Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Makkelie Vuurwerk (Badhoevedorp / Vijfhuizen / Haarlem)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Makkelie Vuurwerk (Badhoevedorp / Vijfhuizen / Haarlem)

    Makkelie Vuurwerk, De Nr1 van de regio
    Premium dealer van China Red
    Verkopen ook producten van Wolff en Vuurwertotaal.

    Vestigingen:

    Badhoevedorp, Gym 106


    Haarlem, Scooterloods Haarlem


    Vijfhuizen, Herkenbaar gele vlaggen vuurwerk


    Voor echt vuurwerk ga je naar Makkelie Vuurwerk

    We hebben veel kennis van de producten in huis dus je bent van harte welkom met vragen en of opmerkingen.

    kijk ook even op onze website half november weer vol met de nieuwe producten.

    http://www.makkelievuurwerk.nl
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 7 November 2017, 23:20. Reden: Nieuwe vestiging
    naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

    #2
    Filiaal in Haarlem is een hel! Kleine wachtruimte met veel mensen.

    Ik had een voorbestelling gedaan maar moest ook gewoon in de normale rij gaan staan en daarna wachten op mijn bestelling. Ik dacht dat alles wel was klaargezet maar niks was minder waar. Alles moest ter plekke nog bij elkaar worden gezocht. Erg amateuristische winkel. Wel mooie aanbiedingen.

    En een laatste punt, 18 kilo vuurwerk en dan een skir dun plastic tasje? Dat is echt slecht.
    Knal goed, knal verantwoord!

    Comment


      #3
      ik moet toegeven haarlem ben ik nog nooit geweest,
      maar de andere 2 locaties zijn super....
      kan niet anders zeggen.
      naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

      Comment


        #4
        Ik moet morgen naar filiaal Haarlem... gaat nog leuk worden lees ik. :P

        Comment


          #5
          Dit kan natuurlijk verschillen. Ik ga in ieder geval niet snel meer naar Haarlem ):
          Knal goed, knal verantwoord!

          Comment


            #6
            ..........
            Laatst aangepast door TomV; 21 December 2012, 23:34.

            Comment


              #7
              dan zou ik volgende keer maar vijfhuizen proberen
              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

              Comment


                #8
                vond het opzich een leuke winkel, maar ben niet zo te spreken over het feit dat je maar 6 pakjes thunderkings mag kopen, terwijl ik vorig jaar een karton had.

                Comment


                  #9
                  Ben vandaag langs geweest in Haarlem, het zin in het oude pand waar Zena Vuurwerk een aantal jaar geleden heeft gezeten. Er zaten zelfs nog schilderingen van Zena.

                  Maar ik vond het erg rommelig en niet goed voorbereid. Bestelling waren niet van tevoren klaar gezet en de hele winkel stond vol voor de afhaal. Niets was aangeven, waar bestellingen? Waar afhaal? dit gaf veel verwarring! De manier van verkopen was gewoon niet goed geregeld.

                  Comment


                    #10
                    niets aan toe te voegen, was gewoon slecht, vandaag ook weer

                    Comment


                      #11
                      Vorig jaar gekocht bij Makkelie Badhoevedorp. In principe tevreden, wel zou het ontzettend fijn zijn als zij de collectie wat uitbreiden.

                      Wat betreft het klaarzetten van voorbesteld vuurwerk, dat wordt toch bijna nooit gedaan wegens logistieke redenen? Of heb ik het nou verkeerd ...

                      Ik moest er in ieder geval ook op wachten maar dat ging toch vrij snel.

                      Comment


                        #12
                        Makkelie Badhoevedorp verkoopt Crown en China Red begreep ik?

                        Comment


                          #13
                          Yep.
                          Weet alleen niet of ze dit jaar nog verkopen, denk het wel

                          Comment


                            #14
                            webwinkel vijfhuizen is open

                            Comment


                              #15
                              en volgens de website ook nog een vestiging in heemstede,
                              Welkom bij Makkelie Vuurwerk Haarlem, Vijfhuizen en Badhoevedorp. Nu heb je altijd een winkel in de buurt om je vuurwerk te kopen. Tot snel.


                              ik vind het nog steeds een top winkel en vorig jaar liep er gewoon iemand netjes mee naar mijn auto.
                              Dat was in vijfhuizen, nu heb ik wel vernomen dat de winkel in haarlem een ander verhaal is ivm grote winkel en drukte.
                              naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                              Comment

                              Working...
                              X