Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerk Outlet Haulerwijk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Hebben jullie genoeg happy hardcore ass. Op voorraad nu de 2017 versie is afgekeurd?
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      #92
      Tip: Check de weekacties in Haulerwijk!!!

      Oa: Winternight voor € 100,-
      State of Euphoria (Color Strike) voor € 90,-

      Comment


        #93
        Las net in topic groningen de 30e happy hour,ook in haulerwijk toevallig?

        Comment


          #94
          Ook in Haulerwijk!!!

          Comment


            #95
            Kan hier vandaag nog besteld worden?
            VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

            Comment


              #96
              De site is nog online, dus ik neem aan van wel. Ik zag in een ander topic dat Vuurwerk Outlet niet meer actief zal zijn op het forum deze dagen ivm met de verkoopdagen. Dus ik neem aan dat je gewoon kan bestellen, en anders voor de zekerheid even bellen.

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Y Bekijk bericht
                Kan hier vandaag nog besteld worden?
                Jazekers, men kan t/m 29dec online bestellen...

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door \_niels_/ Bekijk bericht
                  De site is nog online, dus ik neem aan van wel. Ik zag in een ander topic dat Vuurwerk Outlet niet meer actief zal zijn op het forum deze dagen ivm met de verkoopdagen. Dus ik neem aan dat je gewoon kan bestellen, en anders voor de zekerheid even bellen.
                  We zijn niet meer actief in ons Freak actie topic, maar vragen e.d. probeer ik in dit topic zoveel mogelijk te beantwoorden.
                  Laatst aangepast door firewire; 27 December 2017, 22:25.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door Luc Rijpma Bekijk bericht
                    Ook in Haulerwijk!!!
                    In Haulerwijk op 30dec van 18u tot 21u nog één keer alle remmen los tijdens de 2017 opruimings uitverkoop!!!

                    Comment


                      Toch nog 4 bestellingen lopen hier. Vanmiddag nog even 2 pijlenpakketten mee gepakt. Tot de 29e!
                      >0597<

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                        Las net in topic groningen de 30e happy hour,ook in haulerwijk toevallig?
                        In Haulerwijk op 30dec van 18u tot 21u nog één keer alle remmen los tijdens de 2017 opruimings uitverkoop!!!

                        Comment


                          Vannacht was mooi bij Haulerwijk, veel freaks, hele dikke bestellingen, 2 jongens uit Rotterdam toevallig op dit forum? Heb nog even met jullie staan praten in de bunker

                          Comment


                            Net terug uit haulerwijk,goed geholpen daar.
                            Maar tijdens het controleren van de bestelling daar,toch iets mis gegaan.
                            in plaats van 1karton big19 heb ik dus 6stuks gekregen.nooit eerder karton big19 gehad dus wist ik niet hoe groot de doos moest zijn...

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                              Net terug uit haulerwijk,goed geholpen daar.
                              Maar tijdens het controleren van de bestelling daar,toch iets mis gegaan.
                              in plaats van 1karton big19 heb ik dus 6stuks gekregen.nooit eerder karton big19 gehad dus wist ik niet hoe groot de doos moest zijn...

                              Had het zelfde, gelijk aangegeven. De jongen die mijn bestelling had ingepakt dacht idd dat hij maar 6 cakes hoefde te doen. Mis nog één cake (pangu), hoop die nog op te mogen halen.

                              Comment


                                ja ik hoop dus ook dat ik de andere 6 big19 nog op kan halen...
                                woon in ieder geval niet zo gek ver van haulerwijk.
                                heb gebelt maar kreeg de voicemail van luc,dus ook maar sms gestuurdt.maar hebben het natuurlijk smoor druk nu,afwachten maar..
                                Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
                                Had het zelfde, gelijk aangegeven. De jongen die mijn bestelling had ingepakt dacht idd dat hij maar 6 cakes hoefde te doen. Mis nog één cake (pangu), hoop die nog op te mogen halen.

                                Comment

                                Working...
                                X