Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Valk Vuurwerk] VALK THUNDERKING CAKE

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Dit jaar vallem ze erg tegen.Sommige tubes kwamen gewoon weer naar beneden.Het tempo is ook erg traag.Valk valt dit jaar erg tegen.Misschien word hij te groot.
    Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

    Comment


      #47
      Hier ook.. tubes schieten ook alle kanten op...
      Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

      Comment


        #48
        Dit viel zwaar tegen, snap niet al die lof om deze cake. Zachte knal en vreemd tempo.

        Comment


          #49
          kreeg hem gratis bij een klein bestellinkje maar kon me idd niet echt boeien

          Comment


            #50
            Op basis van lovende reacties een paar van deze aangeschaft. Ze haperden, knalden niet hard en niet alle bombettes gingen af. Presteerden in ieder geval minder dan de versie die ik hier op filmpjes heb gezien.

            Comment


              #51
              Deze vielen zwaar tegen. 21 stuks van aangeschaft om door te lonten. Deze gingen allemaal te gelijk af maar dat werd wel gevaarlijk. Knallen gingen laag, hoog, niet, op de grond, in de cake... Ik denk dat er van de 200 schoten misschien wel 20 á 30 niet goed gingen! Gelukkig stond ik op genoeg afstand en was er in de omgeving ook niets te vinden wat beschadigd kon raken want deze afsteken in een smalle straat raad ik echt af! Zeer gevaarlijk en zou ze zeker niet meer kopen, ook niet voor die twee euro per stuk.

              Comment


                #52
                in 2017 waren ze top, maar de 2018 versie was niks.

                Comment


                  #53
                  Deze viel toch enigzins tegen dit jaar. paar overdag geschoten maar je zag de bombettes zo weer naar beneden komen zonder dat ze knalde.
                  Beetje het zelfde verhaal als de valk ti thunders lijkt het. ene jaar top daarna steeds minder

                  Comment


                    #54
                    Had er twee en die heb ik in de auto laten liggen. Na deze verhalen gaan ze mooi het water in

                    Comment


                      #55
                      Ik heb er 8 afgestoken of ja mijn dochter. Ze allemaal vastgezet en verder geen problemen gehad. Heb er nu nog 12 over.

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                        Deze viel toch enigzins tegen dit jaar. paar overdag geschoten maar je zag de bombettes zo weer naar beneden komen zonder dat ze knalde.
                        Beetje het zelfde verhaal als de valk ti thunders lijkt het. ene jaar top daarna steeds minder
                        Misschien moeten ze nog een jaartje drogen omdat ze vers van de pers zijn.
                        http://www.youtube.com/c/ReVerser

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Blup Bekijk bericht
                          Had er twee en die heb ik in de auto laten liggen. Na deze verhalen gaan ze mooi het water in
                          Blupblup..

                          Comment


                            #58
                            Goedenavond mensen

                            Ik heb dit topic is even aangekeken en rustig door gelezen en het enige wat wij hierover kunnen zeggen is dat er een aantal dozen in deze batch waarschijnlijk gewoon nog te vochtig zijn geweest. helaas hebben wij daar geen invloed op, moet ook zeggen dat wij ook genoeg lovende berichten over dit product hebben gehad, dus waarschijnlijk hebben er één of een paar krt's tussen de gehele batch gezeten die nog niet helemaal droog waren.
                            Nogmaals tis spijtig dit te horen en/of lezen maar hoop daarin wel dat jullie snappen dat wij hier ook niks aan kunnen doen.

                            Met vriendelijke groet

                            Team valk vuurwerk

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
                              Goedenavond mensen

                              Ik heb dit topic is even aangekeken en rustig door gelezen en het enige wat wij hierover kunnen zeggen is dat er een aantal dozen in deze batch waarschijnlijk gewoon nog te vochtig zijn geweest. helaas hebben wij daar geen invloed op, moet ook zeggen dat wij ook genoeg lovende berichten over dit product hebben gehad, dus waarschijnlijk hebben er één of een paar krt's tussen de gehele batch gezeten die nog niet helemaal droog waren.
                              Nogmaals tis spijtig dit te horen en/of lezen maar hoop daarin wel dat jullie snappen dat wij hier ook niks aan kunnen doen.

                              Met vriendelijke groet

                              Team valk vuurwerk
                              De lovende reacties kunnen ook van de 2017 batch komen toch? En de mindere van de 2018 batch. In die zin zouden jullie er eventueel wel wat aan kunnen doen.

                              Comment


                                #60
                                2016 was top, 2017 was al minder en 2018 was poep.

                                Comment

                                Working...
                                X