Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland-steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Via Ramon gehoord dat samenvoegen van bestellingen naar alle waarschijnlijkheid aanstaande week gaat gebeuren.

    Ben benieuwd met het afhalen. Heb er alle vertrouwen in!

    Comment


      #32
      Tot nu toe is alles goed geregeld. Leuke site , redelijke prijzen.

      Alleen hoop ik wel dat het afhalen dit jaar beter geregeld is want de laatste keer dat ik daar was was het echt 1 groot drama. We gaan het zien.

      Comment


        #33
        Hier zijn alle orders samengevoegd. Nu naar de 29ste toeleven! Wij hebben de ophaaltijd 06:15 - 06:45. Voor de andere aanwezige, tot dan!
        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

        Comment


          #34
          Heb exact dezelfde afhaaltijd. Tot dan!

          Comment


            #35
            Ik ook dezelfde tijd, tot dan!


            Heel erg tevreden met Steenbergen. Vorige keer in 2019 was inderdaad drama, maar dat kan de beste overkomen.

            Comment


              #36
              Ik moet om 09.00 ophalen. Hopelijk is het dan niet zo chaotisch..nog even afwachten, maar heb er sowieso zin an!

              Comment


                #37
                Hier om half 7 samen met Janniekske

                Comment


                  #38
                  06.15 aanwezig 29 december, zin in

                  Comment


                    #39
                    Ik ben er op 29 december 7.45 uur.

                    Comment


                      #40
                      Vandaag netjes mail ontvangen met de melding dat mijn 3 orders zijn samengevoegd. Moet van ver komen en ook nog bij een andere winkel op de 29e vuurwerk afhalen dus ik zal pas rond 10:30 in Steenbergen zijn. Zin an, aftellen tot de 29e

                      Comment


                        #41
                        Bij mij is gisteren 1 order verzet naar de goede afhaaltijd.

                        Er moeten er nog 2 verzet worden.

                        Comment


                          #42
                          Dag Ramon,

                          Twee vragen:

                          Kunnen we nog iets verwachten met Black Friday?

                          Is er inmiddels een film van de Thundershow 100sh?
                          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                          Comment


                            #43
                            Die thundershow 100sh blijft het grootst bewaarde geheim van deze tijd. Filmpje zou 2 jaar geleden online komen. Nooit meer gezien.

                            Comment


                              #44
                              Net terug vanuit Steenbergen. Wat was het top geregeld dit jaar, dat mag zeker even gezegd worden! Orders buiten inleveren, binnen even wachten, bestelling uitleveren en controleren, prima vervangers ook, en een lekkere bak koffie met koek toe. Top.
                              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                              Comment


                                #45
                                Top ? Miserabel slecht zal je bedoelen. Extreem lang wachten , tijdsblok afspreken heeft geen enkel nut. e lopen al zeker een uur achter. Dan de bestelling , 3 jaar geleden geplaatst, onder andere code red , had ik al eens gehad en is het en topper , dus wilde hem nog eens. Helaas , vervanger gekregen wat er niet eens op lijkt. Hierover in gesprek gaan met het balie personeel schiet ook niet op.

                                Nee,nog steeds hetzelfde liedje als voorgaande jaren. Voor mij nooit meer.

                                Comment

                                Working...
                                X