Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vacature verkoper en vuurwerkmedewerkers Cruquius (bij Haarlem)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vacature verkoper en vuurwerkmedewerkers Cruquius (bij Haarlem)

    Beste Vuurwerkvrienden,

    Vanwege een forse toename in de voorbestellingen, verwachten wij nog wat extra hulp te kunnen gebruiken tijdens de vuurwerkverkoopdagen.

    Wie komt ons team verstreken?

    - We zoeken nog 1 of 2 verkopers die veel van vuurwerk afweten, en dit kort en bondig over kunnen brengen op onze klanten. Geen lange verhalen dus, maar goed luisteren naar de wensen van de klant en daarop inspelen met een goed voorstel.

    - Tevens zoeken we nog enkele algemene medewerkers de helpen bij het rapen van het vuurwerk in de bunkers en die helpen bij het uitpakken en bijvullen van de bunkers.

    Wat wij zoeken:
    - Je bent tenminste 16 jaar oud
    - Je hebt iets met vuurwerk en kan goed in teamverband werken
    - Je bent iemand die van aanpakken weet en niet te beroerd bent om flink door te werken
    - Je woont in de buurt van Cruquius (tussen Heemstede en Hoofddorp)
    - Je bent beschikbaar op zaterdag 27/12 (in de ochtend voor instructies) en op 28,29 en 30 december; Wij werken die dagen continue en in ploegen van 07:00 tot ca. 22:00 (de 31e tot ca. 17:30)

    Wat wij bieden:
    - Een paar hele leuke dagen in de vuurwerkverkoop bij het grootste verkooppunt van de regio, met ruim 300 verschillende artikelen en 40.000 kilo opslag
    - Beloning volgens de tuincentrum-CAO
    - Extra vuurwerk als we tevreden over je prestaties zijn geweest

    Ben jij die collega die we zoeken, mail dan snel informatie over jezelf naar [email protected]

    Met knallende groet,
    Anton van Dijk

    Vuurwerkdepot Intratuin Cruquius
    Spaarneweg 251, 2142EP Cruquius (Woonboulevard Cruquius)
    023-5101515

    #2
    leuke vacature, als je in de buurt woont gelijk solliciteren, Mooie kans om zoiets mee te maken.
    greetzz
    Eer was was was, was was is!

    Comment


      #3
      Werken op 28, 29 en 30 december, niet op 31 december? Dat is voor een freak wel aanlokkelijk!

      Comment


        #4
        Mail in startpost moet volgens mij het volgende zijn: [email protected]

        Comment


          #5
          Zijn jullie nog zoekende?

          Het is een stukje reizen, maar wanneer jullie nog altijd helpende handen nodig hebben, stuur ik wel even een mailtje!
          December here we come!

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door !-Joost-! Bekijk bericht
            Zijn jullie nog zoekende?

            Het is een stukje reizen, maar wanneer jullie nog altijd helpende handen nodig hebben, stuur ik wel even een mailtje!
            Ik zou ze na de kerst even bellen aangezien dit lid vanaf het moment van plaatsen niet meer online is geweest
            Laatst aangepast door Torrr; 25 December 2014, 20:53.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Zaterdag zal er waarschijnlijk op je mailtje gereageerd worden, anders even bellen naar de desbetreffende Intratuin en vragen of ze nog mensen nodig hebben.

              Comment


                #8
                Ik vind dit wel vaag:
                - Extra vuurwerk als we tevreden over je prestaties zijn geweest
                .

                Lijkt mij dat dit van tevoren afgesproken moet worden, anders kunnen ze na afloop nog zeggen hoe hard je ook gewerkt heb dat ze niet tevreden zijn omdat niet na te komen. Ik houdt van duidelijke afspraken.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                  Ik vind dit wel vaag: .

                  Lijkt mij dat dit van tevoren afgesproken moet worden, anders kunnen ze na afloop nog zeggen hoe hard je ook gewerkt heb dat ze niet tevreden zijn omdat niet na te komen. Ik houdt van duidelijke afspraken.
                  Helemaal mee eens, ik zag het bij het plaatsen ook al staan en dacht er het mijne van. Vind het ook jammer dat de topic starter na het plaatsen niet meer online is geweest om eventuele vragen hier te beantwoorden :(
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    heeft iemand hier gewerkt of was het een promo stunt "zo van wij hebben het druk"
                    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                    Comment


                      #11
                      Ik heb er 3 dagen gewerkt, en het was er met vlagen heel druk. Vooral oudejaarsdag was er topdrukte, mede door het perfecte weer dat we dit jaar hebben gehad Verder heb ik het werken als verkoper als heel prettig ervaren, als freak kan je het ook niet anders dan leuk vinden, om in een winkel te werken waar je de hele dag met klanten over vuurwerk mag praten en adviseren bij hun bestelling.

                      Comment

                      Working...
                      X