Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[VWL Steenbergen] CELEBRATION NIGHT 120'S BOX

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Mooie box, die helaas niet goed ging. De eerste drie boxen gingen goed, maar bij de 3de naar de 4de stopte hij. Toen opnieuw aangestoken en gingen de laatste drie tegelijk opeens. Helaas zijn alleen de eerste drie op film gekomen.

    Groeten...:)

    Comment


      #32
      Ik had precies hetzelfde. Waren mooie effecten maar er klapte zeker een aantal cakes in een keer omhoog. Ook heb ik hem 1x opnieuw aan heb moeten steken. Op de effecten na vond ik het een teleurstelling. Het gaf wel wat ohs en ahs maar dat komt omdat het dus met geweld in een 15 seconden voorbij was. Iemand hier meer last van gehad?

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door joost89 Bekijk bericht
        Ik had precies hetzelfde. Waren mooie effecten maar er klapte zeker een aantal cakes in een keer omhoog. Ook heb ik hem 1x opnieuw aan heb moeten steken. Op de effecten na vond ik het een teleurstelling. Het gaf wel wat ohs en ahs maar dat komt omdat het dus met geweld in een 15 seconden voorbij was. Iemand hier meer last van gehad?
        Toevallig hoor ik dat bij een maat van mij hetzelfde was gebeurt. Dus nu van 3 man gehoord, toch een productiefoutje dan?
        Groeten...:)

        Comment


          #34
          Prima box,hier liep de vlekkeloos met een heerlijk tempo en een geweldig finaleblok. Deze box zorgde voor veel reactie van het publiek. Misschien volgend jaar weer....

          Comment


            #35
            Ik had hier 2 boxen en beide waren prima gegaan. Klopt idd wel dat zowel de connected als de destroy hetzelfde waren en dus beide in 1x leeg schoten. zit dus idd een productiefout in. Al met al een prima box vind ik. Zal zsm mijn filmpje ook uploaden.

            Gr, Leroy ( vuurwerkland-steenbergen )

            Comment


              #36
              Hierbij de link naar de film van de celebrations night.

              Comment


                #37
                Prachtige cakebox die van klein naar groot gaat en daarbij steeds sneller gaat. Ook bij mij viel deze stil na de 4 cakes, moest het toen opnieuw aansteken. In de film deze pauze zo goed mogelijk weggepoetst

                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #38
                  Ik kreeg een cake uit deze box gratis van Vuurwerkland-Steenbergen omdat één product pas een dag later werd geleverd. Deze cake verbaasde mij op een positieve manier! Hij is erg kort, maar de effecten waren echt heel erg dik en blijven goed lang hangen ondanks de harde wind! Gaat om de cake met het oranje label.

                  Comment

                  Working...
                  X