Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkkanjer.nl Fleringen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Smashbox met 20% korting besteld. Hebben een actie momenteel, staan leuke cakeboxen op, rest zal nog aangevuld worden gok ik.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
      Smashbox met 20% korting besteld. Hebben een actie momenteel, staan leuke cakeboxen op, rest zal nog aangevuld worden gok ik.
      Waar zie je die actie met 20%?
      Prijzen van de boxen zijn 30 euri duurder t.o.v. vorig jaar.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door kglfrts Bekijk bericht
        Waar zie je die actie met 20%?
        Prijzen van de boxen zijn 30 euri duurder t.o.v. vorig jaar.
        Kreeg een kortingcode in de e-mail.

        Comment


          #34
          Ik heb er net een bestelling gedaan nadat ik zag dat de prijzen toch wel goed zijn. Ze bestaan 10 jaar en iedereen krijgt 20% korting. Maar je ziet de korting pas als je een product toevoegt aan de Winkelwagen.

          (Qua de bestelling zelf: 3 verschillende voordeelpakket (1,3,4), Brazilian Box, Spectacle-100, Garden party 1, Smash Box, enkele losse cakes en de Kung Fu 3x . Goeie dingen gehoord en gelezen over Pangu... we zullen zien!)

          Comment


            #35
            Ze hebben ook wel een leuke actie ; https://www.facebook.com/vuurwerkkan...=page_internal

            Comment


              #36
              Hier vanmorgen geweest rond 10 uur. Direct aan de beurt. Bestelling werd zelfs voor me naar de auto gedragen door een paar jonge knapen. Volgend jaar zekers weer.....

              Comment


                #37
                Het was even een stukje sturen maar meer dan de moeite waard. Deze winkel is een hele dikke aanrader. Goede service of beter gezegd gastvrijheid. Ordelijk,netjes,snel en bovenal vriendelijk personeel. Tot volgend jaar kom hier zeker weer terug! O ja nog bedankt voor de koffie!

                Comment


                  #38
                  Wou nog even terugkoppelen over mijn ervaring met VuurwerkKanjer.

                  Was zeker goed te noemen. Tijdens het bestellen had ik vorig jaar enkele vragen en die werden vrijwel direct beantwoord via de mail. Op de dag van het ophalen ben ik ook erg goed geholpen en werden ook mijn producten in de auto gezet door een paar jonge jochies (net zoals bij kglfrts). Hierna nog even na gekletst, lekker kop koffie gehad en naar huis gebaand.

                  Mits de prijzen in orde zijn kom ik hier zeker dit jaar weer terug!

                  Comment


                    #39
                    Weet iemand wanneer deze winkel hun website online zet?

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door kglfrts Bekijk bericht
                      Weet iemand wanneer deze winkel hun website online zet?
                      Begin december (~5e).

                      Comment


                        #41
                        Ik zie wat wijzigingen op de site.
                        Dit jaar wederom 20% korting op cakes en boxen.
                        Nu de producten en de prijzen nog.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door robbie73 Bekijk bericht
                          Ik zie wat wijzigingen op de site.
                          Dit jaar wederom 20% korting op cakes en boxen.
                          Nu de producten en de prijzen nog.
                          Volgens hun mail begin proberen ze eerder dan 10 december online te komen. Afwachten.....

                          Comment


                            #43
                            Geen e-mail gehad, vaag. Vorig jaar nog wel een mooie box gekocht in de actieperiode.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
                              Geen e-mail gehad, vaag. Vorig jaar nog wel een mooie box gekocht in de actieperiode.
                              Heb ze zelf gemaild met de vraag wanneer ze open gingen en over acties.......

                              Comment


                                #45
                                Site is geopend zag ik zojuist. Iemand enig idee wat de mega pangu box 1, 2 en 3 zijn?

                                Comment

                                Working...
                                X