Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Valk vuurwerk is erg goed bezig zeg! Nu zelfs VDN in het assortiment. Als de acties bekend gemaakt zijn, denk ik dat ik dit jaar afreis naar Nijverdal. Ik ben benieuwd wat er nog komen gaat.

    Comment


      hehe,

      Misschien dat valk er dan nog een gezellige freak afhaalavond van kan maken?
      Is natuurlijk altijd leuk. Ik loop zoals gezegd al warm bij het assortiment dus ik denk dat ik dit jaar mijn vaste andere dealer een keer links laat liggen.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        Bij deze,ik kom ook zeker langs! Helemaal te gek,dat Van der Nat,bij jullie verkrijgbaar zal zijn. Heb dan ook een vraagje:wordt het een selectie,of de gehele collectie? Qua nieuwe producten Bon,vindt ik,Chinese Dream,Dream Works,Total Madness,en Dutch Dream,wel aantrekelijk. Maar heb totaal,nog geen ervaring met Bon. Qua filmjes,vindt ik Blessing Pearls,en bijna alles,van de Oriental lijn,erg mooi.

        En tja,wat moet er in een buurt pakket? Een paar knalcakes,wat goede budget cakes,en een mooie selectie toppertjes,denk ik. Zodat je ,s,morgens,s,avonds,en na 00:00,wat hebt of af te steken. Ook zou ik graag de nodige variatie,qua effecten willen zien. Mijn smaak is dan een beetje dit:Veel kleur,beetje goud,niet teveel crackling,en af en toe wat mooie blinkers. Maar goed,dat is puur mijn smaak.
        Light some fireworks, and see who answers.

        Comment


          Daarbij kan ik ook alvast verklappen dat er leuke acties zitten aan te komen bij Valk Vuurwerk.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
            Daarbij kan ik ook alvast verklappen dat er leuke acties zitten aan te komen bij Valk Vuurwerk.
            Oke en nu de vraag wanneer word dit bekend gemaakt.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Eerste actie zo rond half oktober

              Comment


                Is er al bekend,wanneer de webshop online gaat?
                Light some fireworks, and see who answers.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
                  Is er al bekend,wanneer de webshop online gaat?
                  op de site staat 1 december

                  Comment


                    Op dit moment wordt er druk gewerkt aan een nieuwe site
                    we proberen met deze site ongeveer half oktober online te gaan.
                    Dit wordt een site met knal harde aanbiedingen.
                    Ik zal jullie een klein voorbeeld geven.
                    Wat dacht je van een extreme salute voor € 11.50
                    let goed op vuurwerk crew hierop zal de actie bekend worden gemaakt

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
                      Op dit moment wordt er druk gewerkt aan een nieuwe site
                      we proberen met deze site ongeveer half oktober online te gaan.
                      Dit wordt een site met knal harde aanbiedingen.
                      Ik zal jullie een klein voorbeeld geven.
                      Wat dacht je van een extreme salute voor € 11.50
                      let goed op vuurwerk crew hierop zal de actie bekend worden gemaakt
                      Dus als ik het goed lees is het een site naast de 'vaste' site, echter komen op deze site alleen de knal aanbiedingen ??
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        Ja dat klopt we zijn bezig met een tweede site
                        op deze site komen veel acties met dozen voordeel

                        Comment


                          11,50 voor extreme salute is 38,33 procent van de totaal prijs, ofterwijl 61,66% korting!!!


                          Ik zou zeggen: kan niet wachten op de andere prijzen!!
                          Laatst aangepast door MasterBsc; 2 October 2011, 20:43. Reden: spelfoutje

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
                            Ja dat klopt we zijn bezig met een tweede site
                            op deze site komen veel acties met dozen voordeel
                            Gaat het bij die actiesite alleen over kartonnen of ook losse producten?
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              De hoofdzaak zal karton verkoop zijn

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
                                De hoofdzaak zal karton verkoop zijn
                                Oke en op die andere site komen wel gewoon losse acties dan?
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X