Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huisman Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    We mogen weer bijna het vuurwerk ophalen

    Comment


      Verzamelbon functie is weer actief! Kreeg net de nieuwsbrief binnen!

      Comment


        Iemand toevallig al een idee wat de "gratis vuurwerk" producten zijn bij Huisman dit jaar?
        Té nieuwsgierig..

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Calim3ro Bekijk bericht
          Iemand toevallig al een idee wat de "gratis vuurwerk" producten zijn bij Huisman dit jaar?
          Té nieuwsgierig..
          Dat kijken ze op dat moment volgens mij. Maar pin me er niet op vast.
          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

          Comment


            1st keer huisman, zag er druk uit maar alles verliep wel redelijk snel en geordend. Alles compleet en werd ook gecontroleerd. Logistiek gezien als je een grote bestelling misschien niet de meest handige winkel, maar aanbod en de prijs dan wel weer.
            Ik kreeg bij mijn bestelling van rond de €280 de restricted van barley legal.
            Bedankt gizmo, was te druk om je ff de hand te schudden.
            https://youtube.com/c/EindjePyro

            Comment


              Vanochtend ook mijn bestellingen opgehaald bij Huisman Vuurwerk voor het 4e jaar op rij.
              Alles stond netjes klaar en de bestellingen waren netjes compleet.
              Service is hier gewoon top, altijd vriendelijk en vrolijk en met de wat grotere bestellingen wordt er met een winkelwagen mee gelopen.
              Bij deze wil ik Huisman graag bedanken voor de top service

              Comment


                Hier is alles goed voor elkaar. Het was vanmiddag heel druk in de winkel maar alsnog werden we heel goed geholpen. Vrij snel waren we aan de beurt. Alles werd ondanks de drukte cake voor cake afgecheckt op de lijst en in een winkelwagen gezet. Nadat alles kompleet was liep er een zeer vriendelijke medewerker mee naar onze auto's.

                Super bedankt! Aanrader deze winkel.

                Comment


                  Hier ook vanmorgen mijn bestelling opgehaald. Was erg druk, maar lang wachten op de bestellingen hoefde niemand. Er kwamen tijdens het controleren van de dozen nog nieuwe lading dus moesten even wachten, maar dat is natuurlijk geen probleem met een lekker oliebolletje en de mooie showroom daar! Konden alles makkelijk in winkelwagentjes kwijt en als het nodig was duwde een medewerker de karretjes naar de auto.

                  Al met al, altijd prima geregeld daar. Alles wordt goed gecheckt en gratis vuurwerk zat er gelijk bij, ondanks dat ik een deel in de freakactie had besteld en een deel in de voorverkoop.

                  Ik wens Erwin en het team nog veel succes de komende 2 dagen en tot volgend jaar!

                  Comment


                    Gisteravond ook mijn bestelling opgehaald en natuurlijk verliep het weer goed. Ondanks dat ik gebruik had gemaakt van de freakactie kreeg ik de Alpha van Vuurwerktotaal alsnog erbij

                    Bedankt en tot volgend jaar!

                    Comment


                      Gistermorgen mijn bestelling opgehaald, weer super geholpen. Inderdaad netjes alles afchecken van je bestelling en er werd netjes meegelopen naar de auto en geholpen met inladen! Aanrader dus

                      Comment


                        Hier ook grote complimenten. Vanavond mijn bestelling opgehaald. Aantal dingen die mij opvielen:

                        1. Hulp voor advies in de winkel zelf
                        2. Goede controle van bestelling
                        3. Vuurwerk wordt voor je naar de auto gebracht
                        4. Je wordt goed behandeld! Netjes handen schudden etc. Ze waarderen de klant.

                        Voor mij de eerste ervaring met een dergelijke service bij een vuurwerk Toko. Nog niet ergens anders zo gezien. Ga zo door Huisman!

                        Comment


                          Al sinds 2012 van de partij, wederom was het top verzorgd. Oliebol, koffie, advies en kundig personeel. Ook altijd volledig geleverd wat is besteld. Heerlijk!

                          Comment


                            Vanmiddag ook mijn vuurwerk opgehaald en kan de hierboven genoemde positiviteit alleen maar delen. Prachtige winkel en ook ik kreeg een box gratis terwijl ik gebruik had gemaakt van de freakactie. Hier ga ik zeker terugkomen volgend jaar!

                            Comment


                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	CAT1 Huisman Vuurwerk 2020.jpg
Vertoningen:1
Grootte:273,8 KB
ID:	1578836

                              CAT.1 Vuurwerk!! Ook in 2020 kun je het hele jaar door bij Huisman Vuurwerk terecht voor jouw CAT.1 Vuurwerk!! Op de foto zie je een greep uit ons assortiment crackling balls, grondbloemen, luchthuilers, fonteinen, knetterlinten, sterretjes, enz. Maar let op: je kunt het alleen bij ons in de sportwinkel kopen en meenemen. Online bestellen is niet mogelijk omdat het versturen van vuurwerk, ook CAT.1, bij wet verboden is. Ons volledige CAT.1-assortiment kun je hier bekijken: https://www.huismanvuurwerk.nl/cat.1-vuurwerk

                              Onze openingstijden vind je hier: https://www.sport2000.nl/nl/pages/sport-2000-huisman/
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                                [ATTACH=CONFIG]53276[/ATTACH]

                                CAT.1 Vuurwerk!! Ook in 2020 kun je het hele jaar door bij Huisman Vuurwerk terecht voor jouw CAT.1 Vuurwerk!! Op de foto zie je een greep uit ons assortiment crackling balls, grondbloemen, luchthuilers, fonteinen, knetterlinten, sterretjes, enz. Maar let op: je kunt het alleen bij ons in de sportwinkel kopen en meenemen. Online bestellen is niet mogelijk omdat het versturen van vuurwerk, ook CAT.1, bij wet verboden is. Ons volledige CAT.1-assortiment kun je hier bekijken: https://www.huismanvuurwerk.nl/cat.1-vuurwerk

                                Onze openingstijden vind je hier: https://www.sport2000.nl/nl/pages/sport-2000-huisman/

                                hebben jullie ook dezelfde labels sterretjes (incl red lantern) zoals op de site staat ?
                                我也喜欢年纪较大的烟花

                                Comment

                                Working...
                                X