Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pc -user Haarlem

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Pc -user Haarlem

    Weet iemand wat meer over deze winkel. Want op de site kan ik er niks over vinden. Ik ken iemand die bij deze winkel werkt sinds kort. Maar die wist er niks van. Ik vond deze winkel op avp in de dealer database. Als ik de collectie zo zie wil ik er best heen gaan. Want de collecties die ze daar hebben. Heb ik op me lijstje staan.


    Pc-user
    Adres: Dillestraat 46
    Postcode: 2034MR
    Plaats: Haarlem
    Telefoonnummer: +31 (0)237 - 519 839
    Website: http://pc-user.nl/folder/


    Verkoop collectie:

    Crown Collection
    Diamond Collection - Overig
    Diamond Collection - Premium Ser
    Diamond Collection - Professiona
    Diamond Collection - Silverline
    Dynamic
    Dynasty Collection
    Excellent
    Exclusive Collection
    Fascinating Collection
    Full Loaded
    Overig Vuurwerk Broekhoff
    Overig Vuurwerk Wolff


    Bron: http://www.avpvuurwerk.nl/dealers/1393/pc-user.html
    Laatst aangepast door MC_MH; 18 November 2009, 19:32.
    Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

    #2
    Ik woon tegen Haarlem aan maar heb nog nooit van deze winkel gehoord of een foldertje gezien.. Ook is de Dillestraat een gewone straat met woningen, geen flauw idee waar ze een bunker moeten hebben dan.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door TomV Bekijk bericht
      Ik woon tegen Haarlem aan maar heb nog nooit van deze winkel gehoord of een foldertje gezien.. Ook is de Dillestraat een gewone straat met woningen, geen flauw idee waar ze een bunker moeten hebben dan.
      Hmmm Ik heb er vandeweek wel een folder van gekregen. In Beverwijk maar dat was gewoon voor computers. Ik krijg ook geen reactie via de mail.
      Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

      Comment


        #4
        Ik weet inmiddels meer van deze winkel

        Ik ben namelijk bezig met nog wat mensen om informatie te zoeken over pc-user en de eigenaar. En toen kwam ik dit ook weer tegen.

        PC-User is failliet verklaard ivm praktijken zoals fraude, oplichting, medewerkers geen loon betalen, etc etc


        Bron: Ik zelf
        Laatst aangepast door MC_MH; 8 October 2010, 14:56.
        Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

        Comment

        Working...
        X