Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harings Vuurwerk te Almelo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ----mag verwijderd worden
    Laatst aangepast door kapiteinkonijn; 10 December 2015, 12:22.

    Comment


      Zijn er dit jaar weer zulke acties als vorig jaar, of misschien een bepaalde freak actie?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
        Zijn er dit jaar weer zulke acties als vorig jaar, of misschien een bepaalde freak actie?
        Lijkt mij niet. Heb de prijzen van dit jaar gezien. Voordelig zijn ze niet meer.

        Voorbeeld Cruel Traction in prijs verhoogd met 25 euro;
        GOH1 in prijs verhoogd met 2 euro.

        Goedkope budgetpotjes hebben ze ook niet meer. Helaas gemiste kans.

        Comment


          Dan nog maar een box bij Valk halen. 150 euro, dacht het niet. Wordt bij meer winkels voor veel minder aangeboden.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
            Dan nog maar een box bij Valk halen. 150 euro, dacht het niet. Wordt bij meer winkels voor veel minder aangeboden.
            Gaat nog wel 10% kassakorting af. Website is actief.

            Comment


              Voor diegene die er belang bij hebben: komende zondag (13/12) is de Cruel Traction in de aanbieding voor €110,- bij Harings.

              Comment


                Heb 2 weken nog de volle mep betaald. Hadden ze wel even eerder bekend kunnen maken

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
                  Voor diegene die er belang bij hebben: komende zondag (13/12) is de Cruel Traction in de aanbieding voor €110,- bij Harings.
                  Scheelt weer een rit naar Nijverdal

                  Comment


                    Gisteren post gehad, zag een grote envelop en dacht: 'huh' toen keek ik ernaar en zag ik Haringsvuurwerk! wat leuk, net als vorig jaar!

                    Comment


                      Prima winkel dit , had een gewonnen Hallucinator willen ophalen bij Harings vuurwerk , maar deze was niet meer op voorraad , als vervanger heb ik gisteren een Double Gold Box gekregen !

                      Comment

                      Working...
                      X