Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ano Vuurwerk Milheeze

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Staat ook zwarte cross box op lijst maar niet op website.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    Comment


      Best een aardige lijst. Ik denk dat ik de auto ook even aanslinger, en naar Milheeze kom. Ben benieuwd.

      Comment


        Ben heel benieuwd naar de boxen van Zena en Katan! Jammer dat er geen fanstyle in de lijst staat

        Comment


          gisteren daar geweest ik denk vochtigkruit want bijna alle combiboxen vielen tegen , nu besef ik pas wat voor een impact een harde burst heeft de amarok a stelt niks voor maar wat een vette burst en de royal artillery woooow wat een burst als je deze in de straat zult horen nog 10x zo vet btw zena triumpf , megacauliflower,skypalms,new moon vond ik wel goed

          Comment


            oja prijstechisch vond ik de amazingsky van china red de beste

            Comment


              Ook dit jaar weer een ritje naar Milheeze op de 29ste. Nu al weer zin om rond 6 uur in de auto te stappen om rond 7:00 in een mooie winkel de bestelling op te halen

              Comment


                Fijne winkel dit. Op de demo besteld met 15% korting (en gratis o.a. een Golden Power). Maandagavond opgehaald en 10 minuten was de kloppende bestelling in de auto geladen en waren we weer weg.

                Comment


                  Was weer top geregeld dit jaar, kon nog niet eens een slokje van m'n koffie nemen of me bestelling lag alweer klaar.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Timothy22 Bekijk bericht
                    Was weer top geregeld dit jaar, kon nog niet eens een slokje van m'n koffie nemen of me bestelling lag alweer klaar.
                    Nou die van ons stond na 4 bakken nog niet klaar, maar dat uiteenlopende redenen, het was weer gezellig

                    Comment


                      Baas boven baas he

                      Comment


                        Mijn favoriete winkel... Daarom rij ik al 3 jaar meer als 230km om mijn vuurwerk hier op te halen.. (heen en terug)
                        Altijd goed geholpen en geen wachttijden en vooral mooi gratis vuurwerk bij een grote bestelling waar vaak de boxen ook meetellen.

                        Zojuist de lijst op de site gezien van het gratis vuurwerk.
                        Dit jaar helaas niet naar Milheeze..
                        Jammer!!
                        Laatst aangepast door Xtro; 10 November 2016, 10:21.

                        Comment


                          Hmm dit valt wel een beetje tegen inderdaad. Zeker omdat de prijzen bij ANO vaak hoger liggen dan de normale adviesprijzen.
                          Maar ik wacht de nieuwe prijzen en het assortiment even af. Wellicht kiezen ze er dit jaar voor om de normale adviesprijzen aan te houden en daarom minder gratis vuurwerk te geven.
                          Dan zou het alsnog de moeite waard kunnen zijn.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door fenix96 Bekijk bericht
                            Hmm dit valt wel een beetje tegen inderdaad. Zeker omdat de prijzen bij ANO vaak hoger liggen dan de normale adviesprijzen.
                            Maar ik wacht de nieuwe prijzen en het assortiment even af. Wellicht kiezen ze er dit jaar voor om de normale adviesprijzen aan te houden en daarom minder gratis vuurwerk te geven.
                            Dan zou het alsnog de moeite waard kunnen zijn.

                            Afgelopen weken heb ik onderstaande artikelen besteld bij diverse winkeliers:
                            - 2x Transbomber á 99€
                            - 2x Crash Box á 69€
                            - Mayhem Evolution á 117,50€
                            - 3x Snowstorm á 139,95€
                            - Event W Palm 105 á 125€
                            Helaas ben ik achteraf te vroeg geweest met bestellen.
                            Bij ANO zou dit lijstje een gratis ANO's Heaven Four en Decennium Box opgeleverd hebben.
                            Ben zelf van mening dat ANO door de nieuwe combinatie van "normale"adviesprijzen en gratis
                            vuurwerk aantrekkelijker geworden is.

                            Comment


                              Ik vind Ano dit jaar minder interessant geworden. Prijzen zijn hoog en gratis vuurwerk ook minder. Had ik budget dan sloeg ik Ano dit jaar ook over, helaas.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door cougar Bekijk bericht
                                Afgelopen weken heb ik onderstaande artikelen besteld bij diverse winkeliers:
                                - 2x Transbomber á 99€
                                - 2x Crash Box á 69€
                                - Mayhem Evolution á 117,50€
                                - 3x Snowstorm á 139,95€
                                - Event W Palm 105 á 125€
                                Helaas ben ik achteraf te vroeg geweest met bestellen.
                                Bij ANO zou dit lijstje een gratis ANO's Heaven Four en Decennium Box opgeleverd hebben.
                                Ben zelf van mening dat ANO door de nieuwe combinatie van "normale"adviesprijzen en gratis
                                vuurwerk aantrekkelijker geworden is.
                                Als je zo'n bestelling hebt gedaan en de genoemde prijzen hebt betaald ben je een dief van je eigen portemonnee geweest. Je hoeft echt niet ver te gaan om op zo'n bestelling extra korting te krijgen, gewoon even een mailtje sturen.

                                Ik vind de "adviesprijzen" van Ano totaal niet aantrekkelijk. Ik heb net even bij de boxen zitten loeren en het valt me op dat deze stevig geprijsd zijn. Replica boxen die (haast) duurder zijn dan het origineel en Rubro boxen die elders tientallen euro's goedkoper worden aangeboden.
                                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                                Comment

                                Working...
                                X