Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van der Veen vuurwerk Nieuw Weerdinge

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    zeer goed te spreken over deze zaak vorige jaar voor 290 euro vuurwerk
    gekocht

    Comment


      #17
      Mooie actie, goed om te zien dat er ook in onze regio (emmen/drenthe) wordt gedacht aan de liefhebbers!

      Comment


        #18
        UPDATE VOOR HET NIEUWE VUURWERKSEIZOEN!!!

        De collecties voor 2011-2012 zijn:

        GBV
        Bonfireworks
        Zena
        Van Der Nat (Nieuw)
        Weco

        En ook dit jaar is er weer de KORTINGSACTIE!!!

        Bij besteding vanaf €200 t/m €300 = 20% korting
        Bij besteding vanaf €300 t/m €400 = 25% korting
        Bij besteding vanaf €400 t/m €1000 = 30% korting
        Bij besteding vanaf €1000 en meer = 35% korting

        (Bovenstaande korting is netto en hierop word geen gratis vuurwerk meer gegeven. Tevens is de korting niet geldig voor actie artikelen en aanbiedingen).

        Dit jaar is van der Veen niet alleen de goedkoopste, maar ook de grootste van het noorden!
        De showroom is zo goed als af en de koffie staat klaar!

        Comment


          #19
          Hier had ik al op gehoopt.
          Lekkere korting in eigen plaats.
          Mooi dat ze ook Van Der Nat gaan verkopen, daar zit ook erg mooi spul tussen. (vanuitgaand dat er niet te veel veranderd op de weg tussen China en hier)
          Waar rook is, is vuurwerk.

          Comment


            #20
            Van der Veen vuurwerk Nieuw Weerdinge

            van der veen vuurwerk in nieuw weerdinge bestaat 20 jaar en dat word gevierd.
            dit jaar alle cakes in de:
            profi line
            maxx line
            china line

            1+1 gratis

            bekijk de producten op www.vanderveenvuurwerk.nl

            tevens natuurlijk een verrassing voor elke klant


            van der veen vuurwerk
            weerdingerkanaal zz 30
            7831 ab nieuw weerdinge
            tel 0591-521814

            Comment


              #21
              Als eerste gefeliciteerd met het 20 jarige bestaan en als tweede wil ik vermelden dat het een top actie is, jammer dat het voor mij niet aan te rijden is
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Presentatie133.jpg
Vertoningen:1
Grootte:191,4 KB
ID:	1547837

                hierbij de prijslijst

                of kijk op www.vanderveenvuurwerk.nl op meer dan 60 artikelen de 2e gratis

                Comment


                  #23
                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Presentatie144.jpg
Vertoningen:1
Grootte:193,0 KB
ID:	1548033

                  bestel simpel en snel op www.vanderveenvuurwerk.nl of kom langs in de winkel

                  Comment


                    #24
                    de 1+1 actie is ook gewoon geldig tijdens de verkoop dagen

                    Van der Veen Vuurwerk Nieuw-Weerdinge. Het adres voor het echte vuurwerk. Bekijk al het vuurwerk in onze webshop. Altijd de meeste keus. De nr 1 in vuurwerk

                    Comment


                      #25
                      Leuke aktie, leuke showroom. Gisterenavond mijn bestelling afgehaald!
                      Nog gefeliciteerd met 20 jaar! Alleen jammer dat de flashing salute op was.
                      Deze is helaas vergeven aan anderen ondanks ik had besteld.
                      Tip voor volgend jaar: Leg bestellingen achteruit!
                      Of laat het op zijn minst weten, moest er in de auto achter komen dat deze er
                      maar 1x in zat en ik een vervangend product had gekregen.
                      Wel netjes dat ik een duurder vervangend product heb gekregen!

                      Comment


                        #26
                        Jammer dat die Cybercop bij jullie het verkeerde label had. Stond echt Cybercop op het label maar het was de Gladiator kwa uitvoering!. De Thunder Queen Rockets lijken niet op het plaatje van de website (oude serie??). Verder goed spul van Katan. Voor aankomend oud en nieuw de 1 + 1 actie gewoon lekker aanhouden.

                        Mijn kinderen vonden de panda beertjes geweldig.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #27
                          We hopen dat iedereen tevreden was dit jaar. Door de zeer grote drukte zal er vast wel een foutje her en der zijn gemaakt. wij gaan volgende week al weer om de tafel voor dit jaar en gaan zeker iedereen weer verrassen.

                          is er nog belangstelling voor karton verkoop in januari tegen zeer unieke prijzen. geef dan even persoonlijk berichtje.

                          team van der veen vuurwerk nieuw weerdinge

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door hans73 Bekijk bericht
                            We hopen dat iedereen tevreden was dit jaar. Door de zeer grote drukte zal er vast wel een foutje her en der zijn gemaakt. wij gaan volgende week al weer om de tafel voor dit jaar en gaan zeker iedereen weer verrassen.

                            is er nog belangstelling voor karton verkoop in januari tegen zeer unieke prijzen. geef dan even persoonlijk berichtje.

                            team van der veen vuurwerk nieuw weerdinge
                            Zie bericht boven origineel bericht.
                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              #29
                              Was idd een top actie! Ondanks een foutje zou ik weer terug komen volgend jaar.
                              Het was mooi vuurwerk van katan! Goede overstap!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door hans73 Bekijk bericht
                                We hopen dat iedereen tevreden was dit jaar. Door de zeer grote drukte zal er vast wel een foutje her en der zijn gemaakt. wij gaan volgende week al weer om de tafel voor dit jaar en gaan zeker iedereen weer verrassen.

                                is er nog belangstelling voor karton verkoop in januari tegen zeer unieke prijzen. geef dan even persoonlijk berichtje.

                                team van der veen vuurwerk nieuw weerdinge
                                Kartonverkoop met unieke prijzen is altijd goed ..Ben benieuwd

                                Comment

                                Working...
                                X