boeie
          Zitten die er niet standaard bij, of stoppen ze die er later bij in.
          Wel zonde.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
            Zitten die er niet standaard bij, of stoppen ze die er later bij in.
            Wel zonde.
            nouja, ik had dus na de 27e besteld, en dat bestelformulier uitgeprint. heeft die gast toen ik mijn kartons in de auto deed die bestelling even bij elkaar gezocht, maar hij en ik allebei niet meer aan die gratis cake gedacht. kan gebeuren, maar zonde is het wel ja

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door stimp0r Bekijk bericht
              nouja, ik had dus na de 27e besteld, en dat bestelformulier uitgeprint. heeft die gast toen ik mijn kartons in de auto deed die bestelling even bij elkaar gezocht, maar hij en ik allebei niet meer aan die gratis cake gedacht. kan gebeuren, maar zonde is het wel ja
              Ja dat kan gebeuren, het was voor iedereen nog vroeg en de eerste dag is altijd weer inkomen voor die mannen. Ik laat hem morgen wel bij in stoppen

              Comment


                Wat een bestellingen zeg daar o hele paletwagens vol werden weg gereden haha.
                Kom ik aan met me karton Big 19 en shocks

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                  Het klopt mensen, ik ben ook vanochtend bij Valk geweest en heb een, loeizware!, karton ES gekregen van VuurwerkTotaal, dus je krijgt inderdaad niet die Big 19.
                  Wel even zuur, want daarvoor heb ik 130 km gereden, die dingen van Slooijer kon ik ook ergens anders krijgen, maar vooral de Big 19 met lekkere korting was dus wel waar ik op zat te wachten.
                  Toen ik ophaalde dacht ik, karton ES, oh zal wel een omlabeling zijn van de Big 19, want dat waren toen der tijd omlabelingen.
                  Checken kon niet, want er zit een gaas omheen.

                  Jammer, maar desondanks ben ik prima geholpen en de voorverkoop prijzen zijn ook nog bij de afhaaldagen inbegrepen op de artikelen.
                  Dus dat is prima!
                  Hier zelfde verhaal.

                  Vanavond test ik een paar cakes extreme salute... als het echt slecht is zou dat wel zonde zijn.

                  Comment


                    Voor iedereen die nog naar Valk gaat;

                    Vraag naar rode romeinse kaarsen, 144 stuks in een doos 10 shots per kaars.

                    Deze geven een fluitende tail en een knal zo hard als de baby pijl fluit uit de vroegere jaren. Te vergelijken met een groene belgische strijker zegmaar.

                    Kosten per 144 waarschijnlijk 50 euro.

                    Een koopje.

                    Comment


                      Zijn er verder nog leuke acties in de winkel zelf? Ben benieuwd als ik er morgen ben

                      Comment


                        Als het een mindere karton Big 19 is dan lont ik liever die kartons door.

                        Comment


                          Vanochtend een karton Extreme Salute opgehaald en daarna nog wat in de losse verkoop. Helaas was de Heavy Legend 36 shots er nog niet, die zou een uur later komen. Ik wou hier niet op wachten dus heb die maar laten zitten..
                          Vuurwerk is een passie!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door sander-dvh Bekijk bericht
                            Zijn er verder nog leuke acties in de winkel zelf? Ben benieuwd als ik er morgen ben
                            Ja, ik heb 2 potten Gold Rain van Evuco gehaald, 13,95 per stuk echt een koopje! Dat karton Extreme Salute was inderdaad loeizwaar, me pa naar de auto laten dragen haha
                            Vuurwerk is een passie!

                            Comment


                              Ga zo hier heen..
                              [b]Niet actief[/b]

                              Comment


                                Big 19 zijn idd uit 2010 en er staat heel groot Wolff op.

                                Als de kwaliteit ook daadwerkelijk minder is voel ik mij toch genaaid, ondanks de lage prijs van deze kartonnen. Misleidende informatie.

                                Voor de rest wel goeie zaak, hadden alles prima onder controle. Miste wel wat in bij mijn bestelling. Was niet de enige trouwens, toch apart dat je altijd dingen mist maar vrijwel nooit teveel meekrijgt..


                                Wie was die gast die een kartonnetje of 18 in een S-Max probeerde te laden?
                                LOL, de tering, wat een bestelling hahaha

                                Comment

                                Working...
                                X