Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Hee Patrick, welkom op het forum!
    Ik heb al een aantal keer contact gehad via mail over het vuurwerk met u

    Ontzettend goed nieuws dit. Ik moet toch wel anderhalf uur rijden om in Koekange te komen, maar het is echt de moeite waard. Bon Fireworks, Royal Fireworks en Wolff horen wat mij betreft toch wel tot de top van Nederland qua siervuurwerk, en dan ook de prijs/kwaliteitsverhouding. Ik moet zeggen dat inderdaad de Eventcakes en wat producten van Marijn, zoals de Zware Jongens, ook niet zouden misstaan.
    Ik laat binnenkort wel een lijstje achter van producten die ik zelf erg goed vind.

    Misschien is het ook mogelijk om in samenwerking met VWC een leuke actie te houden dit jaar voor de leden?

    Comment


      #77
      Jullie hebben al een uitstekend assortiment, maar misschien kan het nog beter door bepaalde artikelen niet op te nemen en alleen de hardlopers/populaire artikelen van een importeur te selecteren.

      Het meeste uit de Dynasty collection zou ik uiteraard behouden. Vooral de kleinere artikelen vind ik ook belangrijk, zoals de Cruise Rockets, Sun Warrior Rockets, Triangle Wheel e.d.
      Verder ben ik het ook met Richardus eens dat Bonfireworks een super toevoeging zou zijn, en dan met voorkeur de Oriƫntal collection.
      Marijn vuurwerk lijkt mij ook een super toevoeging, dan hebben jullie meteen ook de beste single shot's (Binkies) in jullie assortiment.

      Dus mijn favorieten zijn:

      Dynasty collection (Wolff)
      Persoonlijke voorkeuren: Killing Arrow's, Cruise Rocket's, Sun Warrior Rocket's, Las Vegas, New York, Concerto Rosso, Silver Salute, No Mercy, Temple Of Stone.

      Oriƫntal Collection (Bonfireworks)
      Persoonlijke voorkeuren: City Light's, Wodka Blue, Earcatcher. En verder is het natuurlijk allemaal vuurwerk met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

      Marijn Vuurwerk (Witte Tenten Verhuur)
      Persoonlijke voorkeuren: Zware Jongens, Wil Wil Wel, Goud, Binkies, Vette Marja.

      Elite Brand (Rubro Vuurwerk)
      Alle 5 de cakes uit deze lijn

      Pyroshopper (Lesli)
      Persoonlijke voorkeuren: Cybershot, Ex-girlfriend, Kickstarter.

      Wellicht tot over 359 dagen

      Comment


        #78
        Mijn favorieten zijn:

        Dynasty collection (wollf)
        Persoonlijke voorkeuren: Silver salute, no mercy, concerto rosso, sun warrior rockets, cruise rockets, Killing arrow's, battle, heavy potjes en imperial rockets.

        Marijn vuurwerk
        Persoonlijke voorkeuren: Binkie's, zware jongens, levensgenieters en vette marja.

        Rubro
        Persoonlijke voorkeuren: alle event cake's, ghost king en buurtassortiment xxl.

        Overige collectie's

        Persoonlijke voorkeuren: Asian thunders (gbv), Extreme bang rockets, lily magnolia, multishock, ninja pijlen (B&W), Green glitter Missile Battery, rocket boom (shogun)

        Comment


          #79
          Ik denk dat het Buurt Assortiment van Elite Brand ik niet verkeerd zou staan in het assortiment. Ik zou hem zelf in ieder geval kopen

          Comment


            #80
            Misschien is het ook leuk om een oog te houden op de nieuwe cakes van Dream Fireworks? Er zijn er al 2, waaronder Ć©Ć©n goede knalbak, en ik meen dat er volgend jaar meer aankomen. Zou best exclusief zijn als jullie die zouden kunnen/mogen verkopen, denk ik.

            O, en er komt volgend jaar een nog grotere stormloop op de Clouds Of Thunder van Broekhoff/Dynamic Collection.

            Comment


              #81
              Kuiper-koekange is best dichtbij voor me, echter nog nooit heen geweest omdat ze voorheen alleen wolff verkochten volgens mij. Volgend jaar word het een stuk aantrekkelijker zie ik al wel.

              Zou het zelf mooi vinden als jullie nog wat van MARIJN opnemen in jullie collectie. In ieder geval de binkies dan, het Wilde Wieven pakket, en nog wat toppers.

              Ook zouden het buurtassortiment en de event cakes van RUBRO mooi zijn, en cakes van bonfireworks zijn ook niet verkeerd, als je ervaringen er over leest.
              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

              Comment


                #82
                Donder en Bliksem van Marijn schijnt ook heel goed te zijn, dus die zou ik ook wel graag in het assortiment willen zien

                Comment


                  #83
                  Enkele produkten van brave en wichers, zou ook niet misstaan in jullie toekomstige collectie:
                  - de ultimate force uit de barely legal collectie
                  - Dominator star collection.
                  - Break out Lidu collectie
                  -

                  Comment


                    #84
                    Ik wil hierbij ook graag laten weten wat mijn ervaringen zijn met Koekange!

