Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreamfireworks / Frits Pen vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Nou, in de huis-aan-huis van deze week staat niets meer of minder dan wat hier al vermeld staat. Geen voorverkoop, wel 25% korting, adres + openingstijden.

    Op AVP staat de folder zag ik, Marijn er definitief uit.

    edit: hier de link, met dank aan Brainiac

    (niet van Pen zelf, maar schijnt dezelfde folder te zijn)

    Comment


      #32
      vandaag geweest,was goed voor elkaar daar.
      genoeg keus, ook het knalblok was er nog

      Comment


        #33
        Gisteren ook even langs geweest, jammer dat de Gorgeous uitverkocht was. :P

        Comment


          #34
          Ben benieuwd hoe het dit jaar zal gaan hier. In het Bonfireworks topic valt wel wat te lezen al, maar na het bezoekje van VWC zullen we meer weten zodra het verslag online komt

          Comment


            #35
            Up!

            Is er al iets meer bekend?

            Comment


              #36
              Niks van gezien of gehoord... zal het weer zo gaan als vorig jaar??
              Of is het nu al einde verhaal voor Dream qua consumentenverkoop?

              Comment


                #37
                hij had zijn winkel iig wel te koop staan...geen idee of men dit jaar nog vuurwerk zal verkopen. Denk dat het sowieso erg druk bij bonfire zal zijn en om dat nog een winkel ernaast te runnen en een schietbedrijf..ik geef het je te doen!

                Comment


                  #38
                  Zie hier de folder dus lijkt me nog aardig alive and kicking... http://www.fritspenvuurwerk.nl/desktop/dream_2011.pdf
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #39
                    hebben zij ook een online webshop?

                    Comment


                      #40
                      Er staan wel 2 url's in de folder, maar geen van beide heeft een shop. De tweede link heeft zelfs niet eens een site. Wel een aardige collectie en nieuws over een demo op 20 december. Jammer genoeg geen Marijn meer in de verkoop.

                      Comment


                        #41
                        Was dat vorig jaar ook al niet dat ze geen Marijn meer verkochten?
                        Staat me iets van bij, maar zeker weten doe ik het niet.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-banaan Bekijk bericht
                          hebben zij ook een online webshop?
                          Het enige wat ik op dit moment kan achterhalen is: http://www.fritspenvuurwerk.nl
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            #43
                            Wel afgelopen weekend de folder van Pen in de bus gehad.
                            Ze maken er dus wel degelijk weer werk van dit jaar

                            En inderdaad, volgens mij afgelopen jaar ook al geen Marijn. Nu dus ook niet.
                            Laatst aangepast door leo303; 12 December 2011, 13:19. Reden: typo

                            Comment


                              #44
                              dit jaar hebben ze ook weer een folder uit gedaan. heb hem gisteren gekregen :P

                              Comment


                                #45
                                Nou vertel, laat ons niet langer in spanning, wat voor moois verkopen ze dit jaar nog??

                                Comment

                                Working...
                                X