Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Boulevard, Leeuwarden

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vuurwerk Boulevard, Leeuwarden

    Apolloweg 2, Leeuwarden





    Nog niet online, en da's best laat voor hun doen. Iemand idee wat de plannen zijn dit jaar?

    #2
    ik raad het ten stelligste af om hier wat te bestellen/kopen. Complete chaos was het hier afgelopen jaar.
    ook bekend op avp met de zelfde naam

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door pietjelol Bekijk bericht
      ik raad het ten stelligste af om hier wat te bestellen/kopen. Complete chaos was het hier afgelopen jaar.
      Niet alleen afgelopen jaar, ik was daar in 2019-2020 ook, echt een BENDE

      Comment


        #4
        Is wel DE grootste planet winkel van Nederland dus wel een happening (Not)
        Mensen moesten extreem lang wachten en nog is de bestelling half compleet of hebben ze het niet.
        The final ignition

        Comment


          #5
          Oh? Ik heb er goeie ervaringen juist. Vorig jaar voor een box even moeten wachten maar die was in 10min binnen. Was wel buiten spitsuur begin 's avonds. Andere keer ook prima service genoten.

          Comment


            #6
            Hier krijg je nooit wat je besteld. Weg blijven!!

            Comment


              #7
              Vorig jaar besteld, moest lang wachten, bestelling lang niet compleet en vervangers waren waardeloos. Heb mijn geld teruggevraagd.

              Comment


                #8
                Toppertje, zo te lezen ��
                No Pyro no Party

                Comment


                  #9
                  Geen reclame dit
                  Laatst aangepast door Rumbie; 17 November 2023, 14:53.
                  Fireworks it's an art not a crime

                  Comment


                    #10
                    Jemig, blijkbaar gaat het met grotere bestellingen dan een box en kleinspul (en een cat1 order) wat anders dan als je hier je volle kofferbak haalt Jammer, ik had een ander beeld/ervaring, vanuit persoonlijk contact ook; toffe gozer, blijkbaar in combi webshop/drie doldwaze dagen mindere organisatie.

                    Comment


                      #11
                      Ik was hier ook benieuwd naar maar heb tot nu toe nog geen activiteit op sociale media of op hun website gezien. Vorig jaar ook besteld en kan mij wel vinden in wat gier wordt gezegd. Toch wel vriendelijk geholpen en de meeste dingen die ik had besteld wel gekregen, het duurde alleen allemaal ontzetten lang. Verder wel goede aanbiedingen dus ik hoop toch stiekem dat ze nog wel online komen

                      Comment


                        #12
                        Inderdaad opvallend weinig activiteit te bespeuren. Heb Martijn deze week geappt om te vragen of ze nog open gaan, maar nog geen reaktie. Normaalgesproken reageert hij direct, dus heb het gevoel dat ze dit jaar gesloten blijven.

                        Heb persoonlijk goede ervaringen, met mooie deals (afgelopen jaar 4 lesli boxen voor 250) en ook veel funke cat 1 spulletjes die elders allang uitverkocht waren.

                        Herken wel de problemen die sommigen hadden tijdens afhalen met veel onervaren personeel en een bestelsysteem dat niet gekoppeld leek aan de voorraad.
                        Het beste van VWC

                        Comment


                          #13
                          Slechte ervaring met deze winkel. Voor ruim 500 euro besteld en dit zou op voorraad zou zijn. Was 1 box. De rest kon ik vervangers krijgen. Nadat ik had aangegeven deze niet te willen kon geld teruggeven niet direct. Heb 2 dagen lopen bellen en appen voordat ik mijn geld (380 euro!) terug had op de rekening.

                          Gaf veel stress want ik had opeens vuurwerk te kort. Gelukkig elders toch nog alles kunnen kopen maar wel een stukje duurder en 200km voor nop gereden….

                          Eens en nooit meer…

                          Comment


                            #14
                            websitelink weggehaald en staat nu ook op "tijdelijk gesloten"
                            verkoop dit jaar zit er hoogstwaarschijnlijk niet in


                            ik wil nou niet zeggen opgeruimd staat netjes maarreh.........

                            Comment


                              #15
                              Binnenkort gaat onze webshop weer open voor 2023.

                              Staat er nog

                              Comment

                              Working...
                              X