Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vox Vuurwerk Meppel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vox Vuurwerk Meppel

    Voor de geïnteresseerden, ik ben nu onderweg naar vox vuurwerk. Ik ga kijken hoe we hun winkel kunnen promoten.
    Ik ben freelance vormgever/grafisch ontwerper. Misschien zijn er onder de bekenden van deze dealer al vragen. Of juist goede ideeën post ze dan Zsm zodat ik alles kan vragen. Zal ook even wat foto's maken vandaag.

    Greetz Frawel

    #2
    Ik zou deze vraag ff stellen in het topic van vox vuurwerk. Dan wordt het minder verwarrend.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      #3
      Nog even een toelichting.

      Na het maken van de prijsvraag, en dus het zien van de website heb ik besloten contact met ze te zoeken. Ze waren zeer enthousiast Vamdaar dus even dit topic. Ik hoop dat jullie zoveel mogelijk ideeën posten zodat ik dit kan voorleggen en evt. Uitwerken. Zelf zat ik te denken aan bvb een aparte site voor ons als vuurwerkgekken,karton deals, acties e.d.

      Comment


        #4
        Oké ik kon dat topic niet vinden zoals wel vaker

        Comment


          #5
          ik dacht dat meppel in drente lag

          Comment


            #6
            Dat ligt het ook
            HIER het 'normale' topic van Vox. Lijkt me logischer om alle zaken daar in dat ene topic te concentreren.

            @Frawel: ik snap niet echt wat voor promotie we kunnen verwachten. Nu nog, bijna december, een promotie stunt opzetten of zelfs een nieuwe website lanceren, lijkt mij aardig laat.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #7
              ik vermoed dat dit voor een jaar later dan zal zijn, want dit jaar lijkt me een beetje laat idd.
              greetzz
              Eer was was was, was was is!

              Comment


                #8
                Even vanuit mijn kant,om het even duidelijk te maken.er gaat echt geen nieuwe site komen dit jaar.er worden misschien wat leuke dingetjes toegevoegd en wat mindere veranderd of verwijderd.en promoten wil ik het niet noemen.er word zoals bijv. op facebook even wat dingen aangepast etc. heb gister al wel een stukje werk van je gezien en ziet er veelbelovend uit!!!!!;

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                  Dat ligt het ook
                  HIER het 'normale' topic van Vox. Lijkt me logischer om alle zaken daar in dat ene topic te concentreren.

                  @Frawel: ik snap niet echt wat voor promotie we kunnen verwachten. Nu nog, bijna december, een promotie stunt opzetten of zelfs een nieuwe website lanceren, lijkt mij aardig laat.
                  We zijn toch aardig op weg om VOX in een nieuw jasje te steken. Een compleet nieuwe site zouden we Vox op dit moment mee in de vingers snijden.
                  Naar aanleiding van de prijsvraag heb ik mijn diensten aangeboden. En zijn we actief gestart met een facebook campagne.

                  Dit heeft een zeer positief resultaat opgeleverd van 300 likes. in 3 dagen.
                  Bekijk desnoods even de FB pagina, daar zullen halverwege December gave acties op komen te staan.

                  Groeten Frawel.

                  Comment

                  Working...
                  X