Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Orthen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Prima geholpen weer! Helaas niet de tomahawk geleverd gekregen, al weet ik niet helemaal hoe rouwig ik daarom moet zijn als ik kijk naar de andere kooiloze dozen. Maar goed, het kan me verrassen! Verder netjes geld teruggekregen, ging allemaal erg soepel. Even meegelopen met de bestelling (meerdere dozen) wat super fijn was. Hier ook de willow blaster gekregen als gratis box.
    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

    Comment


      #47
      Deze morgen er voor het eerst geweest en ik vind het gewoon een toptent.
      Alles was op voorraad en toen ze hoorden dat we een stukje verderop stonden werd er een plekje afgezet bij de voordeur.
      Auto ervoor en een paar jongens van de zaak kwamen met de dozen al lachend bij mn achterklep staan.
      Haal al een paar jaartjes vuurwerk maar dit was wel heel chique

      Dikke kans volgend jaar weer. Bedankt!

      Comment


        #48
        Wanneer komt deze winkel meestal weer online, ook ergens in januari of ?
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
          Wanneer komt deze winkel meestal weer online, ook ergens in januari of ?
          Vorig jaar op 23-06 een mailtje gehad dat de freaksite open was. In 2020 kwam dat mailtje al op 05-01. De jaren ervoor kan ik zo geen mailtjes vinden maar wel bestelbevestigingen in januari.

          Comment


            #50
            Ik heb vorig jaar op 19-4-23 de eerste bestelling gedaan dat was volgens mij een van de eerste dagen dat die toen open was

            Comment

            Working...
            X