Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Vuurwerk Leeuwarden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Megavuurwerkfreaks was altijd een feest !

    Comment


      Top winkel !!

      Comment


        Het is jammer dat Gerrit, buiten zijn schuld om, de afgelopen periode zoveel tegenslag heeft gehad. Ik heb hier jaren, met volle tevredenheid, heel wat kilo’s aan vuurwerk gekocht. Ik hoop dat hij volgend oud en nieuw weer een freakactie op kan zetten. Dan ben ik zeker weer klant.

        Comment


          Gerrit heeft zn site bijna weer up to date zag ik. Bestellen is echter nog niet mogelijk. Dit zal vast niet lang meer duren...

          Comment


            Top zaak, voor en door liefhebbers.

            Comment


              Zeker top zaak en Gerrit ook echt Top Kerel!

              Comment


                Site is weer online zie ik. Zie een aantal eigen import cakeboxen, is hier ook meer informatie over?

                Comment


                  Hallo,

                  zaterdag en zondag 16 en 17 december open dag. Rondleiding door de bunkers, kinderen een vuurwerk diploma halen. Vuurwerk afsteken cat 1. Voor degene die zaterdag een bestelling plaatsen, gratis eten bij de snackwagen.

                  Gerrit
                  Laatst aangepast door geerit999; 13 December 2023, 08:14.

                  Comment


                    He's back! Gerrit, top om je weer te zien hier. Heel wat jaren tevreden huiswaarts gekeerd vanaf Leeuwarden. Echt een topzaak en een top gozer!
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Als ik even tijd heb kom ik langs met de kids
                      Klapchi

                      Comment


                        De enige winkel waar ik ieder jaar 4 uur voor in de auto zat. Succes Gerrit.

                        Comment


                          Goed om weer iets van je te zien Gerrit.

                          Ik woon te ver weg om even langs te komen, maar hoop in de toekomst weer eens een bezoekje te mogen brengen aan megavuurwerk. Mooie herinneringen aan.

                          Alvast fijne feestdagen en succes met alle drukte!

                          Comment


                            Morgenochtend deze kant op voor karton cairo, w-triple layer en wat losse spulletjes, zin in!

                            Comment


                              Bestelling vanmiddag opgehaald. Goed druk maar alles klopte.
                              Ik ben weer tevreden! =)

                              Gerrit, bedankt maar weer!

                              Comment

                              Working...
                              X