Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ja, ik....

    Comment


      oke, ik geloof je.
      Vuurwerk is niet gevaarlijk, mensen zijn gevaarlijk!

      Comment


        thx even wachten dus!
        VUURWERK BRUCHEM

        Comment


          nou, volgens mij is hij in de lucht, en volgens mij is het nog geen 5 december?

          zo staat er : ''Bestelling plaatsen VOOR 27 december 2011''



          Edit: toch nog niet helemaal in de lucht, puur eigenwijs gedrag van mij ;')
          Vuurwerk is niet gevaarlijk, mensen zijn gevaarlijk!

          Comment


            Er wordt inderdaad druk aan de site gewerkt Sop.

            Comment


              is het zeker dat hij 5 december definitief opengaat?
              Vuurwerk is niet gevaarlijk, mensen zijn gevaarlijk!

              Comment


                Dat was wel de planning. Wie weet gaat hij morgen al los, maar misschien ook pas dinsdag.
                Voor de dealer zelf is het ook maar een schatting, zit het tegen dan kan het wat later worden, gaat alles vlot dan wil het wel eens wat eerder zijn.

                Comment


                  hij is tijdelijk even online geweest, alleen moest er nog wat aangepast/toegevoegd worden.
                  ---

                  Comment


                    okee, dan kan ik dus de conclusie trekken dat het niet lang meer gaat duren voor ze online zijn, ik hou de site in de gaten.

                    Ik zal het gelijk melden wanneer de site weer online is!
                    Vuurwerk is niet gevaarlijk, mensen zijn gevaarlijk!

                    Comment


                      ligt het aan mij of kan ik niks aanklikken op die site? zoals het vakje knalvuurwerk edg.??? heb meerdere browsers gebruikt

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door dennis0712 Bekijk bericht
                        ligt het aan mij of kan ik niks aanklikken op die site? zoals het vakje knalvuurwerk edg.??? heb meerdere browsers gebruikt
                        Dit is vanwege het aanpassen van het assortiment dat je te zien krijgt als je daar normaal gesproken op zou klikken. Even geduld nog.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                          Dit is vanwege het aanpassen van het assortiment dat je te zien krijgt als je daar normaal gesproken op zou klikken. Even geduld nog.
                          aahh zoo haha, bedankt!(Y)

                          Comment


                            Vanavond laat nog eens kijken of hij in de lucht is, ik zit met smart te wachten!
                            Vuurwerk is niet gevaarlijk, mensen zijn gevaarlijk!

                            Comment


                              hmmz nog steeds niet online, ze zijn wel laat hoor dit jaar

                              Comment


                                Klopt doet het nog niet helemaal, maar de aanbieding is wel zeer netjes.
                                Nu voor 100 euro bestellen, een pot gratis van 39,95 !! Vorig jaar was dit een van 28,95 als ik me niet vergis. Ik vermoed dus ook dat het vuurwerk wel iets duurder is. Hoop nog steeds dat ze spectaculair goedkoper zijn dan de rest.
                                En als je voor 600 euro besteld krijg je dan 6 keer dezelfde pot gratis > Weet iemand dat ?

                                Comment

                                Working...
                                X