Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland-steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door kevin1992 Bekijk bericht
    Zie dat ze daar nog de escape from hell hebben, jammer dat die winkel niet op mijn route ligt. Toch de beste box die ik ooit gehad heb
    Kon hem niet laten staan, dus een Escape op de kop getikt

    Comment


      #17
      Als ze maar niet die van mij 2x hebben verkocht... Wacht er nu al lang genoeg op

      Comment


        #18
        Erg goede ervaring met deze winkel!

        Helaas sinds corona alleen geen goede communicatie. Heb wel drie of vier een herinneringsmail gestuurd met vragen over mijn bestellingen... Hopelijk nu snel een reactie.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
          Als ze maar niet die van mij 2x hebben verkocht... Wacht er nu al lang genoeg op
          Zie dat ie niet meer beschikbaar is, denk een paar gecancelde van vorig jaar. Nu ook uitverkocht dus!

          Comment


            #20
            Enig contact met deze winkel is niet meer te krijgen geloof ik? Ze reageren gewoon niet op mails.

            Komt er nog een freaksite? Zijn er mensen die wel contact gehad hebben?

            Comment


              #21
              Ze zijn al een tijdje online...

              Comment


                #22
                Ze zijn idd al een tijdje online. Had een bestelling doorgeschoven en twee nieuwe geplaatst. Maar idd op e-mails vooralsnog geen antwoord.

                Comment


                  #23
                  Weet ik heb al 4 bestellingen

                  Alleen wordt er nergens op gereageerd.
                  De communicatie is heel slecht en dat zijn we niet gewend van ze.

                  Comment


                    #24
                    Ik ervaar dit net zo... ronduit vervelend en ook slecht.

                    Mocht het echt te druk zijn om te reageren ze dan een auto reply aan of een verklaring op de website. Ik kan hier heel erg slecht tegen.

                    Comment


                      #25
                      Ik heb hier dit jaar bewust niet meer besteld. Geen communicatie en bij annulering houden ze percentage van besteld bedrag in...lekker het risico van ondernemerschap door factureren aan de consument..

                      Comment


                        #26
                        Dat was mijn voornemen ook. Toch maar een bestelling gedaan en hopelijk verloopt afhalen zonder problemen.

                        Comment


                          #27
                          Hebben jullie al geprobeerd te bellen? Als je dat bedrijf (houtzagerij dacht ik) van ze belt krijg je vanzelf echt wel iemand aan de lijn die over het vuurwerk gaat.
                          Nieuwe 2022 afhaalbonnen zijn tijdje geleden ook allemaal verstuurd dus ze zijn er wél mee bezig.

                          Comment


                            #28
                            Ik heb ook gewoon bevestiging gehad van bestelling en ik dacht ook het door mij gekozen afhaalblok. Maar goed mogelijk dat ze op gerichte mails die geen bestellingen zijn niet reageren. Eens met de autoreply als het te druk mocht blijken te zijn...Met andere bedrijven heb ik een veel beter contact.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ajax Bekijk bericht
                              Hebben jullie al geprobeerd te bellen? Als je dat bedrijf (houtzagerij dacht ik) van ze belt krijg je vanzelf echt wel iemand aan de lijn die over het vuurwerk gaat.
                              Nieuwe 2022 afhaalbonnen zijn tijdje geleden ook allemaal verstuurd dus ze zijn er wél mee bezig.
                              Heb die nieuwe bon oprecht niet ontvangen. Wel twee nieuwe bestellingen dit jaar geplaatst. Ook eerder al een keer gebeld toen was er niemand beschikbaar voor vuurwerkvragen. Deze week nog maar eens proberen dan.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Machine076 Bekijk bericht
                                Heb die nieuwe bon oprecht niet ontvangen. Wel twee nieuwe bestellingen dit jaar geplaatst. Ook eerder al een keer gebeld toen was er niemand beschikbaar voor vuurwerkvragen. Deze week nog maar eens proberen dan.
                                En als je inlogt op de website? Is daar je oude bestelling al wel aangepast naar dit jaar? Bij mij staan ze allemaal op 2022.

                                Comment

                                Working...
                                X