Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Vuurwerk Leeuwarden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook ik wil Megavuurwerk(gerrit) bedanken voor de topservice, top producten en top prijzen. Het was de 400 km rijden meer dan waard.
    Jullie hebben echt een topzaak daar in Leeuwarden..
    Gerrit, nog de beste wensen en tot over zo'n 361 dagen

    Comment


      Afgelopen jaar met nog wat maten vanaf Limburg 3 uur heen en teruggereden naar Leeuwarden. Wat een goede service, alle vragen werden snel beantwoord en zelfs na menig toevoegingen en veranderingen van de bestelling was de service nog altijd perfect.

      Tijdens het ophalen samen met medewerkers de bus volgeladen en alles gecontroleerd. En voor iets wat niet op voorraad was een hele mooie en betere vervanger gekregen.

      Gerrit en team bedankt, een gelukkig nieuwjaar en waarschijnlijk tot december!

      Comment


        het was me weer een bijzonder fijne avond en alles is top gegaan!! bedankt en zekers weer tot december 2017!!
        nu weer wachten tot de webshop open gaat

        Comment


          Topzaak dit!
          Voor het eerst geweest dit jaar. Bakkie koffie, goede sfeer en karretjes voor het vervoer naar de wagen!
          Verder goede prijzen natuurlijk. Volgend jaar weer!

          Comment


            Ook ik wil Gerrit nog even bedanken voor de geweldige service en natuurlijk het bakkie koffie. Ik was er de 29ste gelijk om 6:00 uur. Eerst een bakkie koffie en de showroom bekeken en daarna was ik al aan de beurt. Door Gerrit zelf geholpen en op de valreep nog 8x China by Night kunnen regelen. Kon gelijk mee met de bestelling en binnen 20 minuten was ik al weer op de terugweg. Bedankt Gerrit en tot volgend jaar.

            Comment


              Na een bestelling in Groningen te hebben opgehaald, doorgereden naar mijn eigen woonplaats en MVL. Binnen 10 minuten geholpen, vuurwerk werd bij de auto afgeleverd en ter plekke gecontroleerd, handje schudden en weer naar huis.

              Topservice en prijzen! Ik zit de site elke dag te F5-en

              Comment


                Ben ik de uitzondering op de regel vermoedt ik,had via 2 site's besteld bij hun.
                Ik kom daar op de 29e om het op te halen,is 1 van de 2 bestellingen heel anders ingedeeld in hun bunker,moest nog helemaal stuk voor stuk opgehaald worden,(was niet een grote bestelling gelukkig)
                dus heeft in mijn geval zo'n 3 kwartier geduurd voordat ik pas naar de volgende winkel kon.
                Wel prima prijzen verder daar!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door pkd19 Bekijk bericht
                  Ben ik de uitzondering op de regel vermoedt ik,had via 2 site's besteld bij hun.
                  Ik kom daar op de 29e om het op te halen,is 1 van de 2 bestellingen heel anders ingedeeld in hun bunker,moest nog helemaal stuk voor stuk opgehaald worden,(was niet een grote bestelling gelukkig)
                  dus heeft in mijn geval zo'n 3 kwartier geduurd voordat ik pas naar de volgende winkel kon.
                  Wel prima prijzen verder daar!
                  Nee, geen uitzondering.
                  Wij hebben meer als een uur moeten wachten na inlevering van factuur/bestelnummer. Toen we hierna onze bestelling kregen kregen we eerst maar de helft, namelijk alleen de voorkant van onze factuur. Hierna nog eens 15 minuten moeten wachten op de andere helft. En toen bleek dat er 1 Golden willows niet meer op voorraad was (2 besteld).
                  Deze gelukkig zonder probleem kunnen omruilen voor 2 dezelfde evolution cakes.

                  Ik kreeg trouwens mee dat de megavuurwerkfreaks.nl bestellingen in een andere bunker stonden of een andere aanpak hadden dan de bestelling via de reguliere site.
                  Is het niet een idee om hiervoor een aparte afhaalbalie te maken? Scheelt een boel verwarring en verkort de wachttijd.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door edwin291 Bekijk bericht
                    Is het niet een idee om hiervoor een aparte afhaalbalie te maken? Scheelt een boel verwarring en verkort de wachttijd.
                    Meh, ik denk zelf niet dat er zoveel freakbestellingen binnen zijn gekomen. Niet genoeg om er een speciale balie voor vrij te maken.

                    (hoewel, in zo'n grote verkoopruimte zou dat gerust kunnen hehe).

                    Comment


                      Ik heb tijdens de verkoopdagen weer met heel veel plezier in de shop gestaan. Trof een aantal bekenden van de fora en uit de regio. Altijd gezellig en wat dat betreft nu alweer zin aan de eindejaarsperiode van dit jaar

                      Comment


                        ook met de verkoop in de winkel gestaan en ook met medeforummers een praatje gemaakt waren weer topdagen , helaas gaan ze veelste snel voorbij dus ik kan niet wachten op het einde van het jaar gerrit en team bedankt weer voor de mooie dagen

                        Comment


                          Zo te lezen hier is dit een prima klantvriendelijke zaak. Het overwegen waard voor dit jaar
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door edwin291 Bekijk bericht
                            Nee, geen uitzondering.
                            Wij hebben meer als een uur moeten wachten na inlevering van factuur/bestelnummer. Toen we hierna onze bestelling kregen kregen we eerst maar de helft, namelijk alleen de voorkant van onze factuur. Hierna nog eens 15 minuten moeten wachten op de andere helft. En toen bleek dat er 1 Golden willows niet meer op voorraad was (2 besteld).
                            Deze gelukkig zonder probleem kunnen omruilen voor 2 dezelfde evolution cakes.

                            Ik kreeg trouwens mee dat de megavuurwerkfreaks.nl bestellingen in een andere bunker stonden of een andere aanpak hadden dan de bestelling via de reguliere site.
                            Is het niet een idee om hiervoor een aparte afhaalbalie te maken? Scheelt een boel verwarring en verkort de wachttijd.
                            Hallo,

                            De mensen die ook via mega-vuurwerk.nl een bestelling hadden geplaatst, moesten inderdaad op een andere manier hun bestelling ophalen.
                            Hier is inderdaad enige vertraging opgelopen. Hier hebben wij ook van geleerd, de gewone klanten van ons gaan het komende jaar pas vanaf 08.00 uur hun bestellingen ophalen en niet meer vanaf 07.00 uur.
                            En Mega-vuurwerkfreaks.nl bestellingen kunnen dit jaar op 28 december vanaf 05.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald. Tevens kunnen de freakbestellingen ook in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur worden opgehaald.
                            Ook kunnen freakbestellingen op 29 december van 06.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald en in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur. Dit om meer spreiding te krijgen en om bovenstaande vertragingen tegen te gaan ( hier hebben een paar mensen last van gehad. de meesten waren binnen 15 min. weer weg).
                            Mochten er mensen zijn met een freakbestelling en bijvoorbeeld een internetbestelling en een mania bestelling dan worden die met voorrang behandeld.

                            Gerrit

                            Comment


                              Voor mij de eerste keer dat ik in een vuurwerkwinkel in de verkoop heb mogen meedraaien.
                              En ik moet zeggen,na een zeer warme ontvangst door Gerrit en medewerkers een 3-tal mooie en gezellige dagen gehad.
                              Een mooie ervaring rijker en kan niet wachten tot 28 december .
                              Gerrit,nogmaals mijn dank!

                              Comment


                                Hallo,

                                Megavuurwerkfreaks.nl is open.

                                Gerrit

                                Comment

                                Working...
                                X