Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
    Ik meende gelezen te hebben dat er geen 2016 batch is. Alles is nog oude batch
    hopelijk kan rene dit bevestigen, want dan koop ik er nog een paar los.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
      Ik meende gelezen te hebben dat er geen 2016 batch is. Alles is nog oude batch
      Mocht dat zo zijn bestel ik er een paar bij

      Comment


        Iemand van Valk die duidelijkheid kan geven over de batch Cruelty's die op VWperdoos stonden? Daarmee doel ik op het productiejaar

        Comment


          Net bij de demo geweest in Nijverdal van Valk, maar onderaan de schietlijst stond een artikel omschreven als "Verrassingsbox". Is dit de mysterybox van 35,- of was dat een ander product?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door chris1994 Bekijk bericht
            Net bij de demo geweest in Nijverdal van Valk, maar onderaan de schietlijst stond een artikel omschreven als "Verrassingsbox". Is dit de mysterybox van 35,- of was dat een ander product?
            Ook geweest, ik heb ook geen idee wat de mystery box is
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Luisteren heren!

              De omroeper gaf duidelijk aan: "Dan volgt nu als afsluiter de verrasingsbox. Het is een verrassing welke box dit is, net als zijn prijs. Houd de website de komende week in de gaten voor de box en zijn knalharde actieprijs."

              Gewoon de website in de gaten houden dus. Ik ben zelf overigens wel benieuwd, want vond het een leuke box, met diverse effecten. Voor een goede prijs zou het wel eens een leuke meenemer kunnen zijn...

              Comment


                Ik vermoed dat de verrassingsbox uit de stal van vuurwerkmania komt. Tijdens demo stond ik naast iemand van vuurwerkmania, die tijdens hele demo niet filmde, behalve de verrassingsbox.......vandaar mijn vermoeden.

                Comment


                  Benieuwd naar de prijs. Vond het een mooie box.

                  Comment


                    Niemand die mij duidelijkheid kan verschaffen over de verkochte crueltys op VWperdoos? Anders zoek ik namelijk nog even naar een vervanger...

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                      Niemand die mij duidelijkheid kan verschaffen over de verkochte crueltys op VWperdoos? Anders zoek ik namelijk nog even naar een vervanger...
                      Enige wat ik weet is dat ze gewoon geleverd worden dus vermoedelijk is het 2015 batch.

                      Comment


                        De Verrassingsbox staat nu ook op de website, onder andere bij container outlet. Wie heeft deze live gezien en wat was je ervaring?

                        Comment


                          Ik vond het zeker een mooie box!

                          check ff hier:http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...16*&highlight=

                          Film is gemaakt op de demo.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door lijpo Bekijk bericht
                            De Verrassingsbox staat nu ook op de website, onder andere bij container outlet. Wie heeft deze live gezien en wat was je ervaring?
                            Rebellious rocker van vwmania. Prima box coor die prijs, alleen laat ik em nu staan. Te laat in dec deze actie voor mij
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              Ahaa ik zie nu pas dat het idd om de rebellious rocker gaat... Ik twijfel tussen deze en de Trackmania. De effecten van de Trackmania lijken mooier en diverser. Wat denken jullie?

                              Comment


                                Heb al 2 e-mails gestuurd alleen weet ik niet of deze juist waren.
                                Heeft iemand het juiste emailadres?

                                Anders waag ik er van de week ook even een belletje aan
                                #LaatOnsVieren.

                                Comment

                                Working...
                                X