Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zijn er nog meer ideeën of acties wat jullie wat lijkt

    Comment


      Ik heb vandaag contact gehad met Rene van Valk vuurwerk.
      Wij zullen daar as. donderdag op bezoek gaan.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        @ reva, 40/50% korting geven lijk me de beste actie die je kan bedenken. Ik kan me er geen betere voorstellen!

        Comment


          Ik ben benieuwd wat voor een actie er komen gaat.
          Voor mij word het toch moeilijk om te kiezen als er een goede actie komt want ze moeten concurreren met Macet vuurwerk in losser die al tot 40% korting geeft.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door pyrofreak1990 Bekijk bericht
            Ik ben benieuwd wat voor een actie er komen gaat.
            Voor mij word het toch moeilijk om te kiezen als er een goede actie komt want ze moeten concurreren met Macet vuurwerk in losser die al tot 40% korting geeft.
            En Harings vuurwerk uit Almelo is volgens mij ook vrij goedkoop.

            Comment


              Harings Vuurwerk wordt steeds oninteressanter in mijn beleving... maar goed nu verder ontopic.

              Comment


                komt de webshop pas 1 december online of is dit al eerder?
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  Nee dan wil valk op 1november online

                  Comment


                    Een aktie met de big 19 dit is een omgelabelde extreme salute lijkt jullie dit wat

                    Comment


                      Als het hetzelfde is als ES dan is een actie daarin natuurlijk nooit weg.
                      Ik vermoed dat er meer mensen die wel leuk vinden.
                      greetzz
                      Eer was was was, was was is!

                      Comment


                        Als de kwaliteit hetzelfde is als de orginele extreme salute ben ik zeker voor een actie! Er staan er 12 op mijn lijstje dus ben zeer benieuwd!

                        Comment


                          Gisteren zijn er toch vuurwerkcrew leden langs geweest. Ik ben benieuwt wat jullie hier over te vertellen hebben.

                          Comment


                            Verslag hierover komt binnenkort (dit weekend) iig online hoor!
                            Het was iig erg gezellig daar!

                            Comment


                              Het was inderdaad een gezellig bezoek.
                              Er komt een actie dit jaar, dat zal Bastiaan in het verslag verder vermelde.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Donderdag 15 september zijn Omepje (Wesley) en ik op bezoek geweest bij Valk Vuurwerk te Nijverdal.
                                Wij hoorden zulke goede verhalen over deze winkel op het forum dat we dit toch echt met eigen ogen wilden zien. We werden uitgenodigd door Rene Valk om eens een kijkje te komen nemen bij de winkel naar aanleiding van contact van vorig jaar.

                                We kwamen de fietsenzaak binnen en werden hartelijk ontvangen door Rene. Na een lekker colaatje vertelde Rene wat over de geschiedenis van Valk Vuurwerk. Valk Vuurwerk is een echt familiebedrijf. De grootvader van Rene is ooit begonnen met verkoop van vuurwerk en sindsdien is het bedrijf overgegaan van vader op zoon. Vol passie vertelde Rene over zijn zaak. Ook vertelde hij dat hij alweer druk bezig is met de collectie van komend jaar. Met de verkoopdagen heeft Valk vuurwerk zelfs een team dat 24 uur per dag aan het werk is. Dit gebeurt om zo geen achterstanden op te lopen bij de uitgifte van de voorbestellingen. Als een klant een bestelling op moet halen, zijn er hierdoor bijna geen wachttijden. Ook worden de klanten voorzien van een lekker hapje tijdens het ophalen van de bestelling of het kopen van producten zonder voorbestelling. In de winkel is straks een aparte afhaalbalie zonder wachttijden. Verder wordt de winkel ook omgebouwd tot een complete showroom waar men altijd wordt bijgestaan door personeel dat ook zelf verstand heeft van het vuurwerk dat men verkoopt.



                                Hierna was het tijd om de bunkers bij de winkel te bezoeken. Valk heeft een aparte ompakbunker voor losse producten. Verder hebben zij nog twee grotere dozenbunkers en een kleine bunker voor snelle producten zoals rotjes, babypijlen en romeinse kaarsen. Totaal heeft Valk bij de fietsenwinkel een opslag van 10.000 kilo. Omdat Valk Vuurwerk zo’n grote omzet heeft, heeft men in Duitsland ook nog een opslag van totaal 50.000 kilo in twee bunkers. Al met al een grote opslag voor een vuurwerkwinkel, maar eigenlijk toch nog te klein zodat er tijdens de verkoopdagen steeds aanvoer van de importeurs nodig is.

                                Valk vuurwerk heeft verschillende collecties en is dealer van de volgende merken:
                                • Dynasty
                                • Barley Legal
                                • Pro-Line
                                • Zena Belgie
                                • Bonfire
                                • Asian Buget Line
                                • Rubro
                                • Lidu

                                Verder koopt Valk Vuurwerk ook een deel zelf in, waarmee men altijd erg leuke en goede acties heeft. Men komt van ver om hier het vuurwerk te halen. Het andere vuurwerk wordt uiteraard ook verkocht tegen een zeer scherpe prijs. Daarom werkt men bij Valk Vuurwerk met een unieke laagste prijs garantie: “Als u ergens anders het zelfde vuurwerkartikel goedkoper vindt, dan betalen wij u het verschil terug!”.

                                Dit jaar wil Valk Vuurwerk gaan uitpakken met acties voor iedereen. Ook zal er een speciale actie komen in samenwerking met Vuurwerkcrew. Welke dat is houden we nog even geheim, maar wordt zeker vervolgd!

                                Wij willen voor nu Valk Vuurwerk hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en komen binnenkort met nieuws over de actie.

                                Comment

                                Working...
                                X