Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[VWL Steenbergen] Amazing Set 144 cakebox

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    ik heb deze amazing set ook , ik vraag me wel af moet deze nog door gelont worden of kan ik het zo in de doos laten zitten

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
      ik heb deze amazing set ook , ik vraag me wel af moet deze nog door gelont worden of kan ik het zo in de doos laten zitten
      Deze moet je doorlonten anders moet je de cakes 1 voor 1 aansteken
      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

      Comment


        #18
        Deze is echt lastig, alle lonten komen in het midden uit, of ik moet de cakes verkeerd hebben staan...vonkoverslag garantie op deze manier. Hopen dat mijn schotjes werken

        Comment


          #19
          mijn straatfilm van afgelopen jaar en dit blijft toch een lekker doosje zeker voor deze prijs.

          Comment


            #20
            Zeker niet onaardig voor die 69 euro! Alleen wat een sloom tempo joh, dat kan ik me niet herrinneren van deze box. Al hoeft dat geen probleem te zijn, maar je kan 'm dan beter ver voor 00:00 schieten.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
              Zeker niet onaardig voor die 69 euro! Alleen wat een sloom tempo joh, dat kan ik me niet herrinneren van deze box. Al hoeft dat geen probleem te zijn, maar je kan 'm dan beter ver voor 00:00 schieten.
              Idd ik had gehoopt dat de laatste cakes ook salvos bevatten zoals de zena cakebox had. Echter schoot ie hier alles om en om. Hierdoor veels te sloom.
              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

              Comment


                #22
                Prachtige cakebox voor een mooie prijs:

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #23
                  Nogmaals, wat een verschrikkelijk tempo voor de grootte van de boeketten. Je zou bij wijze van spreken de cakes per 2 of 4 tegelijk schieten om het een beetje leuk te maken.

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Nogmaals, wat een verschrikkelijk tempo voor de grootte van de boeketten. Je zou bij wijze van spreken de cakes per 2 of 4 tegelijk schieten om het een beetje leuk te maken.
                    Blijft een kwestie van smaak. Ik vind het wel meevallen met het tempo.
                    2024 >> 25

                    Comment


                      #25
                      erg belangrjk dat deze droog is ik koop m meestal rond oktober bij zena laat m dan rustig drogen
                      superbox voor dat geld

                      Comment


                        #26


                        Effecten geweldig, echter het tempo is te langzaam.
                        www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                        Comment


                          #27
                          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                          Comment


                            #28
                            Heeft er iemand afgelopen jaarwisseling nog wat geschoten van Fabric (Steenbergen)?

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Alleen wat een sloom tempo joh,
                              Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                              Hierdoor veels te sloom.
                              Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                              Nogmaals, wat een verschrikkelijk tempo
                              Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                              Effecten geweldig, echter het tempo is te langzaam.....

                              We vonden zelf ook dat deze bestseller wel een upgrade kon gebruiken, bij deze presenteren we dan ook de Amazing Set 144 V2.
                              Vanaf 1 november te bestellen.


                              FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
                                We vonden zelf ook dat deze bestseller wel een upgrade kon gebruiken, bij deze presenteren we dan ook de Amazing Set 144 V2.
                                Vanaf 1 november te bestellen.


                                Ben heel erg benieuwd naar de V2 versie. Jaren getwijfeld over de standaard versie maar steeds viel me oog op wat anders vanwege het tempo. Ik neem aan dat dit 25MM is?

                                Comment

                                Working...
                                X