Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mooie ontwikkeling denk ik want het zat afgelopen jaar snel vol dus mooi dat we er allemaal dan meer gebruik van kunnen maken.

    Wel iets minder handig dat je dan voor je reguliere valk bestelling alsnog naar Nijverdal moet. Kan niet alles hebben

    Comment


      Komt er nog een onthulling van de mysterybox van black friday?

      Comment


        Is de Santiago Masters van Magnum vuurwerk. Zijn exact dezelfde productvideo's. Daaraan had ik hem herkent.

        Comment


          Over 3 weken is het weer zo feest! voor het eerst niet naar nijverdal maar geesteren en rijssen. benieuwd hoe het daar gaat

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
            Over 3 weken is het weer zo feest! voor het eerst niet naar nijverdal maar geesteren en rijssen. benieuwd hoe het daar gaat

            Goedenavond

            Dat zal hetzelfde gaan als wat men van ons gewend is, hoop drukte leuke dagaanbiedingen etc etc .
            Dus geniet ervan.

            Met vriendelijke groet

            Team valk vuurwerk

            Comment


              Klopt het dat veel vuurwerk al bij jullie is uitverkocht?
              veel kun je niet meer bestellen is het zo hard gegaan of inkoopkwestie

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
                Klopt het dat veel vuurwerk al bij jullie is uitverkocht?
                veel kun je niet meer bestellen is het zo hard gegaan of inkoopkwestie
                Goedenmiddag

                Dat klopt helaas, aangezien de voorverkoop bestellingen zo hard lopen en de importeurs beperkte voorraden hebben zijn helaas veel producten uitverkocht, en heeft het niks met een inkoop kwestie te maken.

                Met vriendelijke groet

                Team valk vuurwerk

                Comment


                  Ik had nog graag een extra bestelling gedaan met de big 19 maar helaas kan ik nu de 29ste niet meer aanvinken en dan moet ik al een bestelling om 8.30 ophalen bij Valk. Best jammer dat er geen optie kan aanvinken om de bestelling samen te voegen.

                  Comment


                    Volgens mij worden bestellingen automatisch samengevoegd en geldt daarbij het afhaalmoment van je eerste bestelling… en anders neem je contact met hun op om dit te bespreken

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door lijpo Bekijk bericht
                      Volgens mij worden bestellingen automatisch samengevoegd en geldt daarbij het afhaalmoment van je eerste bestelling… en anders neem je contact met hun op om dit te bespreken
                      Helaas is dit niet het geval.
                      Wou zelf ook nog een bestelling plaatsen maar kon alleen nog avond tijdstip kiezen diezelfde dag.
                      Na mail contact bleek dat het niet mogelijk was om deze orders eventueel samen te voegen.
                      Hopelijk met de losse verkoop nog schappelijke prijzen en dan terplekke maar aanschaffen.

                      Comment


                        Zelfde probleem had ik ook, heb het maar elders besteld.... mooi voor de kilomters.

                        Comment


                          Vraag zie overal dingen die afgekeurd zijn
                          Zijn bij jullie alle bestellingen 100% leverbaar? Of moeten we ons ook zorgen maken en krijgen we dat op tijd te horen

                          Comment


                            100% garantie is nooit te geven lijkt mij. Maar an sich is de daarop volgende vraag wel interessant: krijgen klanten die iets besteld hebben wat niet leverbaar en/of afgekeurd is hiervan vooraf notitie of tijdens het ophalen?

                            Ik kan me voorstellen dat bepaalde liefhebbers net specifiek voor dat ene artikel besteld heeft en vaak niet zomaar een willekeurige vervanger hoeft.
                            -Step outside the box to see the real picture-

                            Comment


                              Ik heb al meerdere keren vervangende artikelen gekregen bij Valk en nog nooit een notitie gezien of gekregen. Meestal ook niet eens bij het afhalen. Controleer het zelf dus goed voor je de winkel uit loopt. Maar dat is mijn ervaring.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pyro_11 Bekijk bericht
                                Vraag zie overal dingen die afgekeurd zijn
                                Zijn bij jullie alle bestellingen 100% leverbaar? Of moeten we ons ook zorgen maken en krijgen we dat op tijd te horen
                                Goedenmiddag

                                Kijk producten die al waren ingekocht zijn natuurlijk gewoon leverbaar tenzij een importeur ons anders meld, betrekking op wat er nu speeld met afkeuringen, daar hebben wij helaas geen invloed op dus als een importeur ons bericht geeft dat een product afgekeurd is en wij krijgen de melding om het klaar te zetten voor retour zending dan word dit product ook bij ons dus NIET uitgeleverd .

                                Met vriendelijke groet

                                Team valk vuurwerk

                                Comment

                                Working...
                                X