Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huisman Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Geweldige service. Iedereen is spontaan, gaat een praatje met je aan. Daarnaast lopen ze met een winkelkar naar je auto en zetten alles er ook nog in. Heb geen kilo zelf moeten tillen

    Comment


      Wauw. Vooraf was de service en informatie voorziening al top, om nog maar te zwijgen over de fijne website. Was erg benieuwd of de verwachtingen waargemaakt konden worden. Nou, dat is gelukt!!

      Allereerst netjes en duidelijk aangegeven waar ik in 'de rij' moest gaan staan. Ondanks dat er genoeg volk in de winkel was, geen rij gezien. Vervolgens werd ik door Erin zelf gehopen (leuk je te ontmoeten Gizmo) en werd mijn vrij grote bestelling in delen van achteren gepakt. Elke keer als het deel klopte werd het in een winkelwagen gezet, en konden we door. Binnen 15 minuten stond ik buiten, samen met een medewerker die mij hielp de karren bij de auto te krijgen.

      Een goede organisatie onderscheidt zich op het moment dat er iets fout gaat. Ook hier. Mijn Visual Mastermind was niet geleverd. Dat wisten ze al, en hadden al een vervanger bedacht. Maar omdat ik die al had besteld kreeg ik een gelijkwaardige vervanger mee. In goed overleg, wat belangrijk is.

      Conclusie: hier kom ik volgend jaar weer!

      Comment


        Eens met mijn voorgangers.
        Goede service. Handje en een fijne jaarwisseling bij het naar huis gaan.

        En de breng service naar de auto..

        Comment


          Vanmiddag mijn bestelling opgehaald, was een beetje aan de vroege kant dus nog een beetje rond gekeken in de winkel. Een zena triumph erbij genomen omdat ik die tijdens de demo toch wel erg vet vond.

          Zeer vriendelijk personeel dat ook echt wel weet waarover ze het hebben. Tijdens het afhalen bleek er een after burn te ontbreken maar dat werd gelijk netjes gecorrigeerd. Binnen 10 minuten was alles gecontroleerd en compleet, was er onverwachts nog een presentje omdat er vorig jaar iets niet helemaal goed was gegaan met de bestelling, een gratis freak show, een klein gebaar dat zeer gewaardeerd word. Bij het naar huisgaan uiteraard handen geschut en een fijne jaarwisseling gewenst.

          De breng service naar de auto vind ik helemaal top, was redelijk druk in Huissen dus was een aardig eindje met drie cakeboxen en twee volle dozen met cakes. Huisman vuurwerk bedankt voor de prima service en tot volgend jaar.

          @Gizmo75 mijn complimenten voor de uitstekende klantenservice. Los afgelopen dagen dat de super cluster was afgekeurd maar was er niet van op de hoogte dat er verschillende batches waren. Via de mail contact opgenomen met de vraag of ze deze wel zouden uitleveren. Binnen 12 uur had ik een reactie dat ze hem gewoon zouden uitleveren en dat tijdens de verkoopdagen met alle hectiek. Respect daarvoor

          Comment


            Ik ben zelf niet geweest maar een vriend alles laten ophalen. Volgens hem was alles perfect in orde. Alles netjes samen gecontroleerd.

            Alles ziet er ook goed verzorgd en zonder deuken uit.

            Huisman en vooral Gizmo75: Nogmaals bedankt voor de uitstekende service en mooie prijzen!

            Comment


              Zaterdag de 31ste de bestelling opgehaald, alles was prima in orde en ook alles wat ik besteld had was er ook(geen vervangers). Uiteraard handen geschut en een fijne jaarwisseling gewenst.

              Met 2 winkelkarretjes en iemand van Huisman naar de auto gelopen en vervolgens geholpen met inladen. Ook ontzettend fijn dat de kooien er al af waren geknipt! scheelde veel tijd. Ik kom zeker weer terug, alleen dan doe ik maar wel mee met de freakactie! (was te laat)

              Comment


                Mijn compimenten voor de zaak, de klantvriendelijkheid en deskundigheid en natuurlijk het enorme goede kwaliteitsvuurwerk. Ik heb in jaren niet zo goed knalpakket en singleshots gehad, (echt enorm goed). Het was de trip naar Huissen waard! Dikke 10 !

