Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland-steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Sta te wachten bij steenbergen. Gaat zo te zien nog wel ff duren

    Comment


      #47
      Aantal jaar terug hier geweest, was ook echt ramp met ophalen. Uren wachten en voor 100den euro's aan vervangers moeten uitzoeken op bestelling van ruim 1000. Jammer om te horen dat het nog steeds niet lekker loopt.

      Comment


        #48
        Wij waren binnen een half uurtje klaar vanmorgen vroeg. Was prima geregeld op dat moment. Vervelend om te lezen dat men de echte drukte, na al die jaren, nog steeds niet onder controle krijgt...
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          #49
          Super goed geholpen en zeer snel, vervanger van code red vindt ik prima en nog beter zelfs.

          Waarschijnlijk kan Steembergen er niks aan doen dat code red niet geleverd is. Ivm leverings problemen.

          ramon bedankt weer voor alles.

          Comment


            #50
            Ook net terug, gemengde gevoelens. Bestellen en afhalen ging wel goed, half uurtje wachten en dat is prima. Maar er leek al wat achterstand te zijn dus hopelijk kunnen ze die inhalen vandaag.

            Verder geen code red gekregen en dat vind ik wel slecht want deze reeds in 2020 speciaal hier aangeschaft en dan 3 jaar later niet kunnen leveren, ik had hier juist naar uitgekeken. De vervanger was de explosing eagle, tja aardige box meer niet.

            De mysterybox was geen 6x19s 1” maar budget spul 6x25s 20mm billionaire club.

            Zonde had er meer van verwacht.
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #51
              Drie kwartier later had ik mijn bestelling en compleet!

              Comment


                #52
                Ojeee ik moet vanavond, ik ben benieuwd...
                4 jaar geleden ook 3uur gewacht hoop dat het nu iets sneller gaat.

                Comment


                  #53
                  Ugh.... heb dr maar 1 box daar vanavond, de mei tai. Ben benieuwd want morgen drukke dag

                  Comment


                    #54
                    Voor mij de laatste van vandaag om 20.30 uur, nu maar hopen dat het dan een beetje vlot gaat, als je dan nog 3 uur zou moeten wachten, terug naar huis, uitladen
                    Het mooiste werk is vuurwerk!

                    Comment


                      #55
                      Ik wil eigenlijk ook niet zeuren want ze zijn niet de duurste.

                      Comment


                        #56
                        Vanochtend om 06:00 opgehaald. Snel geholpen, binnen 10 minuten stonden we weer buiten. Beter geregeld dan voorheen. Helaas wel 2 vervangers op een bestelling van 7 artikelen. De Exploding Eagle ipv Code Red, waar ik enigzins mee kan leven. Der Hammer niet gekregen, in plaats daarvan een space power cake van vwbunker. 2 totaal andere cakes. Toen ik dit aangaf kreeg ik het argument dat de vervanger een hogere adviesprijs had (begin 2020 besteld, dus dat argument gaat niet op). Verder specifiek de Triple X batch 2019 besteld. Bij het bestellen stond duidelijk vermeld dat het ging om batch 2019. Helaas batch 2021 gekregen. Bij het aangeven kreeg ik een rare blik met de opmerking “ het is dit of niks”.

                        Jammer dat er bepaalde producten beloofd worden en niet geleverd. In deze tijd is het niet makkelijk voor de dealers, maar heldere communicatie van te voren kan geen kwaad.

                        Gemengde gevoelens dus. Desondanks ben ik blij te zien dat er iets is gedaan aan de wachttijden. Veel succes nog de komende dagen!

                        Comment


                          #57
                          Hier ook de bestelling die al 2 jaar staat te wachten verre van compleet. Niks zeggen en bij controleren erachter komen dat je een paar kleine sierpotjes gekregen hebt als vervanger voor 2 900 shots fluitpotten.

                          Afgelopen weken met meerdere vervangers akkoord gegaan, maar dit is gewoon niet leuk helaas.

                          Einde van 15 jaar trouwe klandizie!

                          Comment


                            #58
                            Hetzelfde hier. Dat er iets niet geleverd word kan allemaal hoor en daar heb ik echt wel begrip voor. Daar kan de winkel natuurlijk ook zelf niks aan doen. Het gaat erom dat deze winkel 0.0 naar mij gecommuniceerd heeft en er ook gewoon doodleuk niks over zeggen bij het overhandigen van het vuurwerk. Vind dat gewoon een naai streek. Vervolgens wel met een toontje vertellen dat die desbetreffende cake duurder was dan die ik eigenlijk had besteld. Ken mij dat nou verrotte hoeveel die cake kost man, ik koop die cake omdat ik hem mooi vond en daarbij is de prijs niet relevant.

                            Misschien kunnen jullie voortaan gewoon optijd communiceren over producten die ik 3 jaar geleden besteld heb want daarmee heb ik jullie ook een dienst bewezen toendertijd.

                            Al met al met een redelijk gevoel weggegaan. Snel geholpen. Binnen paar minuten weer weg.

                            Comment


                              #59
                              Goed opgezet dit jaar de logistiek .
                              geen wachtrijen waar je 2 uur instaat .

                              alles lekker ruimtelijk inplaats van hutje mutje.

                              bij mij was er wel netjes gepraat over wat niet geleverd kon worden , en goede vervanger ervoor gekregen .
                              ik ben blij

                              Comment


                                #60
                                Vanochtend was ik hier voor het eerst. Kwartiertje moeten wachten, geen probleem. Een goede eerste indruk. Ik had maar 1 doos, dat maakte het waarschijnlijk dan ook wat makkelijker.

                                Comment

                                Working...
                                X