Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Akersloot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerkland Akersloot

    En ook Vuurwerkland Akersloot moet eraan geloven: een eigen topic.

    Vandaag (12 december) kreeg ik de folder van deze winkel in de brievenbus. Ik verbaaste mij over de acties. Ongekende acties tot zover. De prijzen worden lekker mee gestunt, en een goede collectie van Brave en Wichers bestaand uit Star, Lidu en Black Label. De folder is lekker uitgebreid en overzichtelijk, hulde.

    De acties van Vuurwerkland Akersloot staan hier.
    Het assortiment staat hier

    Leuke acties waaronder:
    Alle Star BWA en Lidu Egypte paketten 2 halen 1 betalen, en ook nog stuntprijzen voor de paketten dus o.a. Egyte 4 van 120 (2x60) voor 39 euro, komt op 18,50 per pakket neer!


    Vuurwerkland Akersloot
    Boekel 39
    1921 CE Akersloot
    072-5336931

    #2
    Barley Legal ook trouwens!

    Heb al een lijst voor deze winkel. Alleen de webshop klopt niet helemaal heb ik dik 100 euro krijg ik iets gratis wat bij 25 euro moet, dacht komt wel mooi uit de Missel attack die wou ik toch op me lijst.

    Maar in de winkel zullen ze het wel corrigeren hoop ik.

    Comment


      #3
      Vandaag langs geweest, mijn bestelling afgehaald en nog wat bij gekocht.
      De mensen achter de balie snappen het niet zo, weten niet wat ze hebben aan vuurwerk en gaat erg slordig en langzaam.

      Daarna door gereden naar andere winkels daar merkte je duidelijk verschil in de omgang stukken beter. Moeten ze echt wat aan doen.

      Comment


        #4
        Verkoopt deze winkel nog steeds vuurwerk?? Zo ja, wanneer komt het nieuwe assortiment online?
        ____________
        LucaTM

        Comment


          #5
          Ja hoor, verkopen nog steeds vuurwerk
          KLIK!

          Dit jaar verkopen ze Witte Tenten/Marijn vuurwerk, en ook de gehele Camorra lijn, welke ontwikkeld is voor deze winkel.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment

          Working...
          X