Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Mustang68 Bekijk bericht
    Je mag best je mening hebben maar vind jouw manier van spreken niet heel gepast! Vwloutlet is ook 1 van mijn favoriete vuurwerk winkels Ook mede omdat ze het voor de hobby doen en dat merk je. Maar om giezen nou als een soort oplichter te bestempelen?? En vind dat ook giezen een geweldig assortiment heeft en zou goed kunnen dat ik hier ook een bestelling ga plaatsen.

    Nu nog even over het op = op hoge korting probleem, weet je wel dat er nog 25 procent korting van af gaat in het winkelwagentje?
    Beste Mustang68, ik ben blij dat het geven van mening hier op dit forum mogelijk is. En als het jou en ^^^^upo-maike.^ stoort wil ik het woord "Volksverlakkerij" best wat nuanceren.
    Maar ik stoir mij nou eenmaal zogenaamde kortingen, die werkelijk nergens op slaan. Ik hoef jou natuurlijk niet te vertellen dat je marges op vuurwerk heel behoorlijk zijn en dat is natuurlijk bij Giezen ook zo. Erik is idd een vuurwerkliefhebber in hart en nieren en dat zie je ook aan zijn assortiment, petje af! Maar ik vind zijn prijzen alleen aan de hoge kant, en dat is mijn mening. En het is natuurlijk gewoon werk/inkomen voor Giezen, want hobby's kosten namelijk alleen maar geld ;-)
    Laatst aangepast door eelco; 16 November 2015, 21:48.

    Comment


      natuurlijk kunnen niet alle winkels prijzen zoals de outlet aanbieden, en ik denk dat de vuurwerklandoutlet ook aardig wat producten moet verkopen om wat te verdienen. bunkers, controle, personeel allemaal hartstikke duur.
      maar goed even over Giezen ik kom er al jaren, juist omdat ze zo veel merken en producten hebben en vorig jaar ook goeie aanbiedingen. ik sla dit jaar even over simpelweg omdat ik eigenlijk al veel te veel vuurwerk heb besteld en de actie producten van Giezen niet zo in mijn smaak vallen.

      misschien haal ik toch nog de giezen shocks/single shots ben benieuwd hoe die zijn, misschien een om labeling van de royal knock down? zelfde effect omschrijving
      In de crackling chry wolken.

      Comment


        Vandaag voor het eerst even bij Giezen geweest. Druk bezig met de laatste lootjes aan de inrichting van de zaak en het zag er prachtig uit. Mooi ruim en overzichtelijk en een lekker divers aanbod! Je merkt duidelijk dat ze passie voor vuurwerk hebben en het met ontzettend veel plezier doen.

        Comment


          Wat voelt het hier toch altijd vertrouwd, gezellige lui, super service. Al jaren vast adres en da's natuurlijk niet voor niets.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Wat voelt het hier toch altijd vertrouwd, gezellige lui, super service. Al jaren vast adres en da's natuurlijk niet voor niets.
            Helemaal met je eens. Vanochtend ook bestellingen afgehaald en top service. Medewerkers lopen met je bestelling naar de auto en ze nemen alle tijd voor een praatje en advies. Je merkt aan alles dat het bij Giezen echte vuurwerkliefhebbers zijn. Top 😀👍

            Comment


              Voor het eerst bij giezen mijn bestelling gedaan vanwege hun ruime en mooie assortiment. Ik kan jullie zeggen dat ik giezen op het gebied van service tot nog toe op 1 vind staan. Gezellig gekletst bij het doen van mijn bestelling en gistermorgen een fantastiche service bij het halen van mijn bestelling. Ook verliep dit lekker vlot en al helemaal in vergelijking met andere ervaring die ik heb. En nogmaals, een prachtig en ruim assortiment. Heb daarom ook mijn gehele collectie bij hun weg.

              Giezen, bedankt!

              Comment


                blijft de webwinkel open? omdat je gewoon kan bestellen..

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
                  blijft de webwinkel open? omdat je gewoon kan bestellen..
                  Je cache opschonen? Ik kan niet bestellen.

                  Comment


                    Ik hoorde deze periode voor het eerst van Giezen. Vond het gelijk al top dat ze me een folder toestuurde via de post naar hier. De volgende dag was die er ook al. Zelf niets gekocht daar, maar gezien hun aanbod in de verschillende lijnen zou ik het best overwegen om eens een kijkje te nemen.
                    >0597<

                    Comment


                      Weet iemand of ze wanneer hier weer besteld kan worden?

                      Comment


                        Op Facebook staat dat de website vanaf begin november weer open is....

                        Comment


                          de site is al open..
                          alleen kan er nog niet besteld worden.
                          ik hou hem goed in de gaten aangezien ik hier voor het eerst ga bestellen dit jaar

                          Comment


                            Er langs gaan om te bestellen kan lonen en gezellig ff praatje met Erik. Heb ik het hele jaar al verzuimd Folder is vast al wel klaar.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                              Er langs gaan om te bestellen kan lonen en gezellig ff praatje met Erik. Heb ik het hele jaar al verzuimd Folder is vast al wel klaar.
                              zou ik best willen doen als het niet 200 km heen 200 km terug zou zijn

                              Comment


                                De prijzen staan op de site en volgens mij kun je bestellen

                                Comment

                                Working...
                                X