Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Truste en tot morgen!

    Comment


      Voor jullie helemaal de dolle dwaze dagen! Succes ermee en tot straks

      Comment


        Tot over een paar uurtjes!!

        Comment


          Mogguh gents!

          Ik ben vast weer aan de gang, voor wie zo onze kant op komt rij voorzichtig want het is goed mistig en het vriest licht.

          En probeer ook een beetje aan onze buren te denken zodra je hier bent
          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

          Comment


            Tot vanavond!

            Comment


              Onderweg !

              Comment


                Bijna onderweg!! Oppassen geblazen mist en vorst aanvriezend..,

                Comment


                  Spullen zijn binnen, altijd heerlijk rustig om dit tijdstip 6-7. Zoals elk jaar klopte de bestelling weer, en was alles binnen No-time ingeladen.
                  Patrick en rest van het team, bedankt voor alles dit jaar! Was weer super voor elkaar. Suc6 komende dagen, en tot volgend jaar!
                  Gr Lars

                  Comment


                    Bedankt Patrick & de rest. Bestelling stond weer perfect klaar.

                    3 jaar op rij 100% foutloos!

                    Comment


                      Perfect geregeld allemaal, en de bak koffie was meer dan welkom in de kou vanochtend Bedankt Patrick & team!
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        Ook mijn bestelling opgehaald bij vuurwerk huizen vanochtend. En oprecht: mijn complimenten!
                        Ik was snel aan de beurt, werd netjes geholpen, bestelling werd samen gecontroleerd en klopte in één keer. Alle bestelde artikelen geleverd en het vuurwerk ziet eruit alsof er netjes mee om is gegaan.

                        Ik kreeg ook nog een kop koffie Wat wil je nog meer?

                        Comment


                          Niets dan lof voor Vuurwerk Huizen! Onder het genot van een kopje koffie je bestelling doorlopen, alles klopte en nog een tijdje staan kletsen met Bas over vuurwerk. Relaxte sfeer en service staat hoog in het vaandel. Hierin onderscheiden ze zich van de grote jongens met een opslag en collectie die misschien wel 5 keer zo groot is. Ook de Cruelty netjes 2x uitgeleverd, in tegenstelling tot VWL Steenbergen waar ik een vervanger kreeg. In 1 woord top!

                          Comment


                            Spullen zijn binnen! Bedankt Patrick en team! Ik heb alles gehad wat ik heb besteld!

                            Comment


                              Vanavond mijn bestelling opgehaald, was weer helemaal top voor elkaar! Deze winkel leverd gewoon wat ze beloven mijn complimenten voor het hele team

                              Comment


                                Vanavond ook mijn bestelling opgehaald. Hier is ook alles geleverd wat ik besteld heb. Ik moest even goed kijken naar de Double Cross, maar dat bleek een omlabeling van de Stars over Barcelona te zijn. Geen probleem voor mij. Hartelijk bedankt Vuurwerk Huizen! Topservice!

                                Comment

                                Working...
                                X