Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Dust

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Geen verkeerde box. Had alleen een klein beetje gehoopt dat het een pure gouden box zou zijn
    Team Anti Crackling en kunstkerstbomen

    Comment


      #17
      Een hele prima box voor die prijs hoor.

      Comment


        #18
        我也喜欢年纪较大的烟花

        Comment


          #19
          Lijkt meer alsof ze hiermee dezelfde kant op willen gaan als 100 shots blokjes zoals Tristar.. golden willow,terminator,king dreams ed..

          Comment


            #20
            Iemand die deze toevallig in actie heeft gezien op een demo of in de straat?
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #21
              Inmiddels besteld. Voor 30 euro te krijgen in Oisterwijk.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #22
                Dit is dus geen cakebox, maar een 500 grams cake. Ik kwam dit plaatje tegen op een website van hem winkel die hem verkocht. Ook kwam ik er achter dat het filmpje hiervan hetzelfde is als de King of Gold, terwijl dat wel een compound zou moeten zijn.

                Hier een plaatje van het product:
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	elite-brand-event-event-golden-dust-cake-101-schoten-compound-superactie-617d482fc18a8285048929.jpg
Vertoningen:1
Grootte:120,3 KB
ID:	1594170
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                  Dit is dus geen cakebox, maar een 500 grams cake. Ik kwam dit plaatje tegen op een website van hem winkel die hem verkocht. Ook kwam ik er achter dat het filmpje hiervan hetzelfde is als de King of Gold, terwijl dat wel een compound zou moeten zijn.

                  Hier een plaatje van het product:
                  [ATTACH=CONFIG]67173[/ATTACH]

                  Hahhahahaha da bint geen grappn dat bint streekn

                  Comment


                    #24
                    Dit topic bevat of de verkeerde naam of de verkeerde afbeelding.

                    Die cake die jij post volgens mij namelijk deze:


                    Wat overigens dezelfde cake lijkt als de feuermeister 101 shot van vuurwerkmania.

                    Deze 102 shots goldendust moet volgens mij 102 shots event king of gold heten. Welke weer hetzelfde is als de springmeister van vuurwerkmania.

                    Zie post #23 in dit topic voor afbeeldingen:
                    Waarom staan als je ook zitten kan?

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Slick Luke Bekijk bericht
                      Dit topic bevat of de verkeerde naam of de verkeerde afbeelding.

                      Die cake die jij post volgens mij namelijk deze:


                      Wat overigens dezelfde cake lijkt als de feuermeister 101 shot van vuurwerkmania.

                      Deze 102 shots goldendust moet volgens mij 102 shots event king of gold heten. Welke weer hetzelfde is als de springmeister van vuurwerkmania.

                      Zie post #23 in dit topic voor afbeeldingen:
                      https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...den-Dust/page2
                      Bedankt voor het verhelpen van de verwarring. Heel vaag dat Rubro het zo doet in ieder geval.
                      Zeker omdat op het filmpje een cake/box is te zien die een waaier bevat, terwijl dat met zo'n cake niet zou moeten kunnen.
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment

                      Working...
                      X