Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Discount Almelo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kijk als er nu al staat 'weekaanbieding' dan zal er toch ook een 'dagaanbieding' moeten komen.




    p.s. Ja ik ben ongeduldig.....

    Comment


      komen er nog dag aanbiedingen op de site te staan vanavond?

      Comment




        Ja!
        [b]Niet actief[/b]

        Comment


          ah top dan moet ik daar dus ook nog ef langs tuffen

          Comment


            Mwoh had daar meer van verwacht... gelukkig niet langsgegaan en in Nijverdal nog los vuurwerk gekocht

            Comment


              ben er heel even geweest maar ik vind vuurwerk discount niet meer wat het was. rommelige bende in wierden en helft van dag aanbiedingen lagen nog achter in de bunker en kwamen na 20min te voorschijn. mensen aan de balie ook totaal nergens verstand van. jammer

              Comment


                Had een Secret Salute gewonnen ;was niet meer op voorraad.
                Mocht voor 27.50 wat anders kiezen, prima!
                Heb nu 2 pakjes heaven fonteinen en 1x Heavy Legend 49 shots!
                [b]Niet actief[/b]

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door hindoerol Bekijk bericht
                  ben er heel even geweest maar ik vind vuurwerk discount niet meer wat het was. rommelige bende in wierden en helft van dag aanbiedingen lagen nog achter in de bunker en kwamen na 20min te voorschijn. mensen aan de balie ook totaal nergens verstand van. jammer
                  Wachten duurde inderdaad lang en bijna alles was al uitverkocht in wierden om 12 uur... heb wel 2x de mega 180 meegenomen voor 5 euro pstuk
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    Wachten lang? Ik was na.. 10 seconden aan de beurt en na 3 minuten peinzen stond ik buiten
                    [b]Niet actief[/b]

                    Comment


                      nou is het uitverkocht bij veel winkels, bij valk al heel wat vuurwerkdiscount en net bij katan geweest in doetinchem en hier was ook al veel op

                      Comment


                        Ik ben vandaag in Vriezenveen geweest, de aanbieding stelling was zo goed als leeg en alle acties waren "op". Ik had vooruit besteld, maar als er nog wat was geweest had ik het er nog wel bij gekocht ;-) Moest toch bijna 20 minuten wachten voordat ik aan de beurt was.
                        Vuurwerkpap

                        Comment


                          Folder van Vuurwerk Discount staat ook al online

                          Comment


                            Wanneer gaat die site online met verkopen.

                            Comment


                              Volgens mij kan je er nu al bestellen want je kan alle producten toevoegen aan de winkelwagen...

                              Comment


                                Volgens mij werkt het nog niet helemaal..

                                Zodra je over de 150 gaat krijg je ineens geen gratis product meer.

                                Comment

                                Working...
                                X