Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Outlet Vierhuizen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dan is een van de zes Sick Six op de foto dus van mij

    Comment


      tsunami box in de weekactie!!

      Comment


        Na de afgelopen twee jaren m'n vuurwerk af te hebben gehaald uit VuurwerkoutletGroningen, maar het mij daar toch iéts te druk werd, hier maar een keer kijken. Ben erg benieuwd en kan niet wachten!

        Comment


          Let op! Door de drukte zullen wij de komende dagen hier niet te vinden zijn!

          Mochten er vragen zijn zijn wij telefonisch te bereiken.

          Tot in de winkel
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            Vanmorgen toch eindelijk het vuurwerk ophalen... Makkelijk te bereiken en heel leuk om te zien hoe zo'n boerderij is omgebouwd tot vuurwerkwinkel.
            Laatst aangepast door SVENiX; 28 December 2017, 20:48.

            Comment


              Bij mij ontbraken ook paar dingen, meteen meegekregen. Maar bij thuiskomst kwam ik erachter dat er toch meer ontbrak.
              Beetje jammer.

              Comment


                Erg jammer om te lezen dat er in de drukte fouten zijn gemaakt! Zouden jullie een berichtje willen sturen wat er fout is gegaan?

                Helaas hadden wij net als de rest van Nederland last van een aantal artikelen die nog niet binnen zijn.
                www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                Comment


                  En hoe krijg je contact met haulerwijk dan?krijg daar de voicemail namelijk.
                  want daar gaat helaas(door de drukte?)ook niet helemaal foutloos..
                  Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                  Erg jammer om te lezen dat er in de drukte fouten zijn gemaakt! Zouden jullie een berichtje willen sturen wat er fout is gegaan?

                  Helaas hadden wij net als de rest van Nederland last van een aantal artikelen die nog niet binnen zijn.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                    En hoe krijg je contact met haulerwijk dan?krijg daar de voicemail namelijk.
                    want daar gaat helaas(door de drukte?)ook niet helemaal foutloos..
                    Had vanochtend ook naar Haulerwijk gebeld, toen kreeg ik ook voicemail. Maar later in de middag werd ik toch netjes terug gebeld ;)

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                      Erg jammer om te lezen dat er in de drukte fouten zijn gemaakt! Zouden jullie een berichtje willen sturen wat er fout is gegaan?

                      Helaas hadden wij net als de rest van Nederland last van een aantal artikelen die nog niet binnen zijn.
                      Heb bericht gestuurd. Zou nog wel graag mijn spullen willen hebben.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door nout Bekijk bericht
                        Heb bericht gestuurd. Zou nog wel graag mijn spullen willen hebben.
                        Ik heb je een PM terug gestuurd!

                        De missende producten met wat extra's staan voor je klaar!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                          Ik heb je een PM terug gestuurd!

                          De missende producten met wat extra's staan voor je klaar!
                          Fantastisch, Dankjewel!!

                          Comment


                            Vandaag nog mooi mijn ultimate mythologie opgehaald. Blij dat ik gister niet voor een vervanger heb gekozen, geduld loont!

                            Comment


                              Mooie locatie, winkel beetje klein. Was hier niet te druk, beetje jammer dat ik transbomber had besteld en niet "de transbomber" volgend jaar toch maar een andere winkel proberen. Wel aardig personeel btw.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Robert058 Bekijk bericht
                                Mooie locatie, winkel beetje klein. Was hier niet te druk, beetje jammer dat ik transbomber had besteld en niet "de transbomber" volgend jaar toch maar een andere winkel proberen. Wel aardig personeel btw.
                                Je vindt het jammer dat je Transbomber hebt gekregen i.p.v. De transbomber? Zou graag met je ruilen

                                Comment

                                Working...
                                X