                Comment


                  Dit jaar voor het eerst hier geweest om mijn bestelde karton Crackling Chry 2.0 op te halen. Was een drama om een parkeerplek te vinden in het kleine centrum, maar eenmaal binnen ging alles erg vlot. Er stond geen rij, had met 5 minuten mijn bestelling en er werd nog aangeboden om mee te lopen (voor 1 doos). De winkel en de service is goed, maar de bereikbaarheid vind ik toch wel 1 belangrijk puntje (zeker als je overige bestellingen meer dan 30 dozen zijn)
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                    Dit jaar voor het eerst hier geweest om mijn bestelde karton Crackling Chry 2.0 op te halen. Was een drama om een parkeerplek te vinden in het kleine centrum, maar eenmaal binnen ging alles erg vlot. Er stond geen rij, had met 5 minuten mijn bestelling en er werd nog aangeboden om mee te lopen (voor 1 doos). De winkel en de service is goed, maar de bereikbaarheid vind ik toch wel 1 belangrijk puntje (zeker als je overige bestellingen meer dan 30 dozen zijn)
                    Kritiek mag natuurlijk altijd maar zoals je zelf hebt ervaren hebben we juist vanwege de parkeeruitdaging winkelwagentjes incl. meelopers voor al onze klanten klaar staan. Dat wordt juist heel erg gewaardeerd waardoor juist jouw belangrijk puntje wordt ervaren als een pluspunt. Er zijn klanten bij die nog geen doos zelf hebben gedragen...
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                      Kritiek mag natuurlijk altijd maar zoals je zelf hebt ervaren hebben we juist vanwege de parkeeruitdaging winkelwagentjes incl. meelopers voor al onze klanten klaar staan. Dat wordt juist heel erg gewaardeerd waardoor juist jouw belangrijk puntje wordt ervaren als een pluspunt. Er zijn klanten bij die nog geen doos zelf hebben gedragen...
                      Zeker, het is ook zeker geen kritiek voor de winkel an sich. Dat is allemaal prima in orde. Maar ik vind, ookal zijn er winkelkarren beschikbaar en personeel wat meeloopt, de locatie wel een belangrijk punt. Als ik 30 dozen heb (voorbeeld) dan moet er bijna 8x heen en weer worden gelopen. Dat vind ik onpraktisch. Maargoed, daar kunnen jullie verder ook niet veel aan doen en jullie doen er alles aan om het zo comfortabel mogelijk te maken. Waarvoor hulde
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Erwin vertel Djaimy anders wat de mogelijkheden zijn als je echt 30 dozen komt afhalen

                        Comment


                          Allereerst nog de beste wensen voor 2017 van het voltallige Huisman Vuurwerk Team!!

                          En bedankt weer voor alle mooie woorden. Na een weekje uitrusten en uitgriepen doet ons dit erg goed. We werken er het hele jaar hard voor om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken, zowel tijdens de Voorverkoop als tijdens de Losse Verkoop- en Afhaaldagen. We zijn dan ook trots op alle leuke en enthousiaste reacties! Natuurlijk, ook bij ons gaat weleens wat mis maar dat lossen we dan altijd op de Huisman-manier op. Verder zat ook dit jaar de gemiddelde wachttijd voor onze Bestellers op ca. 8 minuten. Bij de Losse Verkoop duurde het soms ietsje langer maar nog altijd korter dan vorig jaar. Mooie resultaten en ook wij zijn dus zeker tevreden!

                          Gratis Dummy's!
                          Langzaam maar zeker is het grote afbreken en opruimen weer begonnen bij Huisman Vuurwerk. De etalage is alweer helemaal leeg en in een deel van de Vuurwerk Store ligt alweer kunstgras op de vloer. Tijdens het opruimen zijn we ook maar weer eens een keer goed door onze Dummy's heengelopen. En dat heeft geleid tot een enorme berg dozen met Dummy's die we gratis en voor niets aan jou als Vuurwerkliefhebber aanbieden. Het zijn er echt honderden, sommigen wel 8 tot 10 jaar oud en ze zijn o.a. van ZENA, Lesli, Rubro, Royal, Vuurwerktotaal en ZEN/Vuurwerkmania. Een foto van de berg:

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Dummy Huisman.jpg
Vertoningen:1
Grootte:377,4 KB
ID:	1561345

                          Ophalen
                          Het enige wat je hoeft te doen om in aanmerking te komen voor de Dummy's is even contact met ons op te nemen zodat we een afspraak in kunnen plannen voor het bekijken en meenemen ervan. In het verleden hebben we ook nog weleens foto's van losse Dummy's gemaakt en dozen opgestuurd maar dat doen we dit jaar helaas niet. Graag daarom alleen reacties van geïnteresseerden die zelf kunnen komen kijken en ophalen. Natuurlijk hoef je niet de hele berg mee te nemen maar wie het eerst komt... Jouw reactie ontvangen we graag per mail via [email protected]

                          Seizoen 2017-2018
                          Natuurlijk houden we jullie ook dit jaar op de hoogte van onze Vuurwerk-belevenissen, zowel hier via het forum als via onze Facebook-pagina https://www.facebook.com/HuismanVuurwerk. Wordt dus zeker weer vervolgd...
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            Iedereen die netjes een mail heeft gestuurd heeft inmiddels reactie terug gehad. Zoals het er nu naar uitziet zijn we snel door alle Dummy's heen!!
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              Dat zijn een hoop dummy's zeg. En dan ook nog redelijk wat van wat jaartjes oud.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Samen vuurwerk inkopen
                                Hoi vuurwerk liefhebbers,

                                Ik haal al jaren naar tevredenheid mijn vuurwerk bij Huisman.Zijn er crewleden die deze ervaring delen en interesse hebben om in 2017 samen met mij hun bestelling te plaatsen? We zouden dan bijvoorbeeld kunnen profiteren van het samen inkopen per karton. Ben zelf woonachtig in de omgeving Arnhem, uit praktische overwegingen is het handig als je zelf ook uit deze regio komt maar wat mij betreft niet perse noodzakelijk.

                                Dus mocht je interesse hebben stuur dan een pb dan kunnen we verdere afspraken maken.
                                Greetz

                                Comment

                                Working...
                                X