Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Discount Almelo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    ik kan echt niet wachten tot de prijs van de producten online komen, dan ga ik weer een stuk of 30x dezelfde bestelling maken om te kijken op hoeveel geld ik uitkom en niet iets ben vergeten

    Comment


      #62
      En toen was het weer de oude lay-out van de site

      Comment


        #63
        Nog even geduld sannie, dinsdag 30 November komt de site misschien al wel online en anders de dag er na.
        [b]Niet actief[/b]

        Comment


          #64
          http://www.vuurwerkshopper.nl/vuurwe...ginpagina.html Dat is de nieuwe site MET prijzen

          Comment


            #65
            Wel jammer dat ze dezelfde gratis cakes als vorig jaar weggeven bij je bestelling. Die Gold Selection cakes 1 t/m 4 zijn echt compleet ruk

            Comment


              #66
              De site is duidelijk nog niet af. Kijk maar bij Vuurwerkreporter.

              Comment


                #67
                Morgen dan eindelijk zover!
                [b]Niet actief[/b]

                Comment


                  #68
                  En vandaag gaat ie online!
                  [b]Niet actief[/b]

                  Comment


                    #69
                    Dagaanbieden Vuurwerkdiscount

                    Ook 29,30 en 31 knallen er wij weer vol op los met speciale dagaanbiedingen en vele knalaanbiedingen. Drie dagen lang prijsstunten met vuurwerk cakes, pijlen, pijlpakketten, vuurwerkpakketten en knalvuurwerk. Vuurwerk tot 65% goedkoper en is een dagaanbieding uitverkocht? De volgende ligt alweer klaar in het schap!

                    NIEUW: Dit jaar hebben wij ook in de voorverkoop dagaanbiedingen. De aanbieding van de dag wordt links boven in de website weergegeven. Dus pak die extra korting op het toch al voordelige vuurwerkdiscount.nl assortiment!



                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht

                      NIEUW: Dit jaar hebben wij ook in de voorverkoop dagaanbiedingen. De aanbieding van de dag wordt links boven in de website weergegeven. Dus pak die extra korting op het toch al voordelige vuurwerkdiscount.nl assortiment!
                      Mooie dagaanbieding. De 'Horror Thunder' pijlen van 9,95 voor 7,50! Oh nee wacht...de adviesprijs is standaard ook al 7,50.
                      Misschien dat de onwetende consument erin trapt, maar de freaks dacht ik niet. Ik heb een hekel aan dit soort 'spookaanbiedingen' want het is pure misleiding. Als je zegt met dagaanbiedingen te komen dan moet je dat ook echt doen of anders niet.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
                        Mooie dagaanbieding. De 'Horror Thunder' pijlen van 9,95 voor 7,50! Oh nee wacht...de adviesprijs is standaard ook al 7,50.
                        Misschien dat de onwetende consument erin trapt, maar de freaks dacht ik niet. Ik heb een hekel aan dit soort 'spookaanbiedingen' want het is pure misleiding. Als je zegt met dagaanbiedingen te komen dan moet je dat ook echt doen of anders niet.
                        Er komen vast betere aanbiedingen ... herriner je nog vorig jaar Pyroshopper Cybershot 12,50... Satisfaction 20 euro. Zowiezo kun je die dagaanbiedingen pas vanaf 29 december zien.

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                          Er komen vast betere aanbiedingen ... herriner je nog vorig jaar Pyroshopper Cybershot 12,50... Satisfaction 20 euro.
                          Dat is wel zo ja Ze hebben altijd wel goede, echte acties.
                          2 Jaar geleden ben ik er geweest tijdens de losse verkoop en heb ik ook nog leuke dingen meegesnaaid. Verder vind ik't ook een mooie winkel hoor.
                          Maar dat ze er dan zulke spookaanbiedingen doorheen gooien vind ik niet netjes. En Vuurwerkdiscount is zeker niet de enige, er zijn er veel meer die zich daar schuldig aan maken en dat is niks minder dan pure misleiding van de consument, die denkt dat ie een aanbieding koopt maar in feite gewoon de adviesprijs betaald.

                          Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                          Zowiezo kun je die dagaanbiedingen pas vanaf 29 december zien
                          Dit jaar zeggen ze ja ook dagaanbiedingen te doen in de voorverkoop

                          Edit: Bij Poelman Klazienaveen, ook een Rubro dealer, doen ze ook dagaanbiedingen. De 'Palm Trees' van 69,50 voor 54,95...Meer hoef ik niet te zeggen denk ik
                          Laatst aangepast door boozebelly; 2 December 2010, 08:13.

                          Comment


                            #73
                            Boozebelly, ik ben het helemaal met je eens. Waarom mensen op zo'n wijze misleiden. Niet leuk en niet netjes!

                            Groet, Dontmind

                            Comment


                              #74
                              kortings codes

                              eventjes tussendoor, iemand enig idee wanneer de kortings codes komen? heb ze nog niet gehad via de mail dus kan nog niet bestellen

                              grtz Rene

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Furious1501 Bekijk bericht
                                eventjes tussendoor, iemand enig idee wanneer de kortings codes komen? heb ze nog niet gehad via de mail dus kan nog niet bestellen

                                grtz Rene
                                ik heb vanmiddag om kwart over 2 een mail met de kortingscodes ontvangen

                                Comment

                                Working...
                                X