Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bikers Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bikers Vuurwerk

    Beste Freaks,

    Binnekort verschijnt hier de speciale freak actie van Bikers vuurwerk!

    Ik kan jullie alvast wel vertellen dat het een freak actie op enkele collecties van Cafferata word.

    Hou dit topic goed in de gaten want het is echt de moeite waard!

    Bikers Vuurwerk
    Hoofdstraat 15
    Heeswijk-Dinther ( Noord-Brabant )
    Laatst aangepast door Ruben; 23 January 2012, 16:31.
    Pyrofreak voor het leven!

    #2
    Jullie mogen ook mee bedenken! Wat zouden jullie doen als je een actie mocht bedenken op de gehele Cafferata collectie?
    Pyrofreak voor het leven!

    Comment


      #3
      45% korting op het hele assortiment zou fijn zijn.
      En volgend jaar eerder komen met actie is misschien handig. De meeste liefhebbers hebben reeds lang en breed besteld.

      Comment


        #4
        ook kunnen actie speciaal van winkels hier worden geplaatst:


        is net zo overzichtelijk en uiteraard kan dit ook in het eigen winkeltopic worden geplaatst hoor

        Comment


          #5
          We zijn laat inderdaad met een actie maar we willen de actie klein houden. Bijvoorbeeld 4 showtime cakes = 30% korting ofzo...?
          Pyrofreak voor het leven!

          Comment


            #6
            Helaas is er vorig jaar niks van gekomen van de actie. Ik kan jullie vertellen dat ik ben aangenomen bij Bikers vuurwerk om daar heel de collectie te veranderen en heel wat speciale kortingen voor ons freaks te fixe.

            Om jullie alvast een voorbeeld te geven:

            - Er komt waarschijnlijk een vroegboek actie ( Start medio mei )
            - Karton verkoop

            Ook komt er dit jaar wel een freak actie, Ik heb hier jullie hulp bij nodig.

            Welke lijnen en producten moeten wij volgens jullie opnemen in ons nieuwe assortiment?

            - Cafferata hebben wij standaard en dan de showtime, crystal en devil collectie.

            Bonn fireworks, Wolff vuurwerk en Royal fireworks worden waarschijnlijk onze nieuwe importeurs ik ben alleen nog aan het twijfelen tussen Bonn en Rubro.

            Van deze importeurs is het aan jullie om de 2 beste collecties van iedere importeur te kiezen met daarbij ook een Top 10 aan producten van elke collectie.

            Hoop dat t een beetje duidelijk is!

            Alvast bedankt voor jullie hulp!

            Gr Rick
            Pyrofreak voor het leven!

            Comment


              #7
              Cafferata is zeker een goede keuze. De Showtime serie is natuurlijk geweldig, maar ook de Xplosion lijn van hun is erg goed.

              De keuze tussen Bonfireworks en Rubro Vuurwerk zou voor mij niet moeilijk zijn; Rubro Vuurwerk. Een aantal steengoede series met producten die bij elke liefhebber dit jaar in de smaak zijn gevallen. Denk bijvoorbeeld aan de Heavy Legend serie, Secret Salute, Monsters (singleshot), Chinese Rol 100.000 met een lage prijs en de 4 Seasons niet te vergeten. En dan zijn dat alleen de nieuwkomers van 2011. Daarvoor hadden ze al veel goede producten in het assortiment zoals het Buurtassortiment XXL en Big Shot. En wie weet met welke producten ze in 2012 komen!

              Comment


                #8
                Thanks voor de tip Ruben, ik ben op dit forum al heel lang actief alleen dan vaak een lezer zeg maar haha, ik dacht eigenlijk ook eerder aan Rubro en als je een freakactie mocht bedenken wat realistisch is, wat zou je dan bedenken?
                Pyrofreak voor het leven!

                Comment


                  #9
                  Als ik het daar voor het zeggen zou hebben, zou ik ook gaan voor Rubro. Dit voornamelijk door de vele goede producten, tegen een goede prijs. Denk aan heavy legend serie en de secret salute. Maar er zijn er nog vele....

                  Als actie voor freaks zou ik werken met een korting systeem, heel makkelijk denk om in te voegen met een bepaald kortingsvoucher. Wel moet je opletten dat normale klanten er niet van op de hoogte komen, dit kan je voorkomen door met bijvoorbeeld een andere site te werken speciaal voor freaks.

                  Eventueel kan je ook (flink) extra gratis vuurwerk bovenop het bestelde vuurwerk. Dus bijvoorbeeld iemand die voor 200 euro bestelt, voor 100 euro extra mag uitzoeken.

                  Andere optie is om echt populaire producten tegen bodemprijzen of kartonkortingen aan te bieden. Alleen weet ik niet of dat altijd van een importeur mag.
                  Groeten...:)

                  Comment


                    #10
                    40% korting zal een hele hoop grote bestellingen opleveren.

                    Je hebt al zoŽn beetje de beste importeurs op het oog, prima ook.

                    Comment


                      #11
                      Oke, Goede reacties allemaal. En welke producten van de importeurs zouden jullie tegen bodemprijzen willen zien?

                      Het is de bedoeling dat ik deze actie samen met jullie ga opzetten, ik ben ook maar een freak die gevraagd is door een winkel om er iets moois van te maken. Dus kom maar op!
                      Pyrofreak voor het leven!

                      Comment


                        #12
                        secret salute
                        de heavy legend serie
                        en wat lekkere cakes van wolff zou het zeker goed doen

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurpijl Bekijk bericht
                          Oke, Goede reacties allemaal. En welke producten van de importeurs zouden jullie tegen bodemprijzen willen zien?
                          Mooie kartonprijzen voor Secret Salute, Silver Salutes, Thunderstruck, Dutch Thunder, HL serie, Fire Emblem, ES of Big 19.
                          Een leuke gilcake per karton (Falcon, Sky Screamers, Hypnotized)

                          Comment


                            #14
                            Extreme Salute - VuurwerkTotaal/VuurwerkVisie, Showtime Flower Crackling Willow/Brocade Finale, Explosion X70/X78, Panter Dynasty Wolff, Exploding Box, Silver Willow, Fire Emblem Royal Fireworks, Dutch Thunder Hardix, Skies of Gold Katan vuurwerk.
                            Het leven is een feest!

                            Comment


                              #15
                              owja het buurtassortiment van rubro natuurlijk

                              Comment

                              Working...
                              X