Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harings Vuurwerk te Almelo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Dag Justin,

    Ben benieuwd wat voor nieuws jullie gaan verkopen. Heb al wel een vermoeden.

    Je ziet me in elk geval weer bij de voorverkoopdagen.

    Succes met de nieuwe website en laat ons even weten als hij online is.

    Comment


      #77
      Ik hoop dat Bonfireworks en Marijn erbij komen anders dan wordt het een omweggetje via de Vuurwerkkanjer naar Almelo

      Comment


        #78
        Morgen eerst maar eens bij onze leverancier in Kampen kijken wat die te bieden heeft voor ons dit jaar! Nog VWC-Moderators we daar de hand kunnen schudden?!
        Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

        Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door JustinHarings Bekijk bericht
          Morgen eerst maar eens bij onze leverancier in Kampen kijken wat die te bieden heeft voor ons dit jaar! Nog VWC-Moderators we daar de hand kunnen schudden?!
          Helaas kan ik niet aanwezig zijn bij de demo, en mattenfreak ook niet. Wij zitten dan in valencia namelijk

          Gerwin,Moontan,Omepje en Lev-he zijn wel aanwezig bij de demo avond morgen
          En altijd in voor een praatje natuurlijk ;)
          Once a pyro, always a pyro

          Comment


            #80
            Inderdaad, wij zullen morgen avond met 4 man aanwezig zijn bij de demo van Hardix.
            Ben ook benieuwd naar de nieuwe producten.
            We zien je daar morgen Justin.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #81
              Beste allemaal,

              Eindelijk is het zover dat we onze nieuwe collectie bekend maken.. De nieuwe website staat online (uiteraard ontbreken er i.v.m. concurentie nog enkele modules) en de folder is al in de maak! We dachten; laten we jullie niet langer in spanning houden.

              Onze bunkers maken plaats voor Royal Fireworks die Harings Vuurwerk, uiteraard weer tegen super scherpe prijzen, gaat verkopen!
              De collecties van Royal zijn kwalitief zeer goed, hebben fantastisch mooie uitwerkingen en het is tevens een heerlijke samenwerking met de mensen achter Royal!

              Hopelijk tot ziens bij Harings Vuurwerk te Almelo.

              Justin Harings
              Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

              Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

              Comment


                #82
                Heel mooi nieuws Justin, dat betekent dat je ook hebt genoten van de show afgelopen zaterdag
                Om met de fishermen's friend slogan te eindigen:
                Mooi spul he?

                Comment


                  #83
                  Mooi dat jullie ook Royal Fireworks gaan verkopen.
                  Een ware toevoeging bij jullie collectie.
                  En ik wacht met spanning jullie prijzen af.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #84
                    Geweldig nieuws hoor! Benieuwd welke producten jullie gaan voeren van Royal. Gaan jullie dit jaar ook weer Hardix en Wolf verkopen of alleen maar Royal?
                    Laatst aangepast door DeDeu122; 27 October 2009, 19:11.

                    Comment


                      #85
                      Onze bunkers maken plaats voor Royal Fireworks die Harings Vuurwerk, uiteraard weer tegen super scherpe prijzen, gaat verkopen!
                      In één woord: "GEWELDIG!"

                      Volgens mij een uitstekende keuze.
                      Ik ging ervan uit dat het Bonfireworks, Marijn, Royal of Zena zou worden en daarom heb ik de laatste tijd alle producten van deze importeurs uitgepluisd.
                      Royal Fireworks sprak mij het meeste aan (de overigen zijn ook verre van slecht hoor) en daar hoopte ik dus al op.
                      Bonfireworks was natuurlijk ook helemaal top geweest, maar daar zijn al een paar dealer's van in mijn omgeving.
                      Dat word geheid Royal uitproberen dit jaar, ik kan niet wachten.
                      Ik neem er eentje op

                      Comment


                        #86
                        fijn om te horen dat iedereen achter onze keuze van Royal staat!
                        Uiteraard blijven we de collecties van Hardix en Wolff houden.. Ons assortiment zou bestaan uit:

                        Royal Fireworks, Brilliant, Dynasty en Skyline.. Een fantastisch assortiment dus!

                        Houd onze website in de gaten want de modules zoals het Movie System komt binnenkort online!

                        Groeten,
                        Justin
                        Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

                        Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

                        Comment


                          #87
                          En Titanium toch ook ?

                          Comment


                            #88
                            Helaas is titanium uit ons assortiment. Wegens de nederlandse wetgeving is ruimte voor ons een bottleneck dus moeten we bij een nieuwe collectie daar ook ruimte voor maken. Daarvoor is er gekozen om Titanium uit ons assortiment te halen.

                            Justin Harings
                            Harings Vuurwerk vof - Nieuwstraat 95-97-99 - 7605 AC ALMELO

                            Bezoek ons op Harings-Vuurwerk.nl... Tevens ook voor filmpjes van producten uit ons assortiment!

                            Comment


                              #89
                              Helaas is titanium uit ons assortiment
                              Dat is wel jammer, maar er komt wel iets heel moois voor in de plaats na mijn mening Een absolute verbetering.
                              En eerlijk gezegd vond ik Titanium ook de mindere van de collectie.
                              Dan heb ik liever dat de Brilliant collectie erin blijft, dan behouden we i.i.g de Outblast!

                              Comment


                                #90
                                Justin,

                                Zijn het beide collecties van royal? of 1 collectie?

                                Comment

                                Working...
                                X