Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pyro Max \ Bofi vuurwerk Zaandam

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Gister ook even heen geweest.
    De productdemo zaten een x aantal prima cakes tussen.
    Waaronder de Pamela en de King Cobra,
    Helaas werd de Big Momma niet geschoten omdat deze niet meer leverbaar is van Lesli uit.
    Hier kwamen we eigelijk wel voor.
    De finale: tja gewoon ff kruitsnuiven Heerlijke Extreme Salute 2.0's en de Splitonium,

    @ Argss, Dit waren Flash reports no5. (20 stuks)

    Nog even een vraagje: Wat was die cake (waaiercake) aan het begin van de eindshow.

    Comment


      #17
      De Monster Jam zat in de finale,beter als de camuro king.
      075

      Comment


        #18
        Heb het al gevonden.
        Was de Bunker Blaster.

        Comment


          #19
          Op de site van Bofi vind je andere producten dan op de site van Zena. Waar moet je nou bestellen?

          Comment


            #20
            Je kan op beide sites bestellen en bij Pyromax ophalen.Volgend jaar komt er één site heb ik begrepen.
            075

            Comment


              #21
              Haokan zaandam

              De webshop van Haokan Zaandam is vanaf vandaag geopend.
              Woon je in de buurt van Zaandam/Amsterdam dan kan je nu profiteren van de Haokan aanbiedingen zonder dat je ver hoeft te rijden.
              Mochten er producten uitverkocht zijn stuur dan een mailtje en dan kan ik producten verplaatsen.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Jo_Haokan Fireworks Bekijk bericht
                De webshop van Haokan Zaandam is vanaf vandaag geopend.
                Woon je in de buurt van Zaandam/Amsterdam dan kan je nu profiteren van de Haokan aanbiedingen zonder dat je ver hoeft te rijden.
                Mochten er producten uitverkocht zijn stuur dan een mailtje en dan kan ik producten verplaatsen.

                WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL
                2017 ook maar doen?

                Comment


                  #23
                  De samenwerking tussen Haokan en Bofi is volgens mij niet door gegaan vorig jaar.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                    De samenwerking tussen Haokan en Bofi is volgens mij niet door gegaan vorig jaar.
                    Vorig jaar wel, had zelfs nog besteld. Vroeg me af of het dit jaar nog door gaat. Of bedoel je met vorig jaar, dit jaar?

                    Comment


                      #25
                      Bofi Vuurwerk heeft zojuist op last van de gemeente de deuren moeten sluiten, het is nog niet duidelijk hoe dit vervolgd wordt en of ze nog iets mogen uitleveren deze verkoopperiode.

                      Comment


                        #26
                        Vuurwerkwinkel Bofi aan de Noordervaldeurstraat 13 in Zaandam is per direct tot nader order gesloten op last van loco-burgemeester Harrie van der Laan van Zaanstad. Bofi had aan klanten meer geleverd dan was toegestaan en ook al voordat vuurwerk officieel verkocht mag worden. UPDATE: Kort geding: vuurwerkwinkel Bofi mag weer open Dat schrijft de winkel […]
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Volgens Telegraaf gaat het om medewerkers van de winkel

                          Comment


                            #28
                            Zijn weer open

                            Comment


                              #29
                              Triest land zeg met al die onzin regeltjes 164 kg klei en karton

                              Comment

                              Working...
                              X