Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkhuis Ochten ***Nieuw!***

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Royalvuurwerkfreak Bekijk bericht
    welke acties in kortingen, Bij van beuschim vuurwerk zijn de prijzen vaak het zelfde. Per 100 euro die cake en niet per 125. Thunder kings zijn net wat duurder maar voor de rest zijn jullie als ik zo kijk net zo duur of duurder. ?
    Wij zijn nergens duurder (alleen 10 cent per losse scrammer maar dan hebben wij ook 4 voor 5 euro, dus weer goedkoper!). We hebben de prijzen en acties overigens gebaseerd op onze regio (onze gemeente en net daarbuiten). Elders in het land kan het best zijn dat je op enkele gratis vuurwerk acties betere deals vindt hoor. Dat kan natuurlijk! Wij kunnen niet claimen de allerbeste deals te bieden ;)

    Vergeleken met die winkel die jij noemt zijn we sowieso op de volgende artikelen soms flink goedkoper:

    * Thunderking Jumbo Box (4 euro goedkoper!)

    * Thunderking per 6, bij ons 2,25 tegenover 3,75 daar. Dat is nog meer dan de helft van onze prijs er bovenop!

    * Kanonslag

    * Wondertol

    * 100 klapper (1 euro tegenover 1,50 daar!)

    * 400 klapper

    * Chinese Rol, 9 euro goedkoper.......! Bij ons 37,--!!! Is éen van onze grootste stunts.

    En bij onze Event Showboxen geven we een mooie Juggling Bouncer cake gratis bij....!

    Dus, we roepen niet zomaar wat hoor

    Comment


      #17
      Sorry als het een beetje op reclame gaat lijken trouwens

      Comment


        #18
        Waarom je verdedigen, ga uit van je eigen kracht. Ik vind de prijzen super hoor.
        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
          Waarom je verdedigen, ga uit van je eigen kracht. Ik vind de prijzen super hoor.
          je hebt gelijk We vertrouwen er ook op hoor, onze eigen kracht. Die persoon zat er gewoon naast, dan kriebelt het toch om het even recht te zetten. (niet eens genoemd dat we tot 1 dec een gratis mat 400 shots kado doen ;))

          Comment


            #20
            Leuk als je zo met je mogelijke klanten omgaat. Ja je noemt een paar dingen op die goedkoper zijn. Maar ik voel me toch wel genaaid dat ik bij alleen sier aankopen. Bij elke 125 maar die 500 grammer krijg. Terwijl de andere 4 dealers die ongeveer even ver van mij zitten dit per 100 euro doen. Dus dan betaal ik die jungeling bouncer en 400 shots matje ook weer terug. De artikelen die je op noemt zijn top geprijsd. Maar de rest is voor mijn gevoel meer verkoop praat dat daad werkelijk goedkoper. ;)

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Royalvuurwerkfreak Bekijk bericht
              Leuk als je zo met je mogelijke klanten omgaat. Ja je noemt een paar dingen op die goedkoper zijn. Maar ik voel me toch wel genaaid dat ik bij alleen sier aankopen. Bij elke 125 maar die 500 grammer krijg. Terwijl de andere 4 dealers die ongeveer even ver van mij zitten dit per 100 euro doen. Dus dan betaal ik die jungeling bouncer en 400 shots matje ook weer terug. De artikelen die je op noemt zijn top geprijsd. Maar de rest is voor mijn gevoel meer verkoop praat dat daad werkelijk goedkoper. ;)
              Mag je vinden! (Hoewel je rekensommetje mbt terugbetalen echt niet klopt) Wij hebben gewoon bij 75,- al een cake, én dan bij 125 weer. In plaats van enkel bij 100. Het is gewoon een keuze.

              Kan je anders even een Prive Bericht zenden? Dan kunnen we het hebben over wat je zegt "Leuk als je zo met je klanten omgaat" want wij zijn overtuigd dat we juist enorm goed met onze klanten omgaan. Zo getuige die genoemde artikelen die nergens in de brede regio goedkoper te krijgen zijn en ook het grote aantal bestellingen dat nu al binnen is uit de brede regio. Klanten zijn ons bestaansrecht dus dit nemen wij zeer serieus. Ik denk dat jij iets verkeerd hebt gelezen of gezien want enkel die gratis vuurwerk actie die bij ons al vanaf 75,- ingaat en nog eens vanaf 125,- euro tegenover enkel vanaf 100,- elders, dat is per saldo nagenoeg geen verschil. En als iemand Thunderkings, (en zéker een 100.000 klapper) bijvoorbeeld erbij koopt, is ie bij ons sowieso goedkoper uit, ook met de gratis actie meegerekend.

              Nogmaals, omgang met klanten is ons grootste goed en iets wat wij het allerbelangrijkste vinden. Wij zijn als winkel ontstaan uit pure liefhebberij, onze klanten zijn mensen zoals wij zélf. Vandaar: graag even kort in gesprek via PB.
              Laatst aangepast door Vuurwerkhuis Ochten; 30 November 2015, 22:29.

              Comment


                #22
                Ik zag jullie nog niet staan op de dealerkaart van Rubro?! Iig succes met jullie nieuwe winkel!
                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                  Ik zag jullie nog niet staan op de dealerkaart van Rubro?! Iig succes met jullie nieuwe winkel!
                  Vreemd! Stonden we 2 weken geleden wel op, heb meteen gemaild met beheer en als t goed is staan we er zo weer op. Jij hebt nu toch niet elders heen gemoeten terwijl je bij ons terecht zou zijn gekomen? ;)

                  Comment


                    #24
                    Nee, ik was gewoon even benieuwd en had Ochten ingetikt bij Dealer Locater bij Rubro en toen zag ik het!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                      Nee, ik was gewoon even benieuwd en had Ochten ingetikt bij Dealer Locater bij Rubro en toen zag ik het!
                      Het is weer opgelost! Dankje voor de tip.

                      Comment


                        #26
                        EVENT Z-SHAPE STARFLOWER 150'S ook leverbaar op aanvraag? Anders moet ik een uurtje verder rijden helaas naar een ander Rubro dealer waar ze deze wel aanbieden :P

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door JSBenjamin Bekijk bericht
                          EVENT Z-SHAPE STARFLOWER 150'S ook leverbaar op aanvraag? Anders moet ik een uurtje verder rijden helaas naar een ander Rubro dealer waar ze deze wel aanbieden :P
                          Zie je privé-bericht, gaan we regelen

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door JSBenjamin Bekijk bericht
                            EVENT Z-SHAPE STARFLOWER 150'S ook leverbaar op aanvraag? Anders moet ik een uurtje verder rijden helaas naar een ander Rubro dealer waar ze deze wel aanbieden :P
                            Zie je privé-bericht, gaan we regelen

                            Oeps twee keer, was niet de bedoeling En wissen kan niet..

                            Berichten gaat ook niet lekker, mail even op [email protected] en we fiksen het voor je!

                            Comment

                            Working...
                            X