Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland-steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Kom er net vandaan, ook 1 doos. 10 minuutjes gewacht

    Comment


      #62
      Uitstekend verlopen. Binnen 10-15 minuten weer buiten. Bestelling buiten aanmelden werkt prima. Zo is er binnen iets meer ruimte en oogt t wat overzichtelijker.

      Dependance op de Leerlooierij ook zo weer weg. 5-10 minuten wachttijd.

      Dank. Wederom. En de beste wensen.
      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

      Comment


        #63
        20 minutjes gewacht maar was ook 20 minuten te vroeg, alles netjes gekregen in mijn beleving top geregeld dit jaar.

        Comment


          #64
          Kom er net vandaan, aanmelden ging vlot, duurde wel 45 minuten voor m'n bestelling klaar stond. Wel alles correct uitgeleverd.
          Het mooiste werk is vuurwerk!

          Comment


            #65
            Vanochtend 1.5uur moeten wachten. Niet heel erg als je er van te voren rekening mee houdt. Vervangers voor niet leverbaar vuurwerk valt wel tegen.

            Comment


              #66
              Vanmorgen bestelling opgehaald half uurtje moeten wachten geen probleem
              Vanavond om 18:00 gelijk aan de beurt alleen pos-systeem lag eruit gelukkig zo opgelost
              Alleen bij mij ook vervangers niet echt na wens maar ben niet moeilijk maar bespreek het even.
              Verders top winkel.

              Comment


                #67
                Heb hier een paar kleine bestelling opgehaald op de 29e en de 30e. De 29e was het erg druk en was het een uur wachten op je bestelling. Vond ikzelf wat aan de lange kant maar je doet er helaas niets aan. Het was ook echt goed druk. Bij de losse verkoop ook nog een bestelling opgehaald en daar was ik na 15min weer weg. De 30e nog een bestelling opgehaald en daar was ik binnen 20min weer weg. Prima tent en aardig personeel. Volgend jaar de site maar is goed in de gaten houden want ze hebben een leuk assortiment met goeie prijzen. Al was het dit jaar wel wat minder volgens mij maar dat komt denk ik meer door de bestellingen die al 2 jaar doorgeschoven waren.

                Comment


                  #68
                  Helaas heb ik maar 2 van mijn 18 producten correct uitgeleverd gekregen. De rest allemaal vervanging. Verder verliep het wel soepel. Half uurtje moeten wachten na aanmelden.
                  Toch jammer van de bestelde producten.. je besteld ze niet voor niets. Bij veel winkels overmacht, maar soms ook eigen fout.

                  Comment


                    #69
                    heel erg teleur gesteld in de vato loco compound, zou puur een ander label zijn maar wel het zelfde product waar dus totaal niks van waar was. Het was serieus de black caiman van lesli vuurwerk maar dan in een vato loco doos en die black caiman is super eentonig. Geef dan gvd m'n geld gewoon terug of overleg eerst een ander artikel.

                    mag hopen dat ze er niet van afwisten, voel mij genaaid met die box.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door wimstr Bekijk bericht
                      heel erg teleur gesteld in de vato loco compound, zou puur een ander label zijn maar wel het zelfde product waar dus totaal niks van waar was. Het was serieus de black caiman van lesli vuurwerk maar dan in een vato loco doos en die black caiman is super eentonig. Geef dan gvd m'n geld gewoon terug of overleg eerst een ander artikel.

                      mag hopen dat ze er niet van afwisten, voel mij genaaid met die box.
                      Zelfde probleem, wij kregen te horen dat we hem op oud en nieuw mochten terugbrengen en omruilen. Je moest dan wel eerst langs komen om te kijken wat er eventueel beschikbaar was. Voor mij geen bestelling meer bij vw Steenbergen.

                      Comment


                        #71
                        Zelfde hier, behoorlijk teleurgesteld. Ik ga hier nog wel een email over sturen en hun reactie hierop zal wel meewegen in het al dan niet daar bestellen dit jaar.
                        Het mooiste werk is vuurwerk!

                        Comment


                          #72
                          Ik wilde vandaag nog een bestelling plaatsen bij vwl, ze hebben een leuke black friday actie waarbij je 40% “gratis” kunt bestellen, maar ik zie daar helemaal geen optie om de extra artikelen te bestellen? Iemand anders ook last van? Zou zonde zijn

                          Dit staat er

                          Bestel je gewenste artikelen op onze webshop door ze toe te voegen aan je winkelmandje.
                          Kijk in je winkelmandje, je ziet hier het door jou opgebouwde budget waarvoor je gratis artikelen mag uitzoeken (megadeals zijn uitgesloten van gratis vuurwerk).
                          Druk op de knop 'Selecteer gratis artikelen'.
                          Kies je gratis artikelen uit. Bovenaan de selecteer pagina zie je het beschikbare keuze bedrag staan.
                          Artikelen voeg je toe met de groene cadeau-knop. (verwijderen kan weer met de rode knop)
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                            Ik wilde vandaag nog een bestelling plaatsen bij vwl, ze hebben een leuke black friday actie waarbij je 40% “gratis” kunt bestellen, maar ik zie daar helemaal geen optie om de extra artikelen te bestellen? Iemand anders ook last van? Zou zonde zijn

                            Dit staat er

                            Bestel je gewenste artikelen op onze webshop door ze toe te voegen aan je winkelmandje.
                            Kijk in je winkelmandje, je ziet hier het door jou opgebouwde budget waarvoor je gratis artikelen mag uitzoeken (megadeals zijn uitgesloten van gratis vuurwerk).
                            Druk op de knop 'Selecteer gratis artikelen'.
                            Kies je gratis artikelen uit. Bovenaan de selecteer pagina zie je het beschikbare keuze bedrag staan.
                            Artikelen voeg je toe met de groene cadeau-knop. (verwijderen kan weer met de rode knop)
                            Je moet helemaal naar beneden scrollen in je winkelwagen, echter zijn er maar 2 paginas met 'gratis' artikelen.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Mr.unknown Bekijk bericht
                              Je moet helemaal naar beneden scrollen in je winkelwagen, echter zijn er maar 2 paginas met 'gratis' artikelen.
                              Aah inderdaad ja, ik had de knop in de lijst verwacht, op mobiel niet heel gebruiksvriendelijk zo. Bedankt!
                              Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                              Comment


                                #75
                                Hier weer mooie prijzen en aanbiedingen meegepakt. Jammer dat ze niet meer actief zijn op het forum.

                                Comment

                                Working...
                                X