Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haokan fireworks Oisterwijk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Na 3 jaar weer in Oisterwijk geweest om mijn 2x doorgeschoven bestelling op te halen.
    Order stond klaar en na hem met een medewerkster gecontroleerd te hebben weer vertrokken.
    binnen 10minuten weer buiten.

    Heel kort nog met Jo gesproken en hem bedankt met een lekker speciaal biertje voor de goede service en de transparantie de afgelopen jaren, Ik waardeer dat heel erg ipv niet reageren op mails of zomaar wat vervangers meegeven zonder dit te communiceren.

    Thnx Jo en team tot volgend jaar!

    Comment


      #62
      Het afgelopen jaar weinig tot niets vernomen van Jo/ Haokan..

      Lees je nog wel mee?? hoe loepen de voorbereidingen is de showroom al klaar??
      komt er nog een aanvulling op de site wellicht??

      Hier nog wat foto's van afgelopen jaar

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221230_163400.jpg
Vertoningen:1
Grootte:182,5 KB
ID:	1601740

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221230_172801.jpg
Vertoningen:1
Grootte:189,2 KB
ID:	1601739

      Comment


        #63
        Jo heeft eerder dit jaar al aangegeven dat er geen aanvullingen zouden komen en dat is tot op heden ook inderdaad niet gebeurd. Inmiddels is de shop al aardig leeg getrokken. Of dit een voorbode is voor een laatste jaar of zo???
        Het mooiste werk is vuurwerk!

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
          Jo heeft eerder dit jaar al aangegeven dat er geen aanvullingen zouden komen en dat is tot op heden ook inderdaad niet gebeurd. Inmiddels is de shop al aardig leeg getrokken. Of dit een voorbode is voor een laatste jaar of zo???
          Viel me ook al op. Geen nieuwe toevoegingen had ik inderdaad al eerder gehoord maar op de socials bijvoorbeeld ook 0.0 activiteit.

          Comment


            #65
            Begin november nog een mail gehad dat de prijzen in december gaan stijgen. Dus profiteer nu nog van de aanbiedingen ;)
            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              #66
              Is deze winkellier eigenlijk het hele jaar open?
              ook bekend op avp met de zelfde naam

              Comment


                #67
                Dit jaar was de webshop op 31 maart geopend.
                Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
                Is deze winkellier eigenlijk het hele jaar open?

                Comment


                  #68
                  Zojuist te horen gekregen dat dit ook het laatste jaar is voor Haokan Oisterwijk.

                  Comment


                    #69
                    Dat is wel ontzettend jammer. Waren mooie tijden bij Haokan.

                    Comment


                      #70
                      Dat is erg jammer te moeten lezen, straks dan maar voor de laatste keer die kant op.

                      Comment


                        #71
                        Had al zo'n vermoeden, er was ook niet heel veel activiteit dit jaar. Morgen dan nog maar even een mooie bestelling ophalen.

                        Comment


                          #72
                          Vanochtend was het lekker rustig, met Jo de bestelling even doorgelopen en daarna nog een tijdje gebabbeld over Haokan en zijn andere bedrijf. Erg jammer dat dit het laatste jaar was.

                          Comment


                            #73
                            Balen dat ze er mee stoppen. Maar was wel te verwachten na pijnacker natuurlijk. Eerste keer en gelijk laatste keer geweest in Oisterwijk. Bedankt voor de goede service.

                            Comment


                              #74
                              Jammer om te horen. Haokan was de eerste Freakshop die op mijn radar kwam en de reden waarom ik jaren geleden gestopt ben om naar België te rijden voor mijn vuurwerk. Hun ordersysteem vond ik altijd een van de prettigste. En niet onbelangrijk, al die jaren altijd 100% van mijn bestellingen uitgeleverd gekregen. Zelfs in het horror jaar waarbij de wachttijd op enig moment tot vele uren was opgelopen.

                              Jo, bedankt voor alle jaren vuurwerkplezier.

                              Comment


                                #75
                                Bunker leegverkoop

                                Ja mensen voor de laatste keer.

                                BUNKER LEEGVERKOOP

                                op alles 30% korting.
                                Staan nog ongeveer 200 compounds.
                                Vanavond tussen 21.00 en 23.00 uur

                                Comment

                                Working...
                                X