Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Johan Laurens Vuurwerk Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Johan Laurens Vuurwerk Eindhoven

    Johan Laurens feestartikelen voor o.a. Crown collection , Brilliant collection, Phoenix, pyropower en High Perforance.

    Kijk voor meer info op http://www.johan-laurens.nl en maak iedere dag kans op een vuurwerk pakket.

    #2
    zorg eerst voor een fatsoenlijke website voordat je het hele forum onderspamt !

    [B][COLOR="Red"]Anti Pro-Line![/COLOR][/B]

    [b]Weco Corsair Freak :)[/b]

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Fluidized Bekijk bericht
      zorg eerst voor een fatsoenlijke website voordat je het hele forum onderspamt !

      waar slaat dat nou weer op?? de beste man plaatst gewoon de website van zijn bedrijf hier omdat hij ook vuurwerk verkoopt,en geeft netjes aan welke collectie hij in ze assortiment heeft...

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Fluidized Bekijk bericht
        zorg eerst voor een fatsoenlijke website voordat je het hele forum onderspamt !

        Een directe link naar zijn webwinkel, ga nou niet vertellen dat je die niet netjes vindt;




        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Een directe link naar zijn webwinkel, ga nou niet vertellen dat je die niet netjes vindt;




          Hey mattenfreak,

          Om even hierop terug te komen zonder een oud topic te bumpen, ik denk dat ik het anders bedoelde dan de manier waarop ik het vorig jaar zei.

          De directe link ziet er erg netjes uit, al moet ik zeggen dat ik die "startpagina" nog steeds een beetje rommelig vind, waardoor niet iedereen direct op de juist link zal klikken en hier en daar wat frustratie kan veroorzaken (ik denk dat dit het geval was en dat ik daarom die post op die manier gepost hebt)

          Maar eerlijk is eerlijk, ik bedoelde het niet zo en wou niemand de grond intrappen...

          bai !

          [B][COLOR="Red"]Anti Pro-Line![/COLOR][/B]

          [b]Weco Corsair Freak :)[/b]

          Comment

          Working...
          X