Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stienenfireworks Sittard (Limburg)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ben er gisteren nog even geweest. Paar mooie potten uit de vip collection gehaald. Goed spul, goede prijzen en altijd wat gratis vuurwerk erbij!

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Musclemax Bekijk bericht
      Ben er gisteren nog even geweest. Paar mooie potten uit de vip collection gehaald. Goed spul, goede prijzen en altijd wat gratis vuurwerk erbij!
      Ben benieuwd naar je ervaring met VIP-collection. Zat zelf helaas al vol met de nieuwe ZENA-line.

      Comment


        #33
        Op zatermiddag 28 december mijn bestelling opgehaald bij Stienen. Dit jaar gekozen voor de nieuwe ZENA-producten. Op mijn lijstje stond o.a. de Golden-box, Mixed-box, Domination-box en de Triumph. De Pyro's Myth heb ik niet ontvangen (vgl. Ron is deze in heel Nederland niet uitgeleverd), in plaats hiervan een Heavy Legends 49 shots gekregen. Bleek achteraf een goede vervanger te zijn, gebruikt als openingscake van ons straatshowtje. Bedankt Ron. Voor de rest is mijn bestelling compleet uitgeleverd. Ik heb maar 1 advies voor alle liefhebbers in de Mijnstreek: Stienen Fireworks, the place to be !!!!. Bij deze ook nog de beste wensen voor Ron en zijn team. Graag weer tot eind dit jaar.

        Comment


          #34
          Dit jaar deze winkel maar eens goed in te gaten houden.
          Na al deze positieve reacties ben ik benieuwd wat ze komend jaar allemaal van leuke prijzen hebben.

          Comment


            #35
            kun je de folder eens doorsturen dan kan k kijken of er leuke producten voor volgend jaar in staan
            December elk jaar,komt het vuurwerk er weer aan!

            Comment


              #36
              Vandaag de folder ontvangen in de brievenbus helaas is de website nog niet online

              Comment


                #37
                Schitterend toch, een vuurwerkfolder die verwijst naar je webshop die er nog steeds niet uitziet.
                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                Comment


                  #38
                  Is mogelijk niet aan Stienen.
                  Wie weet ligt het aan de host of andere redenen.

                  Oordeel dus niet te snel.

                  gr
                  Extreme Pyromaniac for life.

                  Comment


                    #39
                    Ik zie net dat de site een opfrisbeurt heeft gehad.
                    Complimenten aan Ron, het heeft ff geduurd maar het ziet er goed uit.
                    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                    Comment


                      #40
                      Ik wil dit jaar hier gaan bestellen en heb bijv de pot why van feuerwerk dus de 500 grammer 49 shots voor 10 euro maar heeft iemand hier een filmpje van want wil graag weten hoe de uitwerking g is

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Mike Bekijk bericht
                        Ik wil dit jaar hier gaan bestellen en heb bijv de pot why van feuerwerk dus de 500 grammer 49 shots voor 10 euro maar heeft iemand hier een filmpje van want wil graag weten hoe de uitwerking g is
                        Dat potje is van Katan. Ik kan je wel vertellen dat deze vorig jaar ook al verkocht werd, dit potje heel klein is en maar 258 gram kruit bevat, dus niet die 500 gram!! (Tenzij ze dit jaar nieuwe hebben laten maken, maar dat betwijfel ik).

                        Hier een lijstje van die potten die ze verkopen met werkelijke kruitinhoud (staat op label van potten zelf, dus advertenties zijn niet juist!)

                        Freak - 240 = 120 gram
                        Beast - 375 = 170 gram (nog minder als de helft zelfs..)
                        Great - 500 = 191 gram (WTF!)
                        Why - 500 = 258 gram

                        Zie topic: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...8344-Why/page2

                        Comment


                          #42
                          Diverse combipakketen van evolution vuurwerk in de aanbieding

                          Attached Files

                          Comment


                            #43
                            De vernieuwde site ziet er goed uit. Toch heb ik dit jaar besloten om Stienen Fireworks over te slaan. Ben helaas niet onder de indruk van de gratis artikelen bij grotere bestellingen, er zijn op dit moment betere opties, zoals Stassar en Ano Vuurwerk.

                            Comment


                              #44
                              Toevallig vandaag gekeken op de site van Stienen Fireworks. Ik moet eerlijk zeggen, dikke complimenten !!!. Ziet er zeer strak uit, met hier en daar leuke aanbiedingen. Zit helaas zelf al vol voor dit jaar.

                              Comment


                                #45


                                Website is al online, alleen nog niet alle producten staan erop lijkt mij.
                                Wel nieuwe lijnen er weer bij, Rubro, Volt collection, van de bestaande lijnen wat andere jaren al verkocht werd enkele nieuwe producten erbij.
                                Ben benieuwd wat er nog meer bij gaat komen (Y)

                                Comment

                                Working...
                                X