Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fietsenhal Middenmeer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    http://oncat-pb-2015-39.postenzentrum.de/index.php omlabeling van de speciaal straatpakket wie weet die?
    Is dat een goeie?

    Goeie link http://www.fietsenhalmiddenmeer.nl/Index-Vuurwerk.htm

    Comment


      #77

      Comment


        #78
        had dit jaar voor een flink bedrag besteld en kreeg een vip nummer ,, hier heb ik helaas alleen niks van gemerkt het is super chaotisch en druk.. ik werd snel geholpen maar om lekker te genieten van je vuurwerk afhalen moet je hier niet meer zijn.. vond het altijd wel goed maar dit jaar helaas stuk minder

        Comment


          #79
          Niks ook online

          Comment


            #80


            Misschien deze keer toch iets bestellen. Knalspul en de pijlen zijn erg goedkoop en ik kom er toch langs als ik naar freaksLeeuwarden ga.
            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

            Comment


              #81
              Ga wel vroeg heen...
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                Ga wel vroeg heen...
                Denk dat ik er rond 9.00 ben de 29e
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  #83
                  Jammer dat ik niet in de buurt woon want ik zie een hele leuke collectie van skyline op de site staan en de pijlen zijn inderdaad mega scherp geprijst.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #84
                    Ik heb hier ook weer besteld, altijd wat chaotisch maar prima prijzen. Inderdaad vroeg heen dan weet je zeker dat je alles krijgt.

                    Comment


                      #85
                      Zie net nieuwe box maximum combination blue eagel maar kan niks over vinden geen topic wel flimpje youtube

                      Comment


                        #86
                        Is denk ik een omlabeling van de Special Attraction van Cafferata

                        Comment


                          #87
                          Maar zo super zijn de prijzen ook weer niet hoor van een heleboel producten.
                          het is vaak veel voor iets minder dan de lokale handelaar.
                          Maar ik heb wel gehoord dat de service prima is, alleen op sommige tijden erg druk.

                          DEZE 4X 500 GRAMS CAKES MET EEN FOLDERPRIJS VAN 265,-, LET OP NU KOMT HET, BIEDEN WIJ TER PROMOTIE AAN VOOR… €65,00..

                          dan ben ik er al een beetje klaar mee..valt me nog mee dat er niet staat "nu met €200,00 korting"
                          ze hebben beste scherpe aanbiedingen er tussen staan, maar ook een hoop onzin.
                          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                          Comment


                            #88
                            Niks is ook weer online.
                            De goedkoopste fietsenwinkel van Noord Holland. Wij leveren o.a. Montego, Puch, Gitane, Union, Sparta en Loekie. Bezoek onze showroom voor alle modellen!

                            Comment


                              #89
                              Ik blijf het een leuke winkel vinden voor het kwantiteit spul
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                #90
                                kan weggehaald worden.
                                Laatst aangepast door PaulL1985; 1 December 2017, 13:46. Reden: kan weg

                                Comment

                                Working...
                                X