Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door RB89 Bekijk bericht
    Gast, die site is net actief en halfwerkend. Zij hebben naast de vuurwerk ook gewoon een winkel draaiende te houden. Je kan en mag niet verwachten dat Valk 24/7 hier gaat mee lezen. Over eht algemeen wordt s'avond even een paar uurtjes tijd voor vrij gemaakt, dus heb even geduld...
    Nou nou rustig maar. Je kan dit soort vragen al van te voren wel verwachten dus zo gek is het toch niet? bij de karton verkoop hebben ze geen duizenden voorraad dus mensen willen niet graag naast de pot grijpen dus als er bepaalde info niet juist staat(of mist) op het moment dat de site online is vind ik dat storen. Als reva ook de tijd neemt om hier netjes een bericht op te zetten dat de site online is zoals hij heeft gedaan kan je ook wel die paar tellen nemen om even iedereen gerust te stellen. Ik begrijp dat het druk is hoor.

    Comment


      leuk! ben erg benieuwd naar de ES 3.0 maar wil graag weten wat ik koop. hopelijk komt er dus nog een demo

      Comment


        Als het goed is klopt dit:

        Van 200,00 tot 350,00: Notorious
        Van 350,00 tot 500,00: Shoot To Thrill
        Vanaf 500,00: Wonderfull World

        Comment


          Wat zijn de mogelijke ophaaltijden bij valk? Zie het zo snel even niet staan op de website.

          Comment


            dat krijg je te zien als je besteld.
            ik heb gekozen voor 28 dec 06:00-06:30
            de andere tijden weet ik niet meer:(

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk bericht
              Wat zijn de mogelijke ophaaltijden bij valk? Zie het zo snel even niet staan op de website.
              Er zijn per dag volgens mij 4 blokken waarop je kunt ophalen:

              06:00 - 06:30
              06:30 - 07:00
              07:00 - 07:30
              07:30 - 08:00

              Elk blok van een half uur bevat maximaal 10 orders.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                leuk! ben erg benieuwd naar de ES 3.0 maar wil graag weten wat ik koop. hopelijk komt er dus nog een demo
                De ES 3.0 is gewoon exact de zelfde als de 2.0 het enige verschil is dat hier een dubbele lont aan zit.. staat trouwens ook een paar pagina's terug aangegeven..

                Comment


                  Ze zijn op dit moment nog even bezig de site sneller te maken
                  Zo als ik hier lees zijn er nog een paar foutjes op de site te zien hier wordt aangewerkt
                  Groet reva

                  Comment


                    eerste bestelling de deur uit !!
                    indien ik meer wil bestellen kan ik die gewoon d.m.v de afhaalbon op hetzelfde tijdstip afhalen?

                    Comment


                      Eerste bestelling is ook hier de deur uit.
                      Laatst aangepast door RB89; 5 November 2013, 12:04.

                      Comment


                        Hier is de eerste ook de deur uit en daar zal het niet bij blijven!
                        Rene en de rest van het valk-vuurwerk team, helemaal super zo wat een geweldige prijzen!

                        Comment


                          Is er een minimaal aantal kartonnen / minimaal bedrag dat je moet bestellen , of kan je bijvoorbeeld ook maar 1 karton Big 19 halen ?

                          En als ik in december nog een bestelling plaats in de gewone webshop van Valk , kan dat dan tegelijk opgehaald worden ?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
                            Is er een minimaal aantal kartonnen / minimaal bedrag dat je moet bestellen , of kan je bijvoorbeeld ook maar 1 karton Big 19 halen ?
                            Ja dat kan

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mrbooman Bekijk bericht
                            En als ik in december nog een bestelling plaats in de gewone webshop van Valk , kan dat dan tegelijk opgehaald worden ?
                            Kan ook gewoon.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              ook hier eerste bestelling de deur uit.
                              28 Dec. 06:00 ben ik er.

                              Comment


                                Yes ik ook besteld, ik meen dat die heron 123 pas boven de 700 in je mand kwam?

                                Comment

                                Working...
                                X