Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuego Fireworks - meet the professionals in fireworks![Aalsmeer/Amstelveen/Amsterdam]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Cornel Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over de kartonnen actie?
    http://www.fuego-vuurwerk.com/en/vuu...nen-actie.html

    PDF prijslijst werkt nog niet.

    Comment


      #32
      Kartonnen actie staat ook online!

      Comment


        #33
        15 Minuten rijden... toppie joppie!!

        Comment


          #34
          Alle grote doorlontboxen alleen per 3, wat is dat voor onzin

          Voor de rest leuke actie, al zijn er bij andere shops hogere kortingen te halen.

          Comment


            #35
            Over de hoogte prijzen kan ik verder weinig zeggen, aangezien ik deze niet maak, en ook niet weet waarop deze worden gebaseerd. Mij werd verteld dat deze van de leveranciers zelf afkomen. Hoe en wat dat zit laat ik even in het midden.
            Ik pak verder de hele marketing op, maak de folder, website, banners, winkel ontwerp enz en bepaal mede de collectie. Verder doe ik hoofd verkoop tijdens de 3 verkoop dagen.
            Op het gebied van de prijzen kan ik dus geen opheldering geven.

            De webshop kampt helaas nog met een Ideal storing. Maar we hopen dat dit snel verholpen is.
            Er kan inderdaad al wel besteld worden in de zena webshop, waarbij wij aangesloten zijn.
            Wil je nu toch al je kartonnen bestellen of een normale bestelling doen, kan je, je wensenlijstje mailen naar : [email protected]. Het wordt dan nu (tijdelijk) via de mail afgehandeld.

            De doorlont boxen zijn in de kartonnen actie alleen per 3 te bestellen, omdat een doorlontbox al vaak 1 karton is (1/1 verpakt) Het zou dan erg raar zijn om via de ene actie op 1 artikel 30% op te geven, en via de webshop en folder 20%. Vandaar dat er is gekozen per 3. Over aangepaste hoeveelheden valt natuurlijk altijd te praten.

            Zodra de storing van onze elektronische betaling via ideal is opgelost, zullen we dit direct melden hier.
            www.fuego-fireworks.com

            Comment


              #36
              Zo. Vandaag is dan eindelijk naar een hoop moeite en gedoe, het ideal gebeuren voltooid, en werkend gemaakt.
              Er kan dus besteld gaan worden via onze webshop

              Mooi extra detail is, dat we ook zo'n beetje alle lijnen van BON FIREWORKS exclusief verkopen in de voorverkoop, en alleen via onze webshop. Dit brengt ons assortiment op meer dan 260 artikelen!

              Kijk en bestel dus snel op onze webshop: https://aalsmeer-fuego.ws.vuurwerkpos.nl/
              www.fuego-fireworks.com

              Comment


                #37
                12 x secret wave voor 82.95 lijkt me een beetje erg onwaarschijnlijk?
                12 x secret wave is normaal consumentenprijs ook niet 118,50 maar 354 euro
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #38
                  Raar, waar vind jij dit ergens terug?
                  De secret wave is alleen in de kartonnen actie te koop en wel voor 247.80 euro
                  Linkje
                  www.fuego-fireworks.com

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fuego Bekijk bericht
                    Raar, waar vind jij dit ergens terug?
                    De secret wave is alleen in de kartonnen actie te koop en wel voor 247.80 euro
                    Linkje
                    Ik zou wel even de teksten na kijken, bijvoorbeeld bij de link die je geeft:

                    Secret Wave 12/1
                    Uw korting op dit karton is: €35,55

                    Is natuurlijk niet het geval (anders zou het ook weinig zin hebben een karton te kopen) ;)

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Fuego Bekijk bericht
                      Raar, waar vind jij dit ergens terug?
                      De secret wave is alleen in de kartonnen actie te koop en wel voor 247.80 euro
                      Linkje
                      Op deze lijst: http://www.fuego-vuurwerk.com/images/karton2013.pdf
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door ruben_3 Bekijk bericht
                        hehe welkom op een forum jasper
                        yooo ruben,

                        ja, als winkelier kan je er niet omheen he! Hoe is t?
                        Winkel begint wel weer wat te worden.. kom ff bakkie doen binnenkort!

                        Comment


                          #42
                          Nieuwe voorpui Fuego:

                          Comment


                            #43
                            Benieuwd naar de rest van de winkel?
                            Klik hier voor meer foto's van onze winkel
                            www.fuego-fireworks.com

                            Comment


                              #44
                              Zo nog even snel 2x great wall of china besteld van Bon

                              Comment


                                #45
                                Bericht van Fuego:

                                De komende weken is Fuego Fireworks aan het werk op het beste festival ter wereld! De 10e editie van Tomorrowland. Niet één, maar twee weekenden achter elkaar, zullen tienduizenden bezoekers van over de hele wereld deze jubileumedities bijwonen op recreatieterrein de Schorre in Boom (Belgie).

                                Pyrofoor de Amsterdam verzorgt hier de spectaculaire vuurwerkshows en special effects waarbij gigantische hoeveelheden vuurwerk op muziek zullen worden afgeschoten.

                                We keep you posted!

                                The professionals in Fireworks


                                FuegoFireworks

                                Comment

                                Working...
                                X