Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkdumper Zutphen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkdumper Bekijk bericht
    Hallo Allemaal,

    Ik denk dat ik eruit ben voor de eerste leverancier: Cafferata

    Wie heeft voor mij de favoriete 8 tot 10 cakes uit de showtime?

    Als Cafferata wil leveren in Zutphen (misschien dat een andere winkel al alleenrecht heeft) dan zal ik dit als eerste erbij nemen.

    Vuurwerkdumper
    Ik begrijp het niet helemaal, is dit verkapte reclame stunt of zo, je vraagt aan ons een top 3 en het is cafferata geworden, nou dit is 2 keer genoemd door ons en niet eens op 1.
    Wollf / Rubro en BonFire waren de top 3 die hier uit is gekomen.

    Wat mij betreft een slotje.

    Comment


      #17
      Wat mij betreft geen slotje, als je alles maar denkt.
      Hij zegt toch, als Cafferata wil leveren, nemen ze die eerst, dus er is mogelijkheid voor nog meer.
      Ik vind Cafferata een van de meest professionele blokken hebben, dus wel zeker een goede binnenhaal betreft top vuurwerk. Maar er is één grote maar en dat is de prijs/duur kant om het zo maar even te zeggen. Je betaalt als consument voor 1 cafferata blok bijvoorbeeld uit de showtime collectie €50-55.
      Als die pot dan tenminste nog 30 seconden duurt, dan is het wel te doen, maar die schieten zich binnen 15 seconden leeg.
      Ik zou dus zeker nog even verder kijken naar andere importeurs die in verhouding langdurige potten hebben voor een lage prijs. Bonfireworks bijvoorbeeld of Rubro of Royal.

      Succes nog.
      Het leven is een feest!

      Comment


        #18
        het grapje was dat hij zocht naar cakes binnen een bepaald bereik. tussen 20 en 40 euro. En dan is caffetaria nou niet direct de eerste die in mijn gedachte opkomt.
        Tuurlijk hoeft er geen slotje op, het verwondert mij echter wel dat dit dan de eerste keus is.
        Maargoed, het is niet mijn toko dus dat maakt me niet uit.
        greetzzz
        Eer was was was, was was is!

        Comment


          #19
          vuurwerkdumper

          Zoals je misschien gezien hebt zit ik pas sinds heel kort op vuurwerkcrew.
          Ik vraag hier natuurlijk om bepaalde adviezen van kenners en in de afgelopen dagen ben ik begonnen met het nalezen van eerdere berichten op deze site. Hierin ben ik Cafferata o.a. tegengekomen met de showtime. Lijkt erop dat het behoorlijk goed vuurwerk is tegen een iets te hoge prijs. Maar die kunnen we toch veranderen?
          Ik wil collecties erbij, en prijs bepaal ikzelf en niet de importeur. Toch?

          Geef maar advies van de beste 8 of 10 cakes en laat je verrassen door de prijs in November.

          Vuurwerkdumper

          Comment


            #20
            ls het je lukt om de prijzen relatief laag te houden en goede producten te verkopen als de showtime collectie dan zou dat wel nice zijn.
            Ik hoop dat het je lukt. en als het je lukt dan kom ik graag een keer langs kijken ;-)
            greetzzz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #21
              als je het over goed gevulde cakes hebt met mooie effecten voor een nog mooiere prijs dan is dat rubro die alles overtreft wat mij betreft.

              Comment


                #22
                Zo de eerste echte afspraak is gemaakt.
                Zaterdag 3 september komt Royal Fireworks langs.
                Lijken mij leuke produkten tussen zitten.
                Wie stuurt mij een lijstje met de favorieten?

                Comment


                  #23
                  Hoeveel producten wil je afnemen dan? Want uiteraard zitten er juweeltjes tussen

                  Comment


                    #24
                    ik zit nog steeds te denken van een paar importeurs van ieders 8 tot 10 betaalbare cakes te nemen, dus alleen de toppertjes.
                    Dus denk aan 25 shots +/- 350 gram 25 tot euro
                    36 shots 450/500 gram 35 tot 40 euro
                    Dan nog een flinke korting eraf.................

                    Comment


                      #25
                      Goed bezig! We hebben hier alleen Lesli,Schuurmans en Katan,mooi dat er wat nieuws bij komt! Ik denk dat je de burgers van zutphen,een groot plezier doet,met een wat ruimer aanbod,qua importeurs. Helemaal mooi dat Royal Langs komt,is erg mooi consumenten vuurwerk,
                      Light some fireworks, and see who answers.

                      Comment


                        #26
                        RFC 1419,Royal Bonsai,Royal Garden Collection
                        RFC 1430,Fire Flower,Royal Garden Collection
                        RFC 1401,Fire Emblem,Red Factory Collection
                        RFC 1410,Exploding Box,Red Factory Collection
                        RFC 1405,Flying Coal,Red Factory Collection
                        RFC 1407,Reign of Fire,Red Factory Collection
                        RFC 1476,Iris de Magic,Fu Collection
                        RFC 1472,Kingdom of Peace,Fu Collection
                        RFC 1478,Tears of Beauty,Fu Collection
                        RFC 1425,Beautiful Leaves/Royal Garden Collection

                        Top 10
                        Light some fireworks, and see who answers.

                        Comment


                          #27
                          Vincent en Karin
                          30 aug hebben we een demo, zie jullie pm.
                          We komen er wel uit,
                          Gr Wim Rubro vuurwerk Nederland

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
                            Persoonlijk ben ik geen fan van katan. Er zijn zat andere importeurs waar beter spul te halen is.Maar goed ter uitbreiding zou ik gaan voor importeurs zoals marijn,bonfireworks,cafferata ,royalfireworks, wolff om er even een aantal te noemen.

                            Maar veel succes in ieder geval!
                            katan heeft veel omlabelingen van wolff.
                            wel apart dat je dan geen fan bent van katan (goedkoper) bent maar wel fan van wolff.
                            mvg
                            'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

                            Comment


                              #29
                              Hallo Mannen,

                              Ik heb contact gehad met Rubro, ze gaan a.s. zaterdag langskomen.

                              Laat de verlanglijstjes maar komen.

                              Vuurwerkdumper

                              Comment


                                #30
                                tja, je kunt natuurlijk ook aanwezig zijn bij hun demo Dan kun je zelf de effecten ook zien van hun nieuwe en/of bestaande producten.

                                Comment

                                Working...
                                X