Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door anco26 Bekijk bericht
    Kun je ook al iets zeggen over de korting: of is dit nog niet duidelijk?
    Hopelijk kun je nog een beetje geduld op brengen. Ik wil jullie niet blij maken met een dode mus, dus dat zien jullie als de site 100% klaar is.

    @Alex: Zeker! Hier gaat dan alleen geen éxtra korting meer van af.

    Comment


      Er staan, o.a. bij Royal, een aantal producten die nog niet te bestellen zijn (niet op voorraad).
      Is er al bekend/een verwachting wanneer deze producten te bestellen zijn? (Zoals Royal Artillery)

      Eddy.
      Waar rook is, is vuurwerk.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
        Er staan, o.a. bij Royal, een aantal producten die nog niet te bestellen zijn (niet op voorraad).
        Is er al bekend/een verwachting wanneer deze producten te bestellen zijn? (Zoals Royal Artillery)

        Eddy.
        Ik denk dat we na volgende week na de demo meer te horen krijgen mbt tot Royal
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          Inderdaad Djaimy. We wachten even af of alles daadwerkelijk binnen komt. Hier gaan we wel van uit, zaterdag zal dat vast duidelijk worden. Als dit het geval is knal ik ze meteen helemaal online! Bij deze beloofd dat het zondag gebeurt!

          Comment


            Hoppatee, nog even snel een Rubro bestelling de deur uitgeknald!
            - 4 seasons
            - Heavy legend gravity 2x
            - Mojo magic
            - Killer instinct
            - Fearless dragon 2x
            - Delicious thunder
            - 2x Gratis cake

            Ben benieuwd wanneer de code gereed is, dan mijn Royal, Zena en Wolff bestellingen ook afronden
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
              Hoppatee, nog even snel een Rubro bestelling de deur uitgeknald!
              - 4 seasons
              - Heavy legend gravity 2x
              - Mojo magic
              - Killer instinct
              - Fearless dragon 2x
              - Delicious thunder
              - 2x Gratis cake

              Ben benieuwd wanneer de code gereed is, dan mijn Royal, Zena en Wolff bestellingen ook afronden
              Daarom wacht ik dus nog ff.Onder het motto;Er kan nog meer bij.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Potige_smurf Bekijk bericht
                Daarom wacht ik dus nog ff.Onder het motto;Er kan nog meer bij.
                Ik vat je niet helemaal, maar ter verduidelijking: de kortingcode is niet van toepassing op Rubro, hier is de korting al vanaf!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                  Ik vat je niet helemaal, maar ter verduidelijking: de kortingcode is niet van toepassing op Rubro, hier is de korting al vanaf!
                  Ik doel op het feit,dat er geen einde aan mijn bestellingen lijkt te komen.Vandaar,er kan nog meer bij.
                  Rubro heb ik al tijdens de 50% actie gescoord.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Potige_smurf Bekijk bericht
                    Ik doel op het feit,dat er geen einde aan mijn bestellingen lijkt te komen.Vandaar,er kan nog meer bij.
                    Rubro heb ik al tijdens de 50% actie gescoord.
                    Ah sorry, snapte hem niet helemaal haha! Ben de hele dag al niet zo helder vandaag! Ik heb Rubro gemist met de 50% actie, dus moest het wel nu doen haha.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                      Ah sorry, snapte hem niet helemaal haha! Ben de hele dag al niet zo helder vandaag! Ik heb Rubro gemist met de 50% actie, dus moest het wel nu doen haha.
                      Daar is het zondag voor he,bijkom dag.
                      Kortingen ofniet,Kuiper heb een goeie collectie,dat is het belangrijkste.

                      Comment


                        Ben benieuwd of ik na zondag nog meer ga bestellen ja of nee. Hoop niet dat kuipers te veel hun best gedaan heeft, want past anders allemaal niet in de auto.

                        @pyroguy de planning tot nu toe is 29 Dec rond de middag in koekange als dit tijdstip jullie uitkomt tenminste. eventueel Pm mag aangezien het een hele klus is voor mij om alles logistiek rond te krijgen haha

                        Comment


                          Ik zie dit jullie dit jaar ook Katan verkopen. Nu mis ik eigenlijk de Junior Jack van Katan. Schijnt de hardste knalcake die zijn die op dit moment verkocht wordt in Nederland. Enige kans dat deze nog aan het assortiment wordt toegevoegd?
                          (Topic Junior Jack http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...16-Junior-Jack )
                          Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                          Comment


                            Ik krijg er meer vragen naar, dus ik zal kijken wat de mogelijkheden zijn.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
                              Ik zie dit jullie dit jaar ook Katan verkopen. Nu mis ik eigenlijk de Junior Jack van Katan. Schijnt de hardste knalcake die zijn die op dit moment verkocht wordt in Nederland. Enige kans dat deze nog aan het assortiment wordt toegevoegd?
                              (Topic Junior Jack http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...16-Junior-Jack )
                              ssssstttt niet over praten, anders is deze ook zo weg
                              http://www.youtube.com/c/ReVerser

                              Comment


                                Ik heb mijn verlanglijstje ookal klaar, zit nu ook nog te wachten op de kortingscode die ik kan gebruiken in mijn bestelling.
                                Fireworks is a lifestyle

                                Comment

                                Working...
                                X