Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rowy Fireworks Almere

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    Rowy Vuurwerk wenst iedereen alvast een hele fijne en KNALLENDE 2012 !!!!
    Jullie ook de beste wensen voor 2013 !!
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      jullie ook de beste wensen en bedankt voor het geweldige vuurwerk! de immortal gold, event 4 seasons en buurt assortiment vielen in de smaak hier! komend oud en nieuw weer ;)

      Comment


        Goed geregeld. Ben de 31ste nog even langsgegaan. Was druk, maar je werd goed en snel geholpen. Prima zaak

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
          Rowy Vuurwerk wenst iedereen alvast een hele fijne en KNALLENDE 2012 !!!!
          Insgelijks, Rowy!
          En jullie hartstikke bedankt voor het mij bevoorraden van het mooie vuurwerk ;)

          Comment


            gezellig winkeltje, gezellige mensen! jullie ook een knallend 2013!
            Youtube: Fuse & Cues

            Comment


              jammer dat ik het rowy assortiment niet gratis kreeg bij mijn kortingsartikelen (boven de 350 euro)
              en jammer dat we de schaar niet even mochten lenen om 3 kooien open te knippen. maja bij de praxis was de schaar ook te koop.

              gelukkig nieuwjaar.

              Comment


                Al nieuws over de site van dit jaar?

                Leuke acties misschien ?

                Comment


                  Ik zie jullie op de website van vuurwerktotaal niet meer tussen de dealers staan. Zijn jullie geen vuurwerktotaal dealer meer dit jaar? Verder al nieuws wanneer jullie eigen website online komt?

                  Comment


                    Ik weet van Rob van Rowy vuurwerk dat hij dit jaar op zeker VWT gaat verkopen.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Bitorro Bekijk bericht
                      Ik zie jullie op de website van vuurwerktotaal niet meer tussen de dealers staan. Zijn jullie geen vuurwerktotaal dealer meer dit jaar? Verder al nieuws wanneer jullie eigen website online komt?

                      Rowy is zeker nog een Vuurwerktotaal/Zena dealer, alleen hebben wij ervoor gekozen om niet met de website van VWT/Zena mee te draaien omdat dit voor ons een logistiek rommel is. ( wij houden dit liever in eigen hand ).
                      Tevens zijn wij op dit moment erg druk met de webshop, de komt over 2 weken online, en uiteraard gelden bij ons ook dezelfde prijzen als bij VWT/Zena.
                      Niet te vergeten, veel opruimings artikelen tegen hoge kortingen.
                      www.rowyvuurwerk.nl

                      Comment


                        Brun It laten jullie dit jaar dan achterwege om logistieke problemen te voorkomen?

                        Kan me voorstellen dat als jullie burn it erbij nemen en dat niet via jullie site veel besteld word, er in de bunker ruimte te kort ontstaat.

                        Comment


                          Rowy Vuurwerk zal toch de Burn-It collectie van Vuurwerkvisie gaan verkopen dit jaar.

                          Bestellingen vanuit de Vuurwerk Visie webshop kunnen daar ook gedaan worden, met dezelfde voorwaarden. De acties vanuit daar tellen ook, zoals week/dag aanbiedingen.
                          De Burn-It collectie zal alleen online te bestellen zijn, en bij ons afgehaald kunnen worden.
                          De link van Vuurwerkvisie naar Regio Flevoland zal met een paar dagen online zijn.
                          Kleine update:
                          Rowy webshop gaat 1 Nov online
                          Vuurwerk demo is op Vrijdag 13 Dec 2013 om 19.00

                          Groetjes Rob - Team Rowy Vuurwerk B.V.
                          www.rowyvuurwerk.nl

                          Comment


                            Prijsvraag Rowy Vuurwerk in samenwerking met Vuurwerkvrew.nl


                            In samenwerking met ons wil Rowy Vuurwerk een prijsvraag voor VWC leden op gaan zetten, deze zal op korte termijn op de site van vuurwerkcrew worden geplaatst als Rob en ik de opzet betreft deze prijsvraag samen rond hebben. Wat ik wel alvast kan mededelen zijn de prijzen die er te winnen zijn, en die zijn als volgt :

                            1e prijs : vuurwerk twv 350,00 euro
                            2e prijs : vuurwerk twv 150,00 euro
                            3e prijs : vuurwerk twv 50,00 euro

                            De winnaars worden bij de demo van Rowy bekend gemaakt.

                            Wij van vuurwerkcrew.nl willen Rowy Vuurwerk bedanken voor het mogelijk maken van deze actie/prijsvraag !!


                            Voor verdere info : http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...750#post599750
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              Nog halve dag dan moet de webshop live gaan spannend

                              Wachten
                              Laatst aangepast door Cornel; 1 November 2013, 11:31.

                              Comment


                                1 Nov Online ?????

                                Comment

                                Working...
                                X