                    Na vorig jaar het een en ander besteld te hebben (5 pyro trio pakketten en nog een aantal kleine productjes), kreeg ik daaropvolgend (nadat een automatische incasso plaats vond) een email met het bericht dat de pyro trio's niet meer geleverd konden worden. Hierbij werd gevraagd of ik er vervangende producten voor in de plaats wilde. Nadat deze vervanging de heavy 3/super 4-16 pakketjes bleken te zijn, besloot ik toch maar om de bestelling te annuleren, aangezien wij van ver komen, en ik niet voor die paar kleine dingetjes helemaal naar koekange kom!.. Daaropvolgend kreeg ik een reactie met: Okee, dan annuleren we bij deze de bestelling. Daarna heb ik meteen teruggemaild, dat ik het geld graag weer terug op mijn rekening ontvang, maar helaas een reactie was ver te zoeken. Hieropvolgend heb ik wederom een mailtje verstuurd met een gelijksoortig bericht, maar ook hier kwam geen reactie op. Nu was ik in de veronderstelling dat meneer Patrick het misschien erg druk zou hebben rond die dagen, dus ik wachtte maar even af.
                    5 Januari nog maar een mail verstuurd met als inhoud, dat ik maatregelen zou nemen (wat ik zeker ga doen!) als ik weer geen reactie krijg. Nu is het reeds 7 januari en ik heb nog steeds geen bericht ontvangen!... Het vreemde van alles is, dat meneer Patrick wel dagelijks kon reageren omtrend vraagjes over producten ed. maar nu ineens niet meer reageerd?!.. Ik wilde dit jullie toch graag meededelen, want ik heb hier totaal geen goed woord over te spreken.

                    Gr. Thom

                    Comment


                      #85
                      Dit komt allemaal goed Thom.
                      Ik ben de eigenaar niet, en vuurwerk mails worden automatisch geforward.
                      Ik ben morgen weer aanwezig en ik zal het meteen bekijken en terugboeken. Ik ben met je eens dat het wel iets te lang duurt maar i.v.m. met balansen en dergelijke is dit nog niet gebeurd. Excuses hiervoor!
                      Alles wordt in orde gemaakt, maak je geen zorgen!

                      Bedankt voor de vele tips!
                      We gaan eens even door ons assortiment heen lopen en kijken wat goed liep en wat niet. De top lijsten mogen nog binnen komen. We bekijken ze allemaal en gaan op zoek!
                      En ook een actie met de leden is een mogelijkheid. We gaan er zeker even over denken hoe we dit kunnen realiseren.

                      Groeten Patrick
                      Laatst aangepast door Patrick-kuiperkoekange; 7 January 2010, 22:11.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Patrick-kuiperkoekange Bekijk bericht
                        Dit komt allemaal goed Thom.
                        Ik ben de eigenaar niet, en vuurwerk mails worden automatisch geforward.
                        Ik ben morgen weer aanwezig en ik zal het meteen bekijken en terugboeken.
                        Alles wordt in orde gemaakt.

                        Bedankt voor de vele tips!
                        We gaan eens even door ons assortiment heen lopen en kijken wat goed liep en wat niet. De top lijsten mogen nog binnen komen.
                        En ook een actie met de leden is een mogelijkheid. We gaan er zeker even over denken hoe we dit kunnen realiseren.

                        Groeten Patrick
                        Bedankt voor de opheldering, Patrick.

                        Comment


                          #87
                          Ik lees trouwens een hele boel leveranciers hier genoemd worden alleen een paar uit 1 assortiment is meestal lastig omdat er een minimale hoeveelheid besteld moet worden bij de leverancier. Maar 3 soorten potten keer een x aantal dozen ergens van bestellen kan dus vaak niet helaas. Als we een bepaalde lijn op gaan nemen moeten we dus ook meteen een aantal potten kiezen.

                          Comment


                            #88
                            Met Wolff, Bonfireworks en Royal Fireworks heb je ook al een behoorlijk vet assortiment hoor!

                            Comment


                              #89
                              Heerlijk goedkope shocks hier, 1,50 en een bovengemiddelde knal, volgend jaar minstens weer 10 pakjes + nog wat cakes

                              Comment


                                #90
                                Klopt Fikky, super dingetjes die Black Burst, ookal zijn ze zo klein en goedkoop!

                                Ben het met Richardus eens dat Kuiper met Royal, Bonfireworks en Wolff al een heel goed assortiment heeft. Als ze een groter deel van het assortiment van een bepaalde importeur importeur moeten nemen om deze in hun eigen assortiement op te nemen zou ik toch voor Marijn en Rubro gaan

                                Comment

                                Working...
                